Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah meg reggel rendeltem 125ös cr honda idomszettet remélem jövöhéten rátom már rakni nah persze tarto konzolokat kell hegeszgetni de remélem fasza lesz kinézetre....csak nem tom milyen fejidom passzol hozzá de majd akkor alkotok valamit ha összeraktam ugy látom mi illik hozzá
vávávááááááá megvan amit csináltam lemeszt a karbi felől felül a blokra höhö levágok belőle sztem egyből jo lesz..
nem indul ez a ....khm drága összeraktam minden föss,benyot kap eleget,szikra van nem kicsi
az idegem tönkre vannak észre vettem hogy alul amit csináltam lemezt és a hengeralja között kifuj benzint valszeg az a baja remlem nah most vágok oda gumitömités ott lent ugysincs hő szal nem olvad asszem:Dde sztem a fals levegő miatt lesz amit alurol kap vagy ahogy kifuj ugye a sűrítés mert akármit csinálok ha a hengerbe öntöm a lét akkor se robban megőrülök:S
adásvételi
törzskönyv
köss rá biztosítást ha megvetted a te nevedre. kb 5400Ft/év a k&h nál.
ha van rajta műszaki akkor 6újforgalmi+6E Ft(valami nem tom) +1850(vagyonszerzési illeték) másról per pillanat nem tudok.

csak sejtem a gyujtás hogyan van.. még nem szedtem szét csak simson- ét. az meg nem egészen ilyen XD
tipushibák amivel én találkoztam:
-2. at nem veszi vagy kidobja.. akkor léptetővillát hézagolni kell. vagy csere.
-a blokkot tartó vázrész fülei letőrnek. kicsit nagyobb igénybevételnél. ezt könnyen lehet hegeszteni.
-a 2t olajat elengedi a szivattyú,vagy a tartály. erre még nem jöttem rá mi a megoldása.inkább az enyimből kikötöttem.
-a karbit és a légszűrőházat üsszekötő gumicső elöregedik, és zsugorodik.. ki kell valmire cserélni.
-de ezeket feleslegesen írom..
egy kis kézügyességgel meg pár forinttal mindet könnyen lehet javítani.
amire érdemes figyelni:
ne legyen megtörve a blokk. hegeszteve.(ez gázos, ilyet ne vegyél)
a váz ne legyen megtekeredve.(ez is javítható)

én is most szerváltam Debian kollégától egy moccot rendszámmal...
csak ezzel még lesz melóm.
kicsit a hátsó lengővillát vagy a váz farokrészét hajlítgatnom kell.
de sztem a villa van elmenve.
érdemes a km-t is megnézni mennyi van benne.
18ezerkm van a piros mtx embe XD és most volt nemrég láncszett csere.(ha a gyári hátsókerék van, akkor le kell benne cserélni a gumi szilenteket, mert törnifogják a csavarokat.felhívsz megbeszéljük)
küllők elfáradnak., ha van egy kis pénzed akkor meg lehet csinálni tárcsafékesre.
nekem tetszik az ötlet..bár a dob is jól fog. főleg a hátsóra.

igazából bármi baja van könnyen javítható, és nem bonyolult alkatrészei vannak.sztem párezerért csinálnak hozzá bármit.
a papírjai legyenek rendben.
érdemes felújítás után venni. akkor a blokkja nagyon sokáig menni fog még.(tapasztalat)
az én kicsikém blokkjának középső része bontatlan.
kérdezd meg hogy nicasