Husqvarna sm125 projekt lenne nyáron :D kinőttem egy picit :/
Ezeket én sem értem, azthiszik ha megvesznek egy motort, akkor még kijöhetnek belőle úgy, hogy keresnek is rajta... az a világ már elmúlt, az embereknek nincsen pénze, én ha motort veszek, nem azért veszem, hogy keressek rajta, én számoltam azzal, hogy annyiért amennyiért vettem, nem tudom eladni, örülök, ha elviszik 340körül :D Ha megszabad kérdeznem te miért vetted? :D
Ja az valóban csúnya hogy kékre van festve de egy kis festéklemosó és máris a régi Az árak meg pofátlanúl magasak de ennyiért nem is fogják eladni!Van a használtautón egy piros 390-ért.Télen még 310-ért hirdette de nem kellett a kutyának se.Elmentem megnézni de mocskosúl le van lakva szegény motor.Amúgy te miért adnád el?Nagyobbat akarsz?
én is úgy látom, hogy az árak amik a neten vannak elég borsosak érte, az ára amit mondottam neked, azt irányárba gondoltam :D de amint látod én még meg sem hírdettem :D Gratulálok a gépezethez, sok szép km-t vele, de csúnya a blokk védő rajta :D
Köszönöm az ajánlatot de sikerült vennem egy nagyon megkíméltet.Árra csak annyit mondhatok hogy jóval kevesebbért mint amennyiért hirdetitek!Ettől függetlenűl próbálkozni lehet az eladással csak nekem szerencsém volt
sziasztok,most vettem egy1989 XT350-est és azt szeretném meg kérdezni hogy az első lengés csillapítóba mennyi olaj kel és a szelephézagoknak mennyinek kell lenni ha valaki tudja az kérem jelezze.köszönöm
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ezek a motorok mennyire mennek jól?
Például egy cbr 125-höz képest? Mennyire kényelmes hosszabb távon?
Előre is köszi a választ!
Sziasztok!
Remélem készülődtök a szezonra, és rendbe rakjátok a kisxtét!
Két kérdésem lenne hozzátok:
A mocim 2005-ös gyártmány, ezért nem zárható a tankja ( nem kulcsos a tanksapka). Azt szeretném kérdezni, hogy hogy tudnám megoldani a zárhatóságát? Azt mondták, hogy a zárható típusok tanksapkája jó, igaz ez? Ha igen, hogy lehet megcsinálni?
A másik, hogy néztem a gyári kiput, és két festés ellenére is rohad, marha nehéz, tele van korommal alig lehet átfújni és zizegnek benne a koromdarabok gondolom. Szerintem nem érdemes felújítani, mert a hangja nem túl jó és sokat is fojt a motoron. Szóval egy dobcserétől változik valamit? Pörgősebb lesz? Többet eszik? Budapesten hol érdemes érdeklődni?
Előre is köszönöm!
Hát figyelj szerintem ez csak falusi pletyka hogy 6litert eszik az LC4 az XT meg csak 4-et!Majdnem egyforma köbcenti vízhűtés.Haver LC4-e 4-5körül eszik.Az XT is bekajál ennyit hidd csak el!De teljesítményben és súlyban sokkal jobb az LC4-es!Meg visszatérve az XT-hez én az SM kereket választanám ha városba megyek vele.Könyebb terepen az is elboldogúl!
Köszi a választ! LC4 nem tetszik annyira, és az olyan 6 körül fogyaszt, míg a XT 4 körül, ilyen benzin árak mellett jól meg kell gondolni. De azért sikerült elérned, hogy megint megnézzem az LC4 mocikat :). Az enduro kereket nem kapnám a mocihoz, csak a supermotot, vagy kérhetem az endurot, de akkor a másikat nem kapom. Nem szeretnék rosszul dönteni.
De ha már ilyet veszel én azt venném amihez enduro meg supermoto kerék is van!Sokkal felszereltebbnek tűnik és újabb évjárat!Aztán majd a menet úgy is eldönti melyik kerékkel mész majd többet!De hidd el nem hátrány az ha van enduro kereked is hozzá!Maximum eladod ha nem kell és egy kis pénzt tudsz belőle kihozni
Lehet itt karóba húznának de 880-ért inkább KTM LC4-et vennék A puszta adatok elárúlnak mindent miért is ajánlom!Ja és nem!Nem szervízigényesebb mint az XT 660!
