Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tettem fel pár képet pl. ilyet amit a hétvégén ausztriában csináltam:
Megvolt a 12000-es szervíz, a gyertyacsere szerintem fölösleges volt mert iridiumos van benne és az legalább kétszer ennyit bír, de előírták így csere lett. Ez kicsit megdobta a szervíz árát, de különben semmi extra, ugyanannyi mint annakidején az SV volt.
Még annyit, hogy az SV-m is N-es volt tehát nagy meglepetés nem ért ráadásul olyan helyen próbáltam ki ahol gyakorlatilag azt csináltam a motorral amit akartam.
Vhááááá.....nem azt írtam, hogy ennyivel "túrázok" hanem, hogy milyen érzés annyival menni a B-Kinggel, de ahogy írtátok ez is egyénfüggő, én pl. jól bírom a szelet és a pályán(Hring) 220 fölött kezdek csak hasalni, máshol pedig soha.......túrázni mi általában pályán 130-150, máshol meg amennyivel biztonságosnak ítéljük meg. Volt már, hogy ismeretlenül velünk jött embereknek gyorsnak másoknak meg lassúnak bizonyúltunk.
A csupasszal 200 olyan lehet, mint a testsúllyal fekvenyomás. Mikor először próbálod, a súlyod felét sem bírod el, de aztán eddzés és akarat függvényében előbb-utóbb csak sikerül.
Mikor bejáratós volt a bandit, a könyv szerint tilos volt az alacsony és az állandó fordulat, így 110-150 között közlekedtem folyamatosan. Pont panaszkodtam egy havernak, hogy ez nekem sok, mire azt mondta: majd megszokod. Hát így lett, 1500km után megszoktam. Aztán gyorsan visszaszoktam, mert arra sem emlékeztem, mit láttam út közben
Nem akarom , sem magam,,sem társaim ellen terhelő bizonyítékot, de 200-ig megülhető egy csupasz motor , az autópályán. (persze én még soha nem próbáltam...esküszöm) De kit érdekel, a tempót te és társaid választjátok meg...
Az egészséget úgy értem, hogy ha meglepnek, akkor tök minegy milyen erős motorod van , és milyen ügyes vagy, akkor vesztettél te is és a motorod is. És főtengelyen kivül nem lesz nagyobb darab amit egyben összekaparnak...
Ha lesz lehetőséged megtudod , hogy mi differencia a stilusok között...
Pisti, abszolút világos amit írtál, köszi a válaszod. Én nem is arról beszéltem, hogy egész álló nap 200, hanem egy autópálya útról, valamint azért abban vitatkozom veled, hogy a magyar utak milyenek. Vannak nagyon jó minőségű szakaszok, ahol el lehet ereszteni a bringát és akár (bár tudom hogy nem szabályos) 140- 180 tempót menni. És ilyenkor mi van a naked motor vezetőjével? -Küzd egy kis szélárnyékért. Azt sem értem, hogy a csupaszság hogy jön a kényelemhez? Ha a King vége 300, akkor az azt jelenti, hogy röhögve kell bírnia tartósan a kétszázat, tehát a motor egészségkárosodása szóba sem jöhet. Erre értettem, hogy amire gyártották, és fizeted utána a szép teljesítményadót, azt ki sem tudod használni, csak az általad említett dinamizmust. Én csak "koca" módon szólok hozzá, mert nem mentem vele, csak a teszteket olvasgattam, amelyekben 160 felett már komoly kapaszkodást írtak le rajta.
Oh már megint mi a baj? Miért kinek a nevében irogattam még? Tegye fel a kezét?
K.István! Szerintem csak a magad nevében írogass, az hogy kinek mi jön be a motorozás közben eléggé egyénfüggő.
Nézd, mindekinek és a saját slepjének meg van a tempója, szokásai , dinamizmusa. Ezért járnak együtt mert összekovácsolódtak, és kevésbé idegesítik egymást , mint az a kivülálló aki csak az egyensben technikásan gyors, és kanyarban meg lealázod még egy holdjáróval is, vagy az aki csak büfézni jár , és két zabálás között meg figyel nehogy összerázodjon a siló a gyomrába, ezért az istennek se menne többel 75-nél mert akkor már beszitálna kormánya is. De nekik is vannak hasonló gondolkodású társai, így nem érzik hogy rosszabbak vagy jobbak lennének másnál. Ők a náluk gyorsabban vagy lassabban haladókat hasonlóan elitélhetik , ha élnek még ilyenek. Sokan vannak akik nem merik kihasználni a motorjukat , csak van nekik, mert akkor megnyúlik a lánc hamarabb elfogy a gumi, és fékbetét, csak papássan cammognak... de hogy akkor minek nekik a motor , hiszen azt rollerrel is elérhető dinamizmus, ha meg egyszer szakítani akar , ugrasson le vele a rakpartról...mármint a rollerrel...
