Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://totalbike.hu/tesztek/vmax09/
Ezt írják a Vmax-ról! És bizony tényleg az a valóság , hogy lehet hogy nem lesz jó semmire, de legalább a felhajtás megvan körülötte, és viszket az ember alsó fele, hogy legalább egyszer rátegye!
Persze elég szubijektívnek érzem a leírást a kezelhetősgégéről, mert nincs mivel igazán összehasonlítani a kategóriájában, hiszen nincs még egy ilyen drag gép. Ha megtennénk valami hasonlóval pl . a B-king akkor elvérezne...
Sziasztok,
bocs, hogy átpofátlankodok a Kawa oldalról, de ismeritek/tud valaki valamit erről a járgányról? http://www.gsx1300bk.hu/
kössz a kommenteket előre is.
Balinko
Az disznaj
És esteleg még rövidülhetnek a sorok a szervátültetére várakozoknál is, ha befut a V-max.
A V-max egyre lesz jó! Átépíteni, és motort csinálni belőle! Ha másnem ebben biztos hasonlítani fog az elődjére!
Nem féltem a királyt a Vmax-tól. A 350kg-jál és a "csopperes" villájával nem hiszem, hogy a technikás egyeneseken kívül lehet majd találkozni velük. Lámpától lámpáig fognak fele arcoskodni a gyerekek.
Már ha lesz olyan gumi, ami a magyar aszfalton lehetővé teszi az ekkora gyorsulást... A királynak is komoly gondokat egy-egy tempósabb elgyorsítás.
A "király" 60-140-re olyan 7mp körül tud. Gondolom azt a maradék kis sebességet már legyűri 8mp alatt
Talán Yamaha új V-MAX-a tud odab@szni a B-KING-nek ebben a kategóriában ök ketten fognak vetélkedni egymással.
azért írtam, hogy köze van a súlyhoz, mert ha a gixer blokknak a bandit súlyát kéne cipelni, biztosan nem érődne olyan erősnek és nyomatékosnak. Ja, nyomatékos motornak én azt hívom, aminek 15sec-en belül van a gyorsulása 60-180-ra utolsó fokozatban.
Mimás lenne, ha nem élmény motor?
Az enyém 200Le és 160Nm. Minden méter amit együtt megteszünk egy élmény.
Nem is azért vettem, hogy hülye csomagoknak okozzak élményt. A csajomnak meg máshogy okozok élményt
Persze. De mi az hogy nagyobbat tol? Úgy érted, hogy jobban gyorsul? A gsxr1000-es több mint 180LE. Alacsony fordulaton is van benne erő bőven (4000 fölött már több mint 100LE). Vagyis a nagyobb vonóerő nagyobb gyorsulást eredményez, ezért "jobban tol". A nyomatéknak a súllyhoz nem annyira szoros a kapcsolata. A nyomaték azt mutatja meg, hogy egy motor mennyire könnyen veszi fel a teljesítményt. Teljesítmény nélkül nem ér semmit a nyomaték, max a kis vonóerőt könnyebben felveszi és nem kell váltogatni. Nagy teljesítmény kis nyomaték mellett meg sok váltást igényel (tipikus sportmotoros karakterisztika).
De az, hogy valamit úgy érzel, hogy nagyot tol, nem feltétlen a nyomatéktól függ. Például ott van az MT01. 160Nm, mégse érzed azt, hogy mekkorát tol, mert "csak" 90Le. A régi Banditom is jobban tolt...
Legalább is szerintem.
Igaz, nincs versenytársa, de valljuk be a B-king "élménymotor". Mehetsz vele egydül akárhova, csomag kb sehova nem fér, utasból is inkább kistermetű mazo hajlamúak, és baromi drága. De unikum, ez tény.
Az, hogy mit érzünk nyomatékosnak, szerintem a súlytól is függ. Pl gixer1000K7: Senkinek nem az jut róla eszébe, milyen nyomatékos. Ettől függetlenül alapjárattól kezdve minden fordulaton nagyobbat tol azonos fokozatban, mint a b1200(próbáltam).
Viccelsz ugye?
Hogy lenne már a CB1000-es Honda egy kategoria a B-king-el. Ezzel az erővel az össze naked-el egy kategória és konkurencia.
Jó nyomatékos? Az a blokk amit egy 1000rr-ből vettek át. Szerintem Te életedben nem ültél nyomatékos motoron (már boccs a feltételezést, de különben nem írnál ilyen vadságot szerintem). 99Nm 7750-es fordulaton az neked nyomaték? Tényleg jó nyomatékos. A Gsx1.4 és a B-King 3000-nél már 100 fölött van. Az nyomaték...
Az ára meg annyi amennyi. Nem olcsó tömegcikk. Ha normális lenne a tálalása szerintem simán menne ezen az áron. Mint ahogy a Busa megy is. Én próbáltam mind a kettőt, a B-King sokkal jobban motorozható. A Busa egyszerűen egy legenda és amiatt jobban megy. Ez hiányzik a királynak is, de nem látom a gyár részéről az erre vonatkozó erőlködést.
A kérdés jogos. A GSX1400 -nek azért volt 4-5 nagy konkurenciája, az egyik a márkán belül a bandit, és XJR1300, CB 1300 , X11, ZRX1200 . Bár ha nézem, hogy azok közül sem sokkal lehet összefutni az utcán és azok is kuriozumok manapság, de a B-kingnek akkor sem látok ennyi vetélytársát!
Sose bánkódj. A Suzuki bukik rajta egy ordasat, gyorsan abbahagyják a gyártást, Ti meg néhány év múlva, mikor eladjátok, kaszálhattok a nagyot a kisszériás gépen
Én speciell nem csodálkozom, hogy nem megy. Azon csodálozom, hogy a gsx1.4 miért nem ment.
például a Honda 1000R-hez, ha a nevét rosszul tudom bocs. Igaz, csak 130 akárhány ló, viszont kezdőára 2,6 milla. Hatótáv több, és iszonyat nyomatékos. Ne 130km-nél kelljen már tankolnom basszus.

Nekem főképpen az árával van gondom, azért egy naked Busa árban kicsit durva. De van már akcióban 2,6-ért, majd olyan 2,2 körül én is veszek egyet.

Elkésett: Nem a dizánjra írtam, hanem arra, hogy ha a bemutató után nem sokkal kihozzák, jóval több ment volna el. Na és már megint az ár kérdése....ha akkor hozzák ki egy éven belül, max. kettőn, akkor az árán sem akadnánk fenn annyira.
Háááát, alaphelyzetben sem gyenge amit produkál a motor, de így!
DragKing
Azért én is megnézném, hogy szerinted mi a konkurenciája ennek a motornak? Talán az új Vmax lesz, de a 350kg-jával és chopperes villájával kötve hiszem... Meg az ötmillió körüli árával...
Későn jött ki?
Ezt nem is értem. 2001-ben mutatták be a koncepciót és 2007-ben kapható volt. Szerintem ez még nem indok a gyenge eladásokra. Nem hiszem hogy a teljesítménye és a megjelenése fölött eljárt volna az idő.
Nekem van és kurvajó motor. Aki ment vele, mindenki dicsérte (és látszott az arcokon, hogy nem udvariaskodnak ) Szóval nem a termékkel van gond szerintem, hanem hogy nincs elég nagy hűhó csapva körülötte.
"drága a konkurenciához képest"
Az meg melyik motor?
mi érthetetlen?
Későn jött ki, a hatótávja kicsi, és drága a konkurenciához képest. Kint is.
Gsr 600 "lett" helyette a sikerszéria , nem kellett volna ennyit várni míg a prototípusból sorozat gyártás lett !
Sajnos úgy olvastam, hogy világszerte nem túl jól megy a B-King eladása.
Amerikába 2009-re 350db-ot rendeltek előirányzatként a kereskedők.
Montreál környéként eddig 3db-ot adtak el...
Pedig a nagyvíz túloldalán az ár az itteninek ~65%-a...
Érthetetlen.