Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogyasztás: nekem mtx marha sokat evett(crm hez képest)...
94-es nem lehet,hisz 89 ig gyártották őket,önindító(viccelsz):) DT R től jóval alacsonyabb...tellói pl első telló becsúszúszára 35mm,dt nek 41,tehát már a dt is jóval robosztusabb...bár a dt r eknek elég puhák az első tellói,mtx é azért keményebb enyém 1személy alatt nem nagyon koppant le!
ATAC=bővített kamrás power! Alacsony ford szám tartományba van nyitva,magason zárva! Lényege,hogy a kamrába áramlott gáz keringve1et visszaáramlik a henger torkolatánál kiáramló kipugázba,ezáltal alacsony fordualatszámon folyt a motoron...Ellenben a nyelves powerekkel ami a kipunyillás keresztmetszetét szűkíti le, nem egy "hatékony" konstrukció a nyelves szelepekkel szemben,ezért nem is alkalmazták más modelleknél! 80as olasz mtx nincs! 80as motorokba se poweres se atacos nincs!
szia a váltórész megvan még ?
Nincs mit.
Szívesen.
Minden Jót!
Üdv.:
Laci
Típushibája a 2. sebesség. Egyébként nagyon jó gépek! Nekem is volt egy de bontottam, mert váltóhibás volt. (A 2.-at nehezen vette, így olcsón jutottam hozzá, és nagyon megérte szétadni...) Egyébként csak ajánlani tudom, a sebesség sem minden típusnál megy, de sokan kínlódtak már vele sajnos. Üdv
Szia! Amit belinkeltél egy Japán 125ös blokk. Ezekben nem POWER szelep van, hanem az elődje, az ATAC. A képen minden jól látszik. Gyakorlatilag egy röpsúly húz egy szelepet, ami alapból a kipufogógázt feltereli abba a kis kamrába, és csak onnan megy a kipufba, de ahogy növekszik a fordulatszám, a röpsúly húzza a szelepet, és a gáz egyből ki tud áramolni a kipufogóba, amitől keményen megindul a gépezet. Olyan 5-6-től érezhető, ahogy én tudom. (Mentem már ilyennel, nagyon jó, de nem tudom megmondani pontosan mikor nyit, mert nem ment az órája...) Az olasz és a japán MTX két külön fogalom. Más a váz, a blokk, minden... Pl. az olasz 80-asokban már benne van az ATAC, míg a japán csak 125-től rakta bele...
Üdv; Zoli

UI: laszloadam, köszönöm az ajánlást!
Találtam egy ilyen képet itt a hozzászólások közt, nem tudom hány ccm-es de nem is ez érdekel,hanem hogy ahol én a power szelepet keresem,ott vmi egészmást találok,az mi aaz Isten haragja és hogy működik?
Honnan lehet tudni hogy olasz vagy japán blokkos a gép?
Még szerencse
Az belül van, azért kell oda vitonból dual
főtengely szimeringet ménem látok semeik képen?
Oké.
Nincs mit.
Gratula hozzá
Helló.Köszönöm a segítséget,de közben a gerecsésektől sikerült újjat szereznem olcsó pénzért.
Szia!
Zoli94jan11-et kérdezd meg.
De adok néhány linket ahol van kuplung:
http://www.vatera.hu/auto_moto...

http://www.vatera.hu/aut
o_moto...


http://www.vatera.hu/auto_moto...

http://www.vatera.hu/
auto_moto...


Ezeket találtam így hirtelen.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.!
Szia!
Nekem 80MT-m van és arra van rászerelve a szögletes MTX lámpa.H4-es izzó van benne 55/60W-os.Nagyon jól világít pedig akksi sincs benne.Az még hiányzik ahoz,hogy alacsony fordulaton is jobb fénye legyen.De egyébként lehet vele látni jól.Motoroztam már vele éjszaka földesen .
Remélem tudtam segíteni.
Szia!
Én is baranyában lakom.A simson egy nagyon elterjedt gép de nem csak baranyában hanem egész ország szerte.De azért ezzel sokkal jobban lehet közlekedni mint vele.Főleg terepen.Kösz a dícséretet sokat melóztam rajta és még fogok is.Nincs még teljesen kész.De azért már lehet csapatni vele. Honda MTX fejidom van rajta(lámpával együtt).
Ha valami még érdekel akkor nyugottan írj.
Szép napot!
Üdv.:
Laci
Bocsánat,de lemaradt a motorkód:HD09.Hátha ez is számít.
Sziasztok.Érdeklődnék,hogy nincsen-e esetleg valakinek talonba japán honda mtx 80 r2h-hoz kuplunglamellája?Mert az enyém rakoncátlankodik.Vagy nem emel ki rendessen,vagy kiemel,de csúszik.Az esetleges ajánlatokat a setle@citromail.hu-ra,vagy a setle@t-online.hu-ra várnék.Vagy a 30 5057705-ös számon elérhető vagyok.Előre is köszönöm.
Hello mindenki!
Segítségeteket szeretném kérni!Hozzám került egy pegaso 123 felujítottam,és el akarom adni,leginkább csere!Találtam egy honda mtx-et ,elöl már tárcsafékes,azt irja 94-es évj.
Azt akarom kérdezni hogy van e ezeknek tipus hibája(pl berugotengely törés mint yamaha dt, meg elektronika gondok,szintén yamaha dt), meg hogy önindító van e ezeken ?Power szelep mechanikus vagy elektromosan vezérelt(pl dt125r)
Menji a fogyasztása ezeknek? a Power milyen fordulatnál nyit? Az első teleszkóp milyen szokott lenni? jó magas és erős vagy ilyen lekoppanós fos...Szóval lehet vele vandálkodni?Hasmagassága milyen?Sokkal alacsonyabb a crm-nél?
Vliágítás
Van tapasztalat hogy mekkora izzót bír el a kereklámpás mtx80? Kiment az izzó 12/35/35Ba20d, meg a üveg is általig van repedve, meg be is van vakulva a foncsor, így fejleszteni kellene rajta, azt tudom hogy a kockalámpásba már H4 is belemegy de világít is vagy csak pislákol? Vennék kockalámpát meg műanyagkeretet értelmes áron ha működne rendesen. Nekem fontos lenne hogy lássak, sokat használom éjszaka.
Szia én bontottam egy vizes 125mtx-et, van sok alkatrészem.
Szia. Baranyában lakom, itt nincs túl nagy választék, még mindig a Simsonnál tart sok bolt. Szép a géped, milyen első lámpa van rajta?
Szia.
Köszi de szerintem a komárra nincs krosszgumi.Egy kicsit gyenge lenne hozzá
Amúgy meg 2,25-19-es gumi kell a komárra.De sajnos azt se igen találtam.
Van egy oldal ahol van új gumi.De nekem jó lenne a használt is.Az egy kicsit talán olcsóbb.
Azért kösz a segítséget.
Üdv.:
Laci
Köszi, nem. Darabokban van már!
Az már sajnos nincs. Érdekel még valami? Üdv
Hali! Egyben nem adod el? Vagy csere az MBX-emre? Nézd meg, vannak feltöltve képek, meg video, de tegnap csináltam meg, sokkal jobban pörög meg megy, csak most keddig odavan a fényképező... Érdekel a dolog? Üdv; Zoli