Nagyon nem érdekel tehát senki motoros hőstette, sem a pozitív , sem a negatív. találja meg mindenki a vele hasonszőrűeket ,élvezze amit csinál, és fejlődjön magához képest ahogy csak magától kitellik.
mondjuk ezt a túrázás fogalmat tisztázni kellene: van aki 200 felett jár túrázni van aki 180-200 között túrázik...

khm akkor én nézelődni járok....mert aki mellettem elsuhan az "túrázik"
Én pedig banditért mentem, de épp ott volt egy B-King amit ki lehetett próbálni.........valóban a szélvédelem csekély, de legalább észreveszem ha 200 fölött megyek mert akkor már erősen kapaszkodni kell . Miután én túrázásra használom arra tökéletes és 180-200-ig a szél sem zavar. Abban meg Istvánnak igaza van, aki nem bírja a szelet ne motorozzon .
Az árára pedig már írtam, de amivel meggyőztem magam az volt, hogy csak 7-8000-el fizetek többet és két évvel tovább. A Bandit is jó gép, több havernak is van ezért akartam azt az SV1000 után. És az sem állja meg a helyét, hogy csak egyenesben száguldozni jó mert van itt köztünk aki a Hringen elsőre 2.15-ös időket ment és én sem voltam lassabb mint az SV-vel pedig ezt még féltettem is. Tény, hogy egy másik gumi talán jó lenne bár eddig mindenki a gyárival ment. Legutóbb egy vadonatújjal volt kint egy srác és Ő is 2.15 körül mehetett mert engem nagyon elhagyott és én 2.30 körül gurultam.
képet tegyél már fel plíz a Kinged-ről
Meglátásom szerint Finoman szólva hibásan gondolkodsz. Igazán a motorzást nem a 200 tempó tartása jelenti autópályán . Ők a donorkerékpárosok. nekik kell a burkolat, mert gyíkok hogy megtarsák magukat, állúképességük nem lészen bujkálnak a technikás egyenesekben. Egy hosszú túrán sem lehet egész álló nap 200 felett menni, mert nem bírod feldolgozni... Másik meg nem éppen szabályos , sé másokra nézve is veszélyes, de ezt most hagyjuk.
Ha valakit zavar a menetszél nyomása, azt igazából nem értem , hogy minek pont a motort választotta, vagy legalábbis a közüti motorokat...
Szerintem a teljesítményben és a lökétettérfogatban lévő dinamizmus adja az pilótának az kielégülést, és nem az hogy 150km -an át hajt 200 felett.
Itthon sem az utak, sem a közlekedés nem teszi lehetővé száguldást, viszont egy túra alkalmával jól jön az ugyan csupasz, de mégis kényelmesebb motorok kezelhetősége lendületessége.
Azt hiszem ez ebben a motorban is meg van.
Egy furcsa sztori. kedves R1-es barátunk régen velünk TÚRÁZOTT, vagy mi vele. Aztán átszokott csak pályára. Mostanában hívtuk megint, hogy az idei 800km-ét gyarapítsa még egy kicsit, de 6-700 km a kínpadon neki sok . Szóval akkor minek burkoljam be a motoromat? és minek forszirozzak olyan sebességtartományokat, ami sem nekem , sem a motornak nem egészséges?
Lehet gyorsan menni, de attól még nem lesz senki jó pilóta, mert tud menni 300-al és még pont életbe is maradt.
Arra sem igazán értem a törekvést , hogy ha már valaki gyorsan akar menni egy idomos motorral, akkor azt miért egyeness hátal szeretné, és akkor miért nem képes befeküdni az idom mögé, hanem azt inkáb fűrdőkád nagyságúra növeli, mint egy Gold Wingen...
