Sziasztok, szükségem lenne egy '25-ös xt fejidomjára mert az enyémet sajna lenulláztam :S, meg lehet, hogy kéne még pár dolog hozzá, de a fejidom a legfontosabb, nem tudtok véletlen valakit aki árul ilyet vagy épp bontja a sajátját?
Előre is köszi a választ.
A full szintivel viszont ki lehet huzni az olajcsere periodust mert strapabirobb..
Pl a full szinti jobban is szokott "fogyni" a motorbol, mert ha nem 100%-os az olajlehúzó gyűrű sokkal hajlamosabb kiszökni az égéstérbe és elégni.. a suliban csináltak olajtesztet és elég meglepő eredmények születtek
Nekem a kis xtben 210e km van csakis ásványi és nem eszi most sem az olajat.. hát ennyi konyhanyelven..
üdv
Uhh, nagyon összetett.. szóval dióhéjban.. a fullszinti sokkal vékonyabb, az olaj szénhidrogénekből áll, amely végtelen láncból áll. A nagyon vékony furatokon pl főtengelynél az olaj annyira el tud vékonyodni, hogy szétesik a molekula lánc és akkor vége az olajnaj. A full szinti olaj annyira tökéletes, hogy teljesen más technikába ajánlott. Nem véletlen , hogy a honda tavaly elöttig csakis ásványit tett robogotol a cbrig mindenbe. Aztán jött a váltás most meg anyáznak elég sokan. De teszek fel majd egy cikket a MAMI belső honlapjárol ahol oldalakon át magyarázzák.
Ezt kifejthetnéd, én mindig full szintetikusat raktam az XTbe és most a 650-s hondába is azt raktam (az is léghűtéses). Nekem az XT nél sokkal halkabb lett a motor a full szintetikustól.
Karbit mindenképp kipucolnám mert ennyi idő alatt belerohadt a benzin tuti.Akksit is cserélned kell majd valószínü.Az olajat is cseréld le szerintem az a biztos.10W-40-es fullszintetikus olajat rakj bele.Légszűrőt mosd ki és olajozd át.fékolajat szerintem nem kell cserélni mert nem használtad.Max ha rossz a nyomáspontja légteleníteni kell.Hirtelen ennyi jut eszembe de szerintem ha ezeket megcsinálod akkor nem lehet gond
Légyszi, akinek lejár nemsokára a forgalmija ( XT 600, bármilyen évjárat), és nem áll szándékába meghosszabbítani, az írjon!
Vagy nem szükséges, hogy lejárjon a közeljövőben, az is elég, ha valaki meg akar szabadulni a rendszámától!
Az meg a másik, unokatesóm most vett egy Yamaha Xj 900 diversion-t 550.000-ért! Tökéletes gyári állapotban van, még a kormányon a bukógombák se sérültek, 3 givi dobozzal, gyári fényezés, kintről behozott, ja és ez az ár regadóval mindennel együtt :D Hát remélem összejön ez a kis Husqvarna :D
Na úgylegyen soksikert a köv motorhoz!Én a DRZ400-akat nézegetném majd a helyedben.Az eladást meg nem kell elkapkodni.Bár szerintem most is eltudnád adni annyiért amennyit mondtál.Én gyakorlatilag a KTM SM kerékszett és egy utánfutó árából vettem a kis yamahámat.Úgyhogy nekem nagyon megérte
Ja amúgy 340-körül reális ár a motorodér!Ennyiért még el lehet adni szerintem.De ilyen 400feletti árakkal kicsit elvannak szállva.Főleg hogy 400-ezer körül már egész komoly motorokat lehet kapni.
Igen, Igen láttam :D sejtettem, hogy valami ilyesmi van a háttérbe :D
Arra meg tökéletes, mert szinte allig fogyaszt, de énnekem tanuló motornak tökéletes volt :D jövőre meg majd "A" korlátlan és jön valami nagyobb gépezet :D
Láthatod az adatlapomat hogy nem azért vettem mert ez az életem motorja Egyszerűen csak kellett egy motor munkába járni,pecázni kisebb távokra elszaladgálni.A KTM ezekre a dolgokra túl költséges lenne
Előre is köszi a választ.