Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kalmi, ez meg mi ez a "Lepo01"?
Nem is tudtam, hogy ilyen is van benne.
Engem ugyan nem zavar, hogy néha durran. Sőt még tetszik is.
De károsodik-e tőle a motor. Kipu szelep, vagy a kipu dob.
Csere nélkül feljavítható-e valami üzemanyag adalékkal?
Vagy bonyolult-e cserélni?
Öregszenek a kis dúsító membránok.
http://www.ebay.de/itm/Vergase...
Srácok!
Lenne egy kérdésem.
A szegény keverés okoz-e motor károsodást?
Ugyan is a téli állás közben szegényedet az üzemanyagom. Mivel hosszú motorfék közben a végén durran egyet. Ezt tavaly sokkal ritkábban csinálta.
Köszönöm, ez a keverékképző csavar hol található?
Ha nem tartja az alapjáratot, és előtte szétszedted a karbit, esetleg csavarhatsz feljebb a kp-i alapjárat csavaron, vagy ha az sem segít, érdemes megnézni az alapjárati keverékképző csavart, akkor szokott leállni, ha telejsen be van tekerve. Nagyon nagy általánosságban elmondható, hogy a bezárt állapothoz képest kifele kell tekerni 1-2 fordulat közöttre.
No szép. Míg gépeltem, Brumi megelőzött a válasszal.
Hátha szívató nélkül nincs alapjáratod, akkor az alapjárati fúvóka lehet eltömődve. Ezt előidézhette a hosszú állás.
Legalább is szerintem.
De majd meg mondják a műszaki szakemberek.
Afene, akkor szedhetem szét megint :(
Egy kollegának pont ez volt a baja karburátor alapjárati fufókát nézd meg, tuti el van dugulva ha bemelegedve is le áll mikor visszanyomod a szivatót.
Szerintem egyenlőre felesleges leszedegetni.
Én először a vizsgáztató helyen megkérdezném, hogy megfelel-e náluk ilyen felszereltséggel a motorom, és csak akkor vinném hozzájuk ha okés.
Annyi vizsga hely van már, hogy lehet köztük válogatni.
Sziasztok
Ma elkészültem a kis virgáccsal, sikerült beröffenteni, viszont van egy kis gondom vele. Nem hajlandó csak szivatóval menni, ahogy megpróbálom visszatolni egyből leáll. Próbáltam bűvészkedni az alapjárati csavarral, de még mindig nem tökéletes,esetleg van ötletetek miért csinálja?
Köszönöm szépen.
Ok. Akkor biztos nem olyan mint az enyém. Azért lemértem. 200mm.
Kedves Katana750.

Szia köszönöm a segítségedet csak én igazából egy1987 es gsx 550 -hez keresek alkatrészeket és a 750 f tünt hasonlónak de megmondom őszintén a tied is hasonlít főleg hogy látom neked is van a tolón bólintásgátló az én villaszáram középtől középig olyan 190 mm. Köszönettel.
Keress másikat.
Köszi szépen.Hát ilyenekre gondoltam én is ,meggondolandó,és ha szét kell szedni akkor már ugyis lehet találni más problémát is,mert én csak tökéletesen rakom össze.Költséges.
Üdv.Jnő.
Soknak érzem. 550-ért még én is odaadnám a csillagrombolót.
650 körül hibátlanok is vannak már.

Szóval sokallom. Nagy és költséges meló, arról nem beszélve, hogy ha ez a viszonylag problémamentes részegység meghibásodott, vajon mit kapott a blokk? Ez ugyanis csak komoly kenési elégtelenség miatt dögölhet le. A kardánhajtás röhögve ki kell bírjon 150 ekm-t!
Ha fővárosi vagy, vidd a Lepo01 -hez. Kutyát nem érdekli semmi. Lámpa, kürt és fék legyen.
Köszönöm szépen.
Egyébként 550-et, személyesen még nem láttam ,csak képről ugy elfogadható. Vélemény?.
Azokat amit írtál le is szedették velem a bukó csőre mondtam,hogy viszem máshová és így megegyeztünk.
Szia Jenő!
Azt hiszem, én is oda fogom vinni, az előző vizsgára a Gyál felől mellettük levő szervizbe vittem, nem volt gond, de az akkori árakhoz képest úgy emlékszem, drágán vizsgáztattak
Szia!
Én Imré a Nagykőrösin a Piliskó-nál szoktam ,ahogy láttad a motorom , előretolt lábtertó ,táska sbt,rajta van.
Szerintem korekte.
Urak! XV 250 hengerfejeket keresek! Valakinek infója?
Teljesen. A szöghajtásnak a váltó felőli csapágya belül van.
Mi pénzt kérnek azért a hibás 750-esért?