Sziasztok. Én is átpofátlankodok ide hozzátok a Banditból kicsit. Azért teszem ezt, mert fél évet dióztam a motorcserén, milyen másikat vegyek. A jelöltek: Suz 1800 cruiser, 1250 Bandi, King. Bandi pont egy millával kevesebb mint a másik kettő, amelyeken a szélvédelem egyenlő a nullával. A chopperen még valahogy megértem a szélvédelem hiányát, de egy 200 lovas motoron már nem. Lélegzetelállítóan gyönyörű a King, ami megfogott. De (most lopom magam bele pár ember szívébe itt) amire gyártották, arra használhatatlan motor. Ezt a motort a jóisten is száguldásra teremtette a kinézetével és a teljesítményével, de kíváncsi lennék egy tartós 200-at autópályán hogyan megy vele a tulaja. Én speciel utálok tankon hasalni, King tapasztalatom sincs és "lekutyapicsázni" sem szeretek senki motorját. Akinek ilyen van, gratula neki, mert toronymagasan meseszép az a dög.
Hát azért látni, csak a hírdetési helyek eléggé a "szakműsorok" tájára korlátozódnak.
Ha megnézel egy Motorshow1-et (Dodor féle ökörség), ott 5-6 márka is hirdet folyamatosan.
A motorversenyek közvetítései közbeni reklámokban is elég sok a motorreklám. Pl. gp közvetítéseket toronymagasan a Suzuki uralja és mindig van benne külön B-King blokk is.
A célközönséget szerintem ezzel azért nagyrészt megtalálják. De több szombat déli autós magazinban is láttam már motoros hírdetést.
Erről jut eszembe, miért nem látni magyarországon motorreklámot a TV-ben? A statisztikák szerint szépen mennek az eladások, ha meg csak körülnézek itt a nagyfaluba' szinte csak 5évnél fiatalabb gépeket látok.
Mondjuk azt azért nem gondolom, hogy nagy klubot tudnánk alapítani, de ha az MT01-ból is elfogyott annyi, hogy viszonylag nagy létszámu túrákat tudjanak szervezni az azért derülátással tölt el.
Mókamester
Akkor már ketten vagytok, azaz 3-an?! Kéne az új gépek mellé egy számítógépet , és intenet elérést is osztogatniuk...Hogy sokasodjatok...
Végre egy újabb tulaj a porondon
Üdv a fedélzeten Sanyi!
Előbb utóbb összejön itt valami "B-King owner's klub"
És még annyit, hogy amíg lesz rá pénzem(hitel, stb.) biztos megtartom mert ilyen gépet egy jó darabig nem lehet másikat kapni. Akinek eddig kölcsönadtam úgy ahogy már vki írta tényleg nehezen szállt le róla és nem azért mert magas.
Hello!
Na akkor itt is hozzászólok hisz nekem is van egy és Banditóval ismerjük egymást. Szerintem előbb-utóbb felfut a dolog aminek egyszerü a magyarázata. Épp az amit ellene rónak fel mint pl. drága. Szerintem pedig egyáltalán nem hisz a listaár 3.1m, de akciósan szinte mindenhol meg lehet venni 2.8 körül egy halom ajándékkal. A kb. hasonló kategóriás gépeket nem lehet 4 alatt megkapni a VMax pedig 5m lesz. Az igaz, hogy a telj. adó nem kevés, de vmit vmiért. Vki írta, hogy kicsi a hatótáv ami nem igaz mert ha normálisan túrázok és én általában arra használom(12000 van benne 4 hónaposan) akkor 130-as átlagnál 5.5 a fogyi, de ha néhány csoppi is velünk tart akkor 5 alá is lemegy, legutóbb 270km után tankoltam pedig csak 16l a tank. Nekem csak a pályán eszik 10 körül, de ott a régi SV1000-em is annyit vagy többet evett igaz azt túrán se tudtam 7 alá vinni. A gép jól motorozható mind lassú mind gyors módon használva sőt lassan sokkal jobb mint az SV-m volt (gyorsban is ).
Mivel a Winklernek van egy régi Vmax-a, ezért a kezelhetőséget nyilván ahhoz mérte.
Én egyébként ezt a fajta felhajtást és pozicionálást hiányolom a B-King marketing stratégiájából. Még senki nem ült rajta, de már többszázat eladtak. Ez a művészet (meg a föccsöntés).