Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kipufogót le kell venni, majd pedig az egész műanyag panelt ki kell venni a vázból. Akkor tudod a műanyagot megfordítani és akkor férsz hozzá a csavarokhoz.
Valaki szedte már le a feszszabályzót az eredeti rögzítőről. Hogy lehet szét szedni. Cserélni kellene a szabályzót de nem tudom leszedni a két rögzítőről.
Előre is köszönöm a segítséget
Köszönöm a segítséget, a Hepco-ra eddig nem találtam rá.
Pofonegyszerű, olyan bukócső kell, ami a lábtartónak nincs útban.
Mint pl. a Hepco.
https://www.polo-motorrad.com/...

De lehet a Moteás is passzolna... Te jobban ismered a saját motorodat, nézd meg a csavarlyukakat a fotó és a méretezett rajz alapján, hogy kb. hova kerülne a vázon.
https://www.motea.com/hu/crash...
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A XVS 650A motoromon előre van tolva a lábtartó (trepnivel). Van rá bármi megoldás, hogy tudjak rá bukócsövet felszerelni? Esetleg valakinek van tapaszatalata ezzel kapcsolatban?

Köszönöm a segítségeket előre is!
Ja, neked speciel pont kellene :)
Nekem kellene fúvókáznom is, mert egy Küryakyn Hypercharger is fel van téve a Vance & Hines kipufhoz és annak idején át is lett fúvókázva, így meg is issza a bő 7 litert a drágább benzinből.
http://www.sloneservices.com/S...

Valahogy igy kell elkepzelni. A felso abran a felulnezeti keresztmentszeten lathato a gaz utja. Bejon a jobb szelen, a kupos szakasz utani elso kis kamraban (also rajzon a primary chamber) pufferel kicsit, a kozepso kis csovon hatra megy a leghatso kamraba. Onnan a dob zart kupos vegebol visszaverodik a kozepso kamraba - a rajz nem abrazolja, de ott a fal egy reszen perforalt - majd a kozepso kamrabol a vegso kijarathoz viszi a bal oldali, ferde szivoszal.

Csak a feneklemez es az utolso ferde furulya megy a levesbe, igy fuvokazni sem kell.
Igy van. Az utolso furulya egy huszonpar mm atmeroju szivoszal, ami az utolso "kamrabol" visszaverodo gazlokesek hangjat csillapitja.

Tobb hasonlo video van a youtube-on, "vstar 1100 baffle" szavakra elojon tobb ilyen.
Ez csak a legvégső kivételével lett ilyen? Mert nekem így ez tetszik.
A gyaribol az utolso furulyat kivagva szvsz pont jo hangja lesz. Meg nem basztatnak erte, de tokosebben szol.

http://youtu.be/Pw_QRQ1_3Xc
(nem tudom, mennyire adja vissza... alapjaraton 86db, terheles alatt 95-96)
Az üres kipuffról nekem az a véleményem, hogy aki csak egy "pillanatra" hallja az biztos betérdel, hogy milyen szépen szól (vevő csalogató). Falvakban átcsorogva, kis fordulaton talán bejön, de hosszú úton, még füldugóval is zavaró, arról nem is beszélve, hogy a rend éber őrei és a közlekedési hatóság is "fülelnek" és egy hosszabb úton állandóan azon parázni, hogy megb@sznak nem növeli a felhőtlen motorozás élményét. Tegnap Lillafüred felé oda-vissza rendőrsorfal előtt kellett elaraszolnom, olyan óvatos gázkezelést még sosem láttak tőlem. 🤣 Viszont a dugóban a gyári kipufogós BMW-s megköszönhette, hogy mögötte mentem, mert így legalább széthúzódtak az az autók. 🙂
Köszönöm!
Valamelyik dèlutàn ràmegyek.
Megirom a reakciot.
M
Adj neki + 1/2 fordulatot mindket porlaszton. Az alapjarati fuvoka egesz sokaig beleugat a keverekbe, kb. felgazig erezheto a hatasa. Ott kezdenek.

A tuvel csak akkor varialj, ha fel gaz tajan hirtelen fullra nyitva erzel gyengulest vagy torpanast, de mivel a legszuro nem volt babralva, ketlem, hogy abban a tartomanyban gond lenne.
Köszönöm a vàlaszod!
Nem nincs semmi tünet csak alacsony terhelèsnèl èrzem hogy szegèny a keverèk. Alacsony rèszterhelèsnèl enyhèn hullàmzik a teljesitmèny.
M
Elso korben el kene vinni setalni es figyelni, mit reagal. Az esetek tobbsegeben az alapjarati keverekszabalyozon kivul nem kell nyulni semmihez, csak akkor ha a legszuronel IS volt babralas.

Ha csak a dobot pakoltad ki es most az egyetlen negativ tunet pl. a motorfeken durrogas, akkor nyitni kell a keverekalliton es az megoldja.
Akkor az kémény, nem kipufogó 🤣
Gondolom gyapot nem került bele ami csökkentené a zajt.
Sziasztok!
Pici segitsègre lenne szüksègem. Gyàri kipufogót kiüritettem viszaheggesztettem a vègèt majd ujra krómoztattam. Tulajdonkèppen egy nyitott dobom van, az elsö peroràlt csö benne maradt. Az lenne a kèrdèsem a tüvel elèg utànna àllitanom a keverèket vagy fúvókàt is kell cserèljek?
Köszönöm
M
Sajnos igen.....én is akartam ledesre cserélni a h7-et de aztán elvetettem a dolgot, mert a ventillátoros be se fér a helyére alakitás nélkül plusz műszakira visszaalakitgatni.
Hja, a százéves vezetékezés sem veszteségmentes. Tuti elesik a feszültség negyede-harmada, mire a fényszóróhoz ér.
Én is a minap cseréltem H4 foglalatot a lámpatestben, mert szemet szúrt a gyengülés. Már látszott a műanyagon, hogy melegek benne a saruk. Ha az NKH nem gecizne, kapna ledet, de trógerek - ha halogénnel hozták forgalomba, akkor halogénnek kell lennie.
Teljesen jól leírtad, ezért nem volt világos mi a fasznak féklámpára h3 55w 😅
Egyébként is kezd kimenni a a divatból a led mentes lámpa, már csájna is azt tolja inkább.
Ma megelőztem valami ős régi valam K bmw-t. Azon is volt két kieg.lámpa, ledes. Szerencsére, mert párszáz méter mulva már csak azt lehetett,látni a tükörben, mert a hatalmas fényszórójában a tompitott már a felkelő holddal sem birt volna. Szinte alig lehetett látni hogy világit. Gondolom estére mindig hazaér.....
Á, az ilyen motorokon nem divat. :D
Ezek viszont annál inkább, csak vagy kínai és 10W-os Ba15S izzós és így max dekorációnak jó, vagy H1/H3 55W-os izzót, ami meg fáj minden másnak. :)
Hehe.....este van....simán pótféklámpát olvastam 🤣
Első és legfontosabb - ami amúgy mindig elmarad, mert a kinézetre koncentrál az ember és nem a műszaki hátterére - a méretezés! Olyan kiegészítő lámpát ne tegyél fel, amivel túlterheled a villamos rendszert, mert drága játék lesz generátort / fesszabályzót cserélni.

Az XVS650-en a töltőrendszer 18A-t tud maximum, ami annyit tesz, hogy a teljes rendszerteljesítmény 250W 5000-es fordulat táján, ezres alapjáraton 150W tájéka. A rendszer maga (a gyújtásod ~60W, a főfényszóró 55W, a helyzetjelzők együtt 15W, a tápszivattyú szintén 15W, műszervilágítás és az apró még egy tizes) megeszik 150W-ot simán! Ha Classic kivitel, amin porlasztófűtés is van, az még 30W.
Ha ehhez fékezel és index-szelsz, bőven 200W fölé mész.

Tehát szűk 100W-od marad extrákra és az is csak akkor, ha a motor pörög és haladsz, városi araszoláskor, hetvenöttel traktor mögött poroszkálva nincs meg ez.

Ha erre az alapból gyenge rendszerre ráteszel két H3-as izzós 55W teljesítményű kiegészítő lámpát, azzal 110W plusz terhelést akasztasz a pont koppra kiszámolt generátor nyakába. Ez az extra terhelés kinyírhatja a fesszabályozót, ennek folyományaképp leéghet a generátor is, nem is beszélve a megolvadó csatlakozókról, amik adott esetben tűzveszélyesek is lehetnek. Illusztráltam lentebb.

Röviden: LED-es mehet, 20W-ig tuti elbírja károsodás nélkül.
...és annak relé se kell. Barnáról vagy piros-sárgáról lehet táplálni, mindkettő kapcsolt 12V, gyújtással aktív, anélkül nem.
Hát a féklámpáról.....és minek relézni?