Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első hallásra akkor valószínű a CDI-vel lesz gond.Amikor bemelegszik"meghülyül" .
Kellene valahonnét beszerezni egy másikat.Próbának.A motor mechanikailag rendbe van?Úgy értem nem kotyog a főtengely,nincs szétkopva a henger stb...
A haver is ennyiért vette.AZ jó ár volt érte.De nem azt mondtad,hoyg kintről való?
Nézted a videót?
Üdv.:Laci
135.000 volt de egy kicsit alkudoztam, ez volt a legolcsóbb és a leg tűrhetőbb állapotban a többi vagy iszonyúan drága, vagy ha olcsóbb akkor nagyon ramaty volt.
megnéztem ma hidegen pörög de még most se annyit amennyit kellene melegen meg szinte semmit gyári minden
Nem tudsz nekem is beszerezni?
Konkrétabban nem tudnál válaszolni?
Üdv.:Laci
occón
Szia!
Most megsértődtél?
Én hiszek neked.Csak most nincs időm szétszedni mert melózok.Majd csütörtökön.
Aztán majd írok,hogy mi lett.Gondolom csak jó lesz.
Köszi a segítséget
Üdv.:Laci
Valószínű akkor a spriál szakadt valahol, meg kellene próbálni, egy sima 65ös szöget beledugin a fordulatszámmérőbe kézzel megpördíteni, és ha mozdul akkor az óra jó, megtennéd hogy megadsz egy privát mailt, vagy az enyémre megírod az eredményt.
Jó kis moci.
Mennyiért vetted?
Szia!
Több oka is lehet.Itt egy videó ezt is érdemes megnézni.
http://youtu.be/uJrj4DGAewY a karbival is lehet gondod.Szépen sorba ki kell szürni a hibalehetőségeket.Azt mondtad a gyújtás jelen van.Akkor ez egyszer ki van zárva.Milyen karbi van rajta?Gyári?
CDI-is gyári?
.Csak arra lennék kiváncsi,hogy ha nem pontosan lesz összetéve a jel(egy foggal arrébb kerül).Akkor azt észre lehet-e venni.Mert nekem eddig be se volt kötve és semmit nem vettem észre rajta.Tökéletesen ment és volt alapjárat is.Csak valószínűleg ennek a bekötésének a hiányában ment tönkre a főtengely csapágyam.A kuplungot meg majd szétszedem darabokra és egyesével teszem össze.Aztán majd meglátom.De jónak kell lennie mert elötte semmi baja se volt(mielött szétszedtem).Csak egybe szedtem le és azt mondták valószínűleg az lehet a baj.
Köszi a segítséget.
Köszi a részletes magyarázotot.Sejtettem,hogy így működik.Miután megbeszéltük.A tapasztalat csak az,hogy amikor nekem nem volt meghúzva a 4 csavar teljesen akkor nem emelt ki a kuplung.Viszont amikor megnyomtam középen a 6-os lemezt akkor kiemelt.Ezt kipróbáltam azért is írtam,hogy mennyire kell meghúzni a csavarokat.Szét fogom szedni és egyesével összerakom ahogy kell.Aztán meghúzom teljesen a csavarokat és majd írok,hogy milyen lett.
Gondolom jó lesz.
Köszönök mindent.
Üdv.:Laci
Szia!
Egyben fogalmam sincs, mondj egy árat amugy Cegléden van a motor.
Szia!
Fordulatszámmérő és a spirál is megvan,de ahogy beindítom a motort semmit nem mutat..a Karbija pedig nem gyári mert felvan fúrva nagyobbra:S amugy működik.
megnéztem a gyári alapján van beállitva megvan jelőlve a blokkba és szedtem le képet és ugyanugy állítottam az alaplapot is
megnéztem a gyári alapján van beállitva megvan jelőlve a blokkba és szedtem le képet és ugyanugy állítottam az alaplapot is
Az én új társam
szerintem nézd meg a gyújtását azért is nem pöröghet ki!
nincs oda berakva semmi, egyszerüen rosszul van összerakva, de el ne higgyétek nekem, inkább .pl flex, hegyesztö, nagykalapács, dórni, stb, valahogy majd csak jó lesz.
sziasztok lenne egy oan nagy problémám hogy van egy honda mt 50 em és nemakar kipörögni 1x kipörög nagy nehezen menet közbe utánna megállok megint elindulok és nempörög ki 5 ödikbe megy vagy 20km/h-t ez miért van nagyon idegesítő de az elején se akar kipörögni pöröghet oan 4-5 ezret már megnéztem mindent de nemjövök rá kérlek segitsetek msn norbi19930623@hotmail.com
hali megvan még neked ez a könyv?
Ajánlom mindenkinek ezt az oldat akinek van MTX-e vagy akar venni. Regizetek ide fel: http://hondamtx80.lapunk.hu
Illetve, hogyan lehetne le rendszámoztatni esetleg a motort ha 125 veszek de semmilyen papírja nincs csak az adás vételi?
Még egy kérdésem lenne, hogy egy MTX 125 mociba be lehet-e építeni egy 80-a blokkot?