nagy kő esett le a szívemtől.....az első képed alapján azt hittem bebuzultál és evvel a csilli-villi géppel az andrássy útra indulsz felvonulni
de végül csak rátaláltál a helyes útra
sokat ne mosd mert az ártalmas
Ini nél a pont,át kell mosni a karbit.Valószínűleg túl sokat állt,és a benzin elpárolog a karbiból,és ilyen gyantaszerű anyag marad utána, valami adalék miatt.Ez a gyanta öli meg a karbit,eltömít mindent,és ha használod sem oldja ki a benzin,mindenképp szét kell szedni és át kell mosni.Lehet kapni speckó karbitisztítókat,de megteszi bioetanol is.próbáld ki pohárba,ha elpárolog a benzin mi marad utána.Nekem DRZ-nél volt ugyanez a gond.Karbi átmosás segített,remélem neked is fog.
tekerd be a levegőcsavart maxra majd 2 fordulat vissza
onnan elindulhatsz a beállításokkal
de tényleg legyen tiszta
pl haver karbiját kifújattuk de szar lett, ki lett áztatva bioetanolban utána pöccre indult
Az én sztorim a következő volt,melegen gyönyörűen hidegen 15-rugásra, kapott egy új gyertyát(Én Densot vettem) és láss csodát hidegen melegen egyből.
Az NGK most már4x szívatott meg úgyhogy amíg motorom lesz olyat soha nem rakok bele többet az tuti.
Min den gyujtással kapcsolatos sarut és stekkert letakarítottam és kuntakt szprével befújtam.
Szeretnék választ kapni miért is indul nehezen yamaha tt600 as motorom melegen már hibátlan de hidegen nem reagál a szívatóra, maximum lefullad tőle falsot nem szív a hengerem is szinte új és mivel melegen jól indul így a gyújtást ki is zárom a hibák közül. Válaszát előre is köszönöm! Attila
sosem jártam még 10w olajjal
a szagán érezni fogod ha eszi
pl én meg se nézem a szintet bár múltkor annyit baszogtattak amíg megtekintettem, persze teljesen feleslegesen
5ezer után is kb ugyanaddig volt mint amikor beleöntöttem
Ma megvettem az olajat a mociba Castrol actevo 10w40
Kiváncsi leszek miben lesz másabb a 15w50 repsoltol, lehet az elején nem árt sűrűbben néznem az olajszintet, eddig még nem használtam ilyen viszkozitású olajat. nektek mi a véleményetek?
Nagyra értékelem a segítségedet, de biztos érdemes egy használt szívócsonkot kicserélni egy szintén használtra? Ha az is kiszakad előbb utóbb akkor ugyanott tartunk ahol most.
A cma-nál megtaláltam a Yamaha szekció szívócsonkjait, de egyiket sem ajánlották 350-es TT-hez. Mindenesetre rá lehet kérdezni, hátha tudnak adni.
Az elképzelés egyébként az, hogy az alumínium részét kiesztergályozzuk úgy, hogy egy csonkja legyen annak is. Megfelelő átmérőjű benzinálló csövet lehet venni méterre. A karburátorra amúgy is bilinccsel rögzíted és ugyanúgy már az új fajta alumíniumra. Nem kell, hogy rá legyen vulkanizálva. A csövet pedig bármennyi alkalommal tudod cserélni. Azt lehet kapni olcsón, sokat és akkor egyszerű bilincsekkel lehetne rögzíteni.
nem tudom jó-e hozzá
meg mintha a nagyvason is láttam volna szívócsonkot
valahol megvan a régi(nem 100% de minta nem dobáltam volna ki)
ha csinálsz egy-két fotót és méretezed megnézem hogy olyan-e
szélvédőragasztóval próbáltátok?
én avval 2 motorét is sikeresen megragasztottam(fbs és társai semmit se ér)
ellenben a huskynak elvált a ragasztás után ugyanúgy az alumíniumtól
a cma motoros bolttól kérdezz rá hogy van-e a ténéré szívócsonkot ott vettem 2 éve 17 volt postával
Próbáltuk ragasztgatni, de csak ugyanúgy szétrepedt. Úgy tudom az aluról nincs leválva a gumi, csak azon kívül van valahol elrepedve. Olyat már próbáltunk hogy ott jól ráhúztuk a bilincset, de az igazából folytotta a motort. Úgyhogy az első pár méter után le kellett vissza venni. A 600-as szívócsonkja nem volna jó rá, mert az párban kerül annyiba, mint a 350-esnél 1 darab. Ebay-on még olcsóbban van.
ha csak repedezett de többségében egyben van és az alutól sincs elválva, és persze nem bakelitkemény akkor meg lehet próbálni szélvédőragasztóval körbekenni
bele a repedésekbe is meg fullra körbe kenni
Most elsősorban a szakikhoz fordulnék vagy aki jobban benne van a házi barkácsolásban.
Barátomnak van egy 350-es TT-je. Hogy Racing vagy nem, nem tudom. Az évjáratát sem tudom pontosan talán 94-től 97-ig. Tulajdonképpen a szívócsonkokkal vagyunk gondban. A motorra kettő darab kell és darabja 18.000 Ft. Ahogy én tudom ez rá van vulkanizálva egy fém foglalatra, amit rácsavarozol a hengerre, a másik végén a gumicsövet bilincsezed rá a karburátorra. Ez a gumi ki van repedve, így feltehetően falschot szív. Az elesés következtében fellépő nehéz indíthatóságot is ennek tulajdonítjuk, de ez a kisebbik baj.
40 ezer forintot kicsit sokkalunk két ilyen vacak alkatrészért, így érdekelne, hogy házilag ezt hogyan lehetne orvosolni, előállítani?
én évente ritkán mosom 2x
de végül csak rátaláltál a helyes útra
sokat ne mosd mert az ártalmas
onnan elindulhatsz a beállításokkal
de tényleg legyen tiszta
pl haver karbiját kifújattuk de szar lett, ki lett áztatva bioetanolban utána pöccre indult
még akkor is ha nem én mondtam
március vége felé jöhetnél már motorozni
végelgyengülésig toljuk a homokozóban
Az NGK most már4x szívatott meg úgyhogy amíg motorom lesz olyat soha nem rakok bele többet az tuti.
Min den gyujtással kapcsolatos sarut és stekkert letakarítottam és kuntakt szprével befújtam.
utána jó lesz
a szagán érezni fogod ha eszi
pl én meg se nézem a szintet bár múltkor annyit baszogtattak amíg megtekintettem, persze teljesen feleslegesen
5ezer után is kb ugyanaddig volt mint amikor beleöntöttem
Kiváncsi leszek miben lesz másabb a 15w50 repsoltol, lehet az elején nem árt sűrűbben néznem az olajszintet, eddig még nem használtam ilyen viszkozitású olajat. nektek mi a véleményetek?
menj el egy lakatoshoz és kunyizz tőle egy diónyi anyagot
A cma-nál megtaláltam a Yamaha szekció szívócsonkjait, de egyiket sem ajánlották 350-es TT-hez. Mindenesetre rá lehet kérdezni, hátha tudnak adni.
Az elképzelés egyébként az, hogy az alumínium részét kiesztergályozzuk úgy, hogy egy csonkja legyen annak is. Megfelelő átmérőjű benzinálló csövet lehet venni méterre. A karburátorra amúgy is bilinccsel rögzíted és ugyanúgy már az új fajta alumíniumra. Nem kell, hogy rá legyen vulkanizálva. A csövet pedig bármennyi alkalommal tudod cserélni. Azt lehet kapni olcsón, sokat és akkor egyszerű bilincsekkel lehetne rögzíteni.
meg mintha a nagyvason is láttam volna szívócsonkot
valahol megvan a régi(nem 100% de minta nem dobáltam volna ki)
ha csinálsz egy-két fotót és méretezed megnézem hogy olyan-e
én avval 2 motorét is sikeresen megragasztottam(fbs és társai semmit se ér)
ellenben a huskynak elvált a ragasztás után ugyanúgy az alumíniumtól
a cma motoros bolttól kérdezz rá hogy van-e a ténéré szívócsonkot ott vettem 2 éve 17 volt postával
bele a repedésekbe is meg fullra körbe kenni
Most elsősorban a szakikhoz fordulnék vagy aki jobban benne van a házi barkácsolásban.
Barátomnak van egy 350-es TT-je. Hogy Racing vagy nem, nem tudom. Az évjáratát sem tudom pontosan talán 94-től 97-ig. Tulajdonképpen a szívócsonkokkal vagyunk gondban. A motorra kettő darab kell és darabja 18.000 Ft. Ahogy én tudom ez rá van vulkanizálva egy fém foglalatra, amit rácsavarozol a hengerre, a másik végén a gumicsövet bilincsezed rá a karburátorra. Ez a gumi ki van repedve, így feltehetően falschot szív. Az elesés következtében fellépő nehéz indíthatóságot is ennek tulajdonítjuk, de ez a kisebbik baj.
40 ezer forintot kicsit sokkalunk két ilyen vacak alkatrészért, így érdekelne, hogy házilag ezt hogyan lehetne orvosolni, előállítani?
Előre is köszönjük a segítséget.