Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegény litlerock.......................Te szerencsétlen még az alapok sem mennek.HAHAHAHAHAHA.Hogy mondják hosszú haj rövid ész .
Loory007!
Jön a szállító?
A szárazon töltött akkumulátorokhoz általában adnak használati utasítást. A savat óvatosan töltsd bele a szintig. Legyen elég víz a közelben, mert ha kézre megy, vagy ne adj isten szembe, akkor legyen mivel le/kimosni...

Személy szerint javaslom a nyugtatást pár órán keresztül. Van olyan utasítás is, mely szerint a savazás/nyugvás után desztillált vízzel ki kell egyenlíteni a szinteket, és rövid ideig tölteni kell az aksit.

Nézd meg mit ír a gyártó.
A Dunlop az marha tartós.
Mér már nem vagy éhes?
Te gerjesztessz itt minden szart kreténkém azzal ,hogy mindenbe beleütöd azt a nagyot.
20746 sz. hozzászólás
Isten ments az aljától.
Látom már
Ha a sav felvan hígítva desztilált vízzel akkor csak beöntöd és állni hagyod és kész.Remélhetőleg nem töményen árulják a kutaknál mert egyébként 18 fokos sav kell az aksikba ha jól emlékszem.
Nem találom a linket bocsi. Bár lehet ez a vacak androidos telö a bünös. Viccelt már meg engem
Lentebb löktem e-bay-es linket, valami 23 USD/db + posta volt az ára.
Én is pont igy jártam. Hiàba kopgtattam kalapàltam nem engedett egyik csavar sem. Hát a torxrol ne is beszéljünk. A patentfogoval viszont én az összest kilazitottam igaz mindegyik csavar cserés lett. Megy bele inbus
Hali. Ilyen 30eurosat hol lehet venni, rendelni? Nem látom Ha tudsz ebben segiteni köszönném. 60 euro 1db èrt Amit a racing bazárban árulnak 13/db az nem jó? Egy pesti bolt.
Igen. Hagyd állni egy órát minimum felsavazás után.
Igen, feltöltöd savval és egyből használatra kész!
Sziasztok
Sikerult vennem akksit a shox-ba, de nincs gyárilag benne sav, állítólag ezeket így árulják. Sajnos nem volt náluk külön sav, azt mondták jó bele amit a benzinkúton árulnak. Vettem kemény 260ft-ért 1litert, ezt csak simán beletöltöm a szintig és jó is az akkumulátor?
Köszi!
Oké
Bár szervezni nem igen van mit.
Csak ki kell tűznünk egy napot, meg egy találkozási pontot.
Üdv! Nálam csak a membrán cserekor az egyik súber széle letörött, nagyon bele volt rohadva az acél hüvely. És az sem mindegy hogy a membrán hogyan áll a súberon, és nem is foroghat rajta.Tapasztalat
Köszi az infót. lehet hogy felnézünk.
Egyrészt, itt több csavarnál ez nem valósítható meg, mert nincs hely, egyszerűen nem férsz oda, másrészt nekem elegem van már a gányolásból, vágózásból, pajszerolásból meg ilyenekből.
Egyébként ha van hely, és nem süllyesztett a csavarfej, akkor a patentfogó képes még csodákra.
Én egy oldalcsípő fogóval erősen ráfogok a csavar fejére úgy hogy belevágjon és teszek helyette újat ha kijött.
Szopás csak akkor van ha nem lehet hozzá férni a csavar fejéhez.
Ahogy erzitek. En inkabb dolgozom vele 20 percet es sporolok par tizezrest...
Erteni nem kell hozza. Pont olyan egyszeru, ahogy leirtam.
Ma a karbifelújítást elkezdtem....VOLNA, ha a gyári csillagfejű csavarokat meg tudom lazítani!

De nem tudtam, azok ugyanis 14 éve fixen a helyükön voltak, így a legmasszívabb csavarhúzónak és ütögetésnek sem akartak engedni.
A legellenállóbbak a két karbit összefogató lemezek és a cut off szelep házát takaró fedél csavarjai voltak.
Ezért ma megint vettem egy hasznos szerszámot, ezt:

http://www.praktikerwebshop.hu...

Csak beletesszük a kiválasztott bitfejet, beillesztjük a csavar fejébe, és kalapáccsal rácsapunk. Az ütés hatására beállításnak megfelelő en vagy jobbra vagy balra fordul a bit fej, ezzel együtt a csavar. Megint csak egy jó szerszám kellett, hogy a szerelés rémálomból és erőlködésből egy kellemes és érdekes időtöltéssé változzon!
Mi van ha nem jól csíped le, ha nincs ragasztód, ha rosszul ragasztod vissza és ha egyáltalán nem értsz hozzá?
Ez meg pikk-pakk és pöc röff.
És Japán nem utángyártott!