Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanolyan széles a váz mint az NSR-en, annyi a különbség a testhelyzetben hogy az NSR-en előrébb és alacsonyabban vannak a kormánycsutkák (magyarul sportosabban) ezért kényelmesebb (túrásabb) a CBR. Mondjuk nekem jobban bejön a sportosabb testhelyzet szal komolyan fontolgatom hogy a kormánycsutkákat lecserélem .
Nem kisebb mint a mito, csak vékonyabb, meg kényelmesebb
Itt vannak képek a mociról(telefonnal fotóztam mer nem volt itthon a digitfényképező)
Kb. 8000 darabja.
Nem tudjátok mennyi lenne rá egy sportosabb tükör?
Egyik haver nézte ezeket a képeket és mondta, hogy olyan mintha pocketbike-al pályázna

De télleg, nem túl pici?
Valaki megmondaná hogy gyorsul 100-ra?
Kösz rockandyroll.És mégis milyen árba vannak az ilyen szélasségű kerekek?Mert jól néz ki.
márhatudsz...
rakjál már felróla képeket!
Elhoztuk a motort! nagyon király már alig várom hogy mehessek vele, csak -4 fok van meg jogsim sincs úgyhogy várom a tavaszt
Nem állunk össze páran és nem csináltatunk rá pályaidomot? Sajnos tapasztalatból tudom hogy halál drága a gyári idom .
Szerintem baromi jól néz ki
Itt van pár kép azoknak akik szélesebb gumit szeretnének a CBR-re. Ez asszem 130/70-es. Szerintem jól néz ki, bár a motor elég igénytelenül van átfényezve.
Nekem nincs, de egy havernak igen és neki nézegettem cuccokat meg leírásokat meg tanácsoakat, ő nem nagyon ért hozzá igaz én sem vagyok egy Géniusz
csá

Hát ja az jön ki lególcsóbban.De ezt majd csak tavasszal akarom megcsinálni Az lenne a lényeg hogy dobjon rajta vmit hogy ne legyen lassú a nagyobb keréktől, mert olyan hűű de nagy változás úgy se lesz.Neked is ilyen motorod van?
én nem szeretnék senkit sem elkeseríteni de szerintem semmi folytás nincs a mociban, egyszerűen ennyit tud és kész. ez a motor egy nagyon régi konstrukció már szóval nem kell tőle csodákat várni.
amúgy semmi bajom a kis CBR-rel..

de abban egyetértek hogy a Rocky által említett tuning kittel erősebb lesz de hár ez akkor sem egy folytás eltávolítás hanem komplett motor tuning.
Ja meg a nyáron valamikor összegurulhatnánk Sárospatakon. Lehet jönne az egyik CBR-es haver is. Egy kis tapasztalatcsere meg lazulás
Nemtom hol láttam, talán a pasztoy.hu webáruházában, 130-as gumit ami jó rá. Igaz nem a legjobb márka, de egynek elmegy. Egyébként ahogy olvastam, a kipuff meg az elektronika k*rva sokat dob a gépen, a karburálással ráérsz sztem később is foglalkozni. Ha van elektronikával foglalkozó ismerősöd akkor az jön ki a legolcsobbón, aztán a karbiból a folytás kiszedése, de ahhoz meg kell találni az alkalmas embert. A kippuf pedig nem fontossági sorrendben az uccsó, de hát ez a legdrágább. Itt egy link asszem ez a gumi: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?products_id=2 0951
Pfuhh... kb ennyi
A 98-asra! Mitogeri.
Olaszliszkai vok
Szeva Fepi!

Hát én Olszliszkai vagyok(Sárospatak környéke)Hát csak azért érdeklődök mert egy kicsit már beleuntam a lassuságába Persze így is nagyon jó.Csak az a tervem motorral hogy ha kicsit többet menne akkor vastagabb kereket tudnék alá lökni,mert egy kicsit elüt a motortól.(szerintem ez a motor egyetlen hibája)
mindegyik motorom eladó,kivéve a gilera dna-t.melyik lucky exploreres mitora gondolsz?a 92es,vagy a 98as?
Hi!

Szóval! Nyíregyházi vok. Nem tudom pontosan, hogy holl lehet kiszedni a karbiból a folytást, de ezt érdemes szakemberre bízni. Az elektronikához meg nem árt egy elektronikával foglalkozó haver
Mitogeri! Szép a Lucky Strike-os Mitod Nem eladó véletlenül?
köszi,megvan.