Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali mindenki tavasszal egy TL taliba ki lenne bene
🥳
Szerencsére nem volt nagy baja. Kellett bele tankolni 🤣 most tökéletes.
Oszi a hatuljat le kell kotni a karhoz es akkor fent lesz 😉
Hát nem, kell hátra egy cementeszsák hozzá 😃
42-es lánckerék is fent van már a listán 😁
Az a lényeg, h a váltó meg kuplung jó. Csapasd bele az OMV 100-ast.
A rángatás lehet az miatt is, h gondolom gyári áttétel van rajta, és az eléggé darabos alacsony fordulaton. Nem árt rá hátra egy 42-es lánckerék.
Ettől az eleje még nem lesz fent 🙃
454€ 😂 Kenyje a hajára annyiért 😅
Bursig gyárt TL-hez adaptert és emelőt, de meg is kérik az árát :
https://www.motorradteile-burs...
Ez jónak tűnik, talán még hegeszteni is tudnék hasonlót.
Gyertya lett cserélve kisebb hőértékűre, mert a gyári elég kormos volt, szinkron is beállítva. Lehet megérné ránéznem a vákuumcsövekre, hogy minden jól lett visszarakva.
Injektorhoz, és a pumpához-szűrőhöz tömítés hiányában még nem nyúltam. Ott is lehet még gond.
Mindenképp olyan benzinhiányos a tünet, csak a furcsa, hogy 6-tól kilő mint állat, fent semmi gond.
Injektor tisztitas, szinkron, benzin szuro csere, vakumcsovek, gyertyak?
Esetleg egy ilyen?
https://www.motea.com/hu/motor...

Es akkor meg vagy elso hátsó emelő nélkül
Az adapter problema annyira nem para mert kb 2 alatt elattam a regit abba az arba amiert vettem az ujat. De a kerek az igen full sima placra a lrgjobb de legalabb burkoltra. Esetleg nagyobb kerekek. Ha TL-hez nincs akkor gyartani kell 😛
Leginkább kormánycsapágy csere, és hátsó futóműhöz lenne valami jó, hogy ne paraszt módszerekkel kelljen szerelni 😁

Két rokonlátogatás között kaptam a jó időn és gurultam egy rövid kört. A futómű-fék egész tűrhetőnek tűnik, de majd úgyis finomítani kell rajta. Váltó-kuplung se tűnt rossznak. Megy ez tisztességesen, ha pörgetem 😂
Viszont valami nem kerek. Most vagy már kevés-szar benne a benzin, vagy más. Néha kisebb fordulaton bedadogott, rángatott.
A benzinnyomás olyan 3,2-3,4 bar, a lefolyt mennyiség talán 80 ml volt múltkor. Szar pumpával az S nekem pont nagy fordulaton haldoklott..
Gondolkodtam rajta, most 40% az akció rá, viszont lebeszéltem magam róla.
Nem olyan ügyes mint kéne.
Minden fajta motorhoz külön adapter kell(TL-hez nincs is), csak a motor bal oldalàn lehet használni(láncszerelésnél nem a legjobb), nekem a gurulás sem játszik, mert nincs lejárólapozva a garázsom, és 100€-ért simán veszek egy első villanyak emelőt+egy hátsót.
Érzem, hogy nekem is nagyon kéne egy ilyen emelő 😍
Feldobtuk az emelore ezt is 😇
Így kezdődik...... 😁
Egy tl azért kell a háznál 😃
Ha minden rendben lesz a géppel, szólj és átveszem😁
Egy hét folyamatos szerelés után végre indul ahogy kell, és a legtöbb dolog orvosolva lett. Elmondható, hogy a dolgok vagy nem voltak rajta karbantartva, vagy ha hozzá lett nyúlva, akkor csak elb...ták 😅 Van akinek meghaladja a képességét, hogy egy dudát ne fordítva tegyen vissza. Nem baj ha beleakad a kormány, vagy egy gyertyát meghúzzon annyira, hogy ne tekeredjen ki stb.. 😁 Szerencsére pár apróság kivételévek a legtöbb dolog gyári, vagy könnyen visszaállítható 😍 Gyertyából ez se szereti a gyári hőértéket..
Ezért mondják hogy az olaszoknak lelke van 😁
Biztos japán szagunk volt amit nem szeret.
Amúgy, utana sose csinálta csak nalatok😋😅