Egy kis segítség kellene XT660 vásárlásával kapcsolatban. Nem találtam megfelelő topicot, ezért írok ide (ha tudtok jobb topicot ajánlani az is segítene). Nos két motor között vacillálok, mindkettő 880 lenne. Egyik alapból supermoto (XT660X, 2006-os, tudtam alkudni), a másik enduro (XT660R, 2008-as, nem tudtam alkudni), de supermoto kerekkel kapnám, mert így szeretném. Nem tudom milyen hátránya lehet, ha egy endurora supermotor kereket tesznek, ebben is segíthetek. Azért gondoltam a supermotor kerékre, mert Bp. lakom, és gyakorlatilag csak betonon használnám, és nem utolsó sorban jobban is tetszik :). De kicsit bizonytalan is vagyok, mert lehet, hogy funkcionálisan jobb lenne az enduro kerék. Ha valakinek ebben van tapasztalata, azt nagyon megköszönném, ha leírná. Nos a két motor: XT660X XT660R
Előre is köszi a válaszokat. Fontos lenne, mert már lehet jövő héten megvenném valamelyiket.
Ezeket én sem értem, azthiszik ha megvesznek egy motort, akkor még kijöhetnek belőle úgy, hogy keresnek is rajta... az a világ már elmúlt, az embereknek nincsen pénze, én ha motort veszek, nem azért veszem, hogy keressek rajta, én számoltam azzal, hogy annyiért amennyiért vettem, nem tudom eladni, örülök, ha elviszik 340körül :D Ha megszabad kérdeznem te miért vetted? :D
Nekem van egy eladó Sm szettem xt 125x-hez az ára 410 000Ft ajándékba adok hozzá Egy Yamaha xt 125x-et
Van egy xt-m és olyan problémám van vele hogy indításkor csak néha ad szikrát.Tudnátok segíteni előre is köszi.
Olyan kérdésem lenne, hogy ezek a motorok mennyire mennek jól?
Például egy cbr 125-höz képest? Mennyire kényelmes hosszabb távon?
Előre is köszi a választ!
Remélem készülődtök a szezonra, és rendbe rakjátok a kisxtét!
Két kérdésem lenne hozzátok:
A mocim 2005-ös gyártmány, ezért nem zárható a tankja ( nem kulcsos a tanksapka). Azt szeretném kérdezni, hogy hogy tudnám megoldani a zárhatóságát? Azt mondták, hogy a zárható típusok tanksapkája jó, igaz ez? Ha igen, hogy lehet megcsinálni?
A másik, hogy néztem a gyári kiput, és két festés ellenére is rohad, marha nehéz, tele van korommal alig lehet átfújni és zizegnek benne a koromdarabok gondolom. Szerintem nem érdemes felújítani, mert a hangja nem túl jó és sokat is fojt a motoron. Szóval egy dobcserétől változik valamit? Pörgősebb lesz? Többet eszik? Budapesten hol érdemes érdeklődni?
Előre is köszönöm!
Köszi a választ! LC4 nem tetszik annyira, és az olyan 6 körül fogyaszt, míg a XT 4 körül, ilyen benzin árak mellett jól meg kell gondolni. De azért sikerült elérned, hogy megint megnézzem az LC4 mocikat :). Az enduro kereket nem kapnám a mocihoz, csak a supermotot, vagy kérhetem az endurot, de akkor a másikat nem kapom. Nem szeretnék rosszul dönteni.
Egy kis segítség kellene XT660 vásárlásával kapcsolatban. Nem találtam megfelelő topicot, ezért írok ide (ha tudtok jobb topicot ajánlani az is segítene). Nos két motor között vacillálok, mindkettő 880 lenne. Egyik alapból supermoto (XT660X, 2006-os, tudtam alkudni), a másik enduro (XT660R, 2008-as, nem tudtam alkudni), de supermoto kerekkel kapnám, mert így szeretném. Nem tudom milyen hátránya lehet, ha egy endurora supermotor kereket tesznek, ebben is segíthetek. Azért gondoltam a supermotor kerékre, mert Bp. lakom, és gyakorlatilag csak betonon használnám, és nem utolsó sorban jobban is tetszik :). De kicsit bizonytalan is vagyok, mert lehet, hogy funkcionálisan jobb lenne az enduro kerék. Ha valakinek ebben van tapasztalata, azt nagyon megköszönném, ha leírná. Nos a két motor:
XT660X
XT660R
Előre is köszi a válaszokat. Fontos lenne, mert már lehet jövő héten megvenném valamelyiket.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...