Ugyanolyan széles a váz mint az NSR-en, annyi a különbség a testhelyzetben hogy az NSR-en előrébb és alacsonyabban vannak a kormánycsutkák (magyarul sportosabban) ezért kényelmesebb (túrásabb) a CBR. Mondjuk nekem jobban bejön a sportosabb testhelyzet szal komolyan fontolgatom hogy a kormánycsutkákat lecserélem .
Itt van pár kép azoknak akik szélesebb gumit szeretnének a CBR-re. Ez asszem 130/70-es. Szerintem jól néz ki, bár a motor elég igénytelenül van átfényezve.
Hát ja az jön ki lególcsóbban.De ezt majd csak tavasszal akarom megcsinálni Az lenne a lényeg hogy dobjon rajta vmit hogy ne legyen lassú a nagyobb keréktől, mert olyan hűű de nagy változás úgy se lesz.Neked is ilyen motorod van?
én nem szeretnék senkit sem elkeseríteni de szerintem semmi folytás nincs a mociban, egyszerűen ennyit tud és kész. ez a motor egy nagyon régi konstrukció már szóval nem kell tőle csodákat várni.
amúgy semmi bajom a kis CBR-rel..
de abban egyetértek hogy a Rocky által említett tuning kittel erősebb lesz de hár ez akkor sem egy folytás eltávolítás hanem komplett motor tuning.
Nemtom hol láttam, talán a pasztoy.hu webáruházában, 130-as gumit ami jó rá. Igaz nem a legjobb márka, de egynek elmegy. Egyébként ahogy olvastam, a kipuff meg az elektronika k*rva sokat dob a gépen, a karburálással ráérsz sztem később is foglalkozni. Ha van elektronikával foglalkozó ismerősöd akkor az jön ki a legolcsobbón, aztán a karbiból a folytás kiszedése, de ahhoz meg kell találni az alkalmas embert. A kippuf pedig nem fontossági sorrendben az uccsó, de hát ez a legdrágább. Itt egy link asszem ez a gumi: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?products_id=2 0951
Pfuhh... kb ennyi
Hát én Olszliszkai vagyok(Sárospatak környéke)Hát csak azért érdeklődök mert egy kicsit már beleuntam a lassuságába Persze így is nagyon jó.Csak az a tervem motorral hogy ha kicsit többet menne akkor vastagabb kereket tudnék alá lökni,mert egy kicsit elüt a motortól.(szerintem ez a motor egyetlen hibája)
Szóval! Nyíregyházi vok. Nem tudom pontosan, hogy holl lehet kiszedni a karbiból a folytást, de ezt érdemes szakemberre bízni. Az elektronikához meg nem árt egy elektronikával foglalkozó haver
Itt vannak képek a mociról(telefonnal fotóztam mer nem volt itthon a digitfényképező)
De télleg, nem túl pici?
Szerintem baromi jól néz ki
Hát ja az jön ki lególcsóbban.De ezt majd csak tavasszal akarom megcsinálni Az lenne a lényeg hogy dobjon rajta vmit hogy ne legyen lassú a nagyobb keréktől, mert olyan hűű de nagy változás úgy se lesz.Neked is ilyen motorod van?
amúgy semmi bajom a kis CBR-rel..
de abban egyetértek hogy a Rocky által említett tuning kittel erősebb lesz de hár ez akkor sem egy folytás eltávolítás hanem komplett motor tuning.
Pfuhh... kb ennyi
Hát én Olszliszkai vagyok(Sárospatak környéke)Hát csak azért érdeklődök mert egy kicsit már beleuntam a lassuságába Persze így is nagyon jó.Csak az a tervem motorral hogy ha kicsit többet menne akkor vastagabb kereket tudnék alá lökni,mert egy kicsit elüt a motortól.(szerintem ez a motor egyetlen hibája)
Szóval! Nyíregyházi vok. Nem tudom pontosan, hogy holl lehet kiszedni a karbiból a folytást, de ezt érdemes szakemberre bízni. Az elektronikához meg nem árt egy elektronikával foglalkozó haver