Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
650-eshez szeretnék pótlámpát felszerelni.
A bekötése - relén és biztosítékon keresztűl - természetesen, de véleményetek szerint honnét vegyek le áramot?
Nekem is volt hasonlo problemam, otthon a meretre vagtam a vasat, a helyen meretre pottyoltem a Hetraval, a hegesztonek csak veglegesre kellett varrnia. Igy nem kellett annyit konyorognom a mesternek.
Jó ötlet, meg is fogadnám, ha már is, rögtön, azonnal kellene valami, de szerencsére nem hajt a tatár.
Teljesen jogos. Csak otletet probaltam adni, hatha kisegit.
Jó ötlet! Sőt! Még egy toldóanya is elég lenne, mert hátulra egy csavart kellene felhegeszteni. Viszont itt jön a DE! 🙂
1. Nincs konzol, amin lehetne mókolni, csak azt hirdetik amit te is megtaláltál, az meg 650-esé. Hosszabb, nem úgy áll, stb. 😕
2. A szerelőmnek nincs ideje ilyen piszlicsáré ügyekkel foglalkoznia, mert sorban állnak hozzá. Megértem, nem is hibáztatom. Inkább ő mint a másik fajta, aki megígéri, hogy megoldja és másfél évig ott rohad a motorom, sajnos erre már volt példa. 😔
3. Így ha beszereztem egyet, akkor már én is fel tudom szerelni. Eddig nem foglalkoztatott a dolog, de ahogy utánajártam a dolgoknak az eredeti konzol és a dobok felhelyezése szinte már gyerekjáték lesz. Így már ráérek. 😉
Üss le, ha szerinted hülyeség... De mintha ez nem lenne akkora falat, mint elsőre látszik...

A két konzol között két alapvető difi van.
1. Az elülső felfogatási pont a normál verzión pont a vízszintes csövön van, a teféléden meg a cső tetején ül a menetes fül.
2. A hátulsó felfogatás függőlegesen van a normál konzolon és el van lapítva a cső vége, hogy a menet oldalra nézzen vízszintes csavarnak, a tiéden meg nincs ellapítva a cső és egy tőcsavar néz felfelé.

Az jutott eszembe, hogy két toldóanya felhegesztése megoldaná a gondot. Az elülső fület lecsapni sarokcsiszolóval és a csőre ráhegeszteni egy oldalra néző toldóanyát, hátul pedig az ellapított fül belső oldalára hegeszteni egy ugyanilyen toldóanyát - annyi különbséget okozna, hogy menetes szár helyett egy csavart kellene oda behajtani, mert menetet csinálna neki a beavatkozás.

Van ennek így értelme szerinted?
vegul is csak a ket fulet kell megvarialni...
Nekem is megfordult a fejemben a gondolat.
Egyszerűen lóf_sz... Hát, én lehet keresnék embert, aki hegeszt egyet a gyárihoz, akár egy olcsón beszerzett, nem rávaló (a másik fajta) példány átalalkításával.
Eddig megnéztem a Teilweise-t, a Mopartot, a Boonstrát, a Japparts használt részlegét, a motorparts-online-t, a belga motoparts-ot, az angol ebay-t, a német ebay-t, próbáltam több nyelven keresni... Egyetlen darabot találtam - Kaliforniában :(
A nagy kutakodás közepette letisztult nekem is, hogy azok 650-es cuccok. 😕 A FB-on egy lengyel srác írta, hogy van neki, de volt egy telefonszám is egy korábbi hozzászólásban, felhívtam, bajaiak ma újra hívom, azt ígérte megnézi. Reménykedve várok... 🙂
https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Yamaha_Xvs_1100_drag_star_alkatreszek_136050783.htm

Látom, itt találtad a konzolt. Egy bibi van: ezek szinte mind 650-es darabok. A két karbi, a dobfék, a blokkdeklik, a kardánkereszt... A hangtompító tartó konzol SE.
Akkor intezkedj a banknal, en meg melo utan korulnezek, hatha valamelyik olyan bontonal akad, akiktol szoktam cuccot venni. Oke?
Ja, bocs! Csak most törték fel a bankkártyámat.
Amúgy évjáratnak megfelelő a leírásod szerint.
Oké. A kérdés továbbra is az, hogy a dobozban lapuló dob melyik kivitel a kettő közül.
Hiába kaparok, keresek, Google-zok, ha nem tudom hogy mit is keresek pontosan.
Az előző, első gazdája felszereltetett nyitott csöveket és az eredeti tartó konzolt a szerelő levette és betette a gyári dobok mellé egy dobozba, de az évek és a pakolászások során kieshetett a dobozból és elkallódott, hozzám már nem jutott el csak a dobok. Most szerelnénk vissza, mert jön a műszaki és így túl hangos (már engem is zavar), és E-jel sincs benne, és a hiány miatt megálltunk. A gyári, új alkatrész több okból nem tetszik 😏, bontottat meg nem lehet itthon találni. Lehet visszatesszük ezt a nyitott dobot addig míg megjön a tartó konzol.
Ellenben ha a dob, ami a vashoz van, ilyen, tehát az elülső füle függőleges, a hátsó vízszintes és nem is látszik a külső oldalról nézve, akkor neked a lentebb, a fűben fotózott konzol nem megfelelő.
Akkor ilyen konzol kell.
...mert ez a konzol EHHEZ a dobhoz való.
A gyári kipufogó (amit feltennél) az az ami a motorral jött eredetileg, avagy az ex-gazdi valakitől vett egyet?

Mert ez a konzol az a fajta, amin mindkét tartófül függőleges.
Nekem 2006-os a masinám. Sajnos Magyarországon csak ezt találtam, nagy választék nincs. Szerintem ez nekem nem jó. Csak azért erőlködök itt, mert úgy láttam, hogy te egészen jól vágod ezeket a vasakat.
Ja, ez a trükkje. A dobokhoz passzolót vegyél, az a lényeg.
Közben pont választ írtam. Látom. Nem ilyen problémára gondoltam, de legalább ez is kiderült. 🙂
Pont ez a bajom! A neten találtam egy bontottat, de valahogy nem tetszik a szememnek, mivel amit a robbantott ábrákon és az e-bay-es fotókon látok nem passzolnak. A konzol váz felfogatása az ábrákon közelebb van a dobok felfogatási pontjához, mint a magyarországi bontottnak. Hogyan tudom megállapítani, hogy nekem melyik kell?
Ha a dobon mind a két tartófül függőleges, akkor az 1. képen szereplő kell.
Ha kései dobod van, akkor meg az, amelyiknél a hátsó rögzítési pont egy felfelé néző menetes szár.
Utóbbi a 2003-2006 közötti A modellekről való.
Vigyázz, kétféle van! A kipufogódobok megvannak? A dobon a tartófülek segítenek megállapítani, melyik lesz a tiedre való.