Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz-igaz, de én csak az elméletet írtam le.
:-)
A régi motoroknál azt látom, hogy az esetek 90%-ban a két véglet van a tulajdonosokkal kapcsolatban, vagy nem nézik a motor értékét és ami kell az kell, vagy amelyik még ár-értékarányosan sem költ a járgányra. Bár azt valószínűsítem, hogy a csopperesek inkább az első véglet.

Emlékezel, hogy azt írtam nem is olyan túl rég, hogy én miért nem lennék szerelő? Hát ezért, nincs sok kedvem a sufnituningot kijavítani, azt senki nem fizeti meg. Ezért éri meg a drágább, de "hibátlan" motor, mert a pénzt akkor is ki kell pengetni meg amúgy is, csak a szopás elmarad. Persze, akinek nincs egyben "sok", hát... annak legyen műhelye meg szerszáma meg kézügyessége. Egy kellemetlen szereléssorozat az életre elveszi a kedvét az embernek a motorozástól, hogy állandóan össze van szorítva a segge, amikor elindul a saroknál messzebbre.

A 10 eurós festék így nézve valóban megérősnek látszik, de leszedni a kiput, csiszolni, vackolni, fújni... Pláne, ha közben az történik, hogy ha valamihez hozzányúlsz egy idősebb és kendácsos előző tulajjal, akkor ott mindig valami váratlanra is fényderül.
De megemelem a kalapom, aki végigkínlódja ezt és egy gyári állapotút farag belőle.
Normál esetben én is ezt mondanám. De úgy vettem észre, hogy ez egy olyan szituáció, amikor a motor értéke és a ráfordítható anyagi forrás egyaránt korlátozott. A két év is több, mint a semmi, ha egy €10-s "hitzebeständiger auspufflack" az ára.

Sőt, szívem szerint - az eddig leírtak alapján - már azt mondtam volna, hogy ennek a több sebből vérző motornak el kell engedni a kezét és venni kell helyette egy olyat, aminél nem fél tudat csontváz hullik ki a szekrényből. Kerüljön inkább olyanhoz, aki nem a nappalijában kell szerelje, nem korlátozott eszköztárral, tapasztalattal, egy szem fórummal a háta mögött. Ezzel túl sok a macera.
Az én tapasztalatom az, hogy a kipufogó festése otthoni módszerrel egy- esetleg két idényre elég. A képen látható rozsdát teljes mélységében úgy sem tudja eltávolítani, átalakítani, akkor meg úgy is megindul.
Egy olyan festés sikerült, hogy elvittem olyan céghez a dobot, ahol lehomokszórták és ipari hőálló festékkel lefújták és hőkemencében ráégették. és mindezt olyan cég, aki erre szakosodott.
A varratoknál otthon szerintem ez nem járható út, szépségtapaszként egy ideig talán. Tudom, hogy drága, de szerintem ez az egyik munka a sok közül, amelyikkel megbízható eredményt, csak profi szakipari cégekkel lehet elérni.
A baj ott lesz az első úton, forró a kipu, ráfröccsen a víz, már gyengül is az a szépségtapasz.
Akkor ne vegyél másikat, le kell szerelni, drótkefe, rozsdaátalakító, hőálló festék.
Ja a képek.
Na áttapogattam, nyomkodtam, mintha törött csontot keresnék.😅 Nem tűnik rossznak, csak a felületén ropog a rozsda 🤷 az más kérdés, hogy fogom leszedni lekezelni?😂🤦 Teljes erőből szorongattam a hatalmas női "lapát" kezemmel.🤣 Nem engedett.😁
Mármint utas vagy vezetőnek háttámlát? És mi a magas? 🤔 Sokat nézegettem mostanában, mert a 250 ugyan az.😂 Meg milyen árkategóriában?
Sziasztok!
Széthúztam és megfújkáltam az irányjelzőmet, aztán meghúztam a csavarokat. Hát mégis inkább szétszedtem. Kitakarítottam rendesen, sokkal jobb lett, mint előtte. Benne volt még a régi tulaj elhunyt házi állata is.
Ugyanitt keresek 125-ös Viragohoz magas háttámlát, ha létezik. A támlához konkrétan nem ragaszkodom, a csőváz, ami igazán érdekel.
Az képen nem fog látszani. Meg kell nézni, meg kell tapogatni, mennyire rozsdás. Ha felületi, akkor le kell kezelni, drótkefe, hőálló festék. Ha ujjal erősen nyomva beroppan, behajlik, el van vékonyodva a lemez, akkor lehet a cserén gondolkodni.
Az enyém is az, csak nem ezzel a kipufal. Ezt a fajtát lehet buherálni? Azért a hang nem mindegy.😂 Otthon csinálok fotót a kipuffomról, hogy megszakértsétek, kell-e cserélni. 🙏😘
Ezegy svájci kipufogó. A 17LE-s ottani kivitelé. Némi teljesítménycsökkenés lesz tapasztalható magas fordulaton és halkabb lesz.
Srácok! Nem ezt kerestem, de ezt találtam.😄 Az enyémnek a közösítő dobja totál rozsdás. Viszont ez meg a hosszúcsövű gondolom folytott verzió. Ennyiért láttam ugyan olyan rozsdásakat mint az enyém. El kellene rajta gondolkodnom?
Will teilen:

https://www.willhaben.at/iad/k... 
Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket és Balesetmentes Új évet Minden Motorosnak!
Boldog karácsonyt lányok és fiúk!
Boldog Karácsonyt és Új Esztendőt Kívánok!
Nagyon Boldog,Békés Karácsonyt kivánok,ennek a kitűnő csapatnak! 😘
Boldog Karácsonyt mindenkinek! 😘
Köszönöm! Igen, biztos, hogy ez van, csak furcsa volt ezt látni. Bár az ebay-jel együtt azért van választék, de tavalyhoz képest most meglepően kevesebb. Köszönöm a segítséget.
Bontók. Időnként több a szajré, máskor kevesebb.

https://www.motoparts.eu/de/home
https://www.teilweise-motorrad...
https://motorradteilehannover.de/

Itt nézhetsz még körül.
Köszönöm szépen! Valahogy nagyobb választék volt ...
baboon.eu
motorsloop.com

Itt kezdenem a keresest
Sziasztok, tavaly télen kerestem én is bal oldali bontott kormánykapcsolót (XV500L) és találtam is egy holland bontós oldalon rengeteget, de elfelejtetten, hogy melyik oldal volt (persze nem is mentettem el) Most megint kellene - bár nem nekem - de tudna valaki segíteni, hogy hol keressek? Próbálkozok, de elég szegény kínálatot találok a legtöbb helyen.
Köszi! Szerintem egyértelmű volt. Megpróbálom így.
Ja, hogy ütni kell a csavarhúzót.😅 Rákerestem a cikkszámra. Guglifordító...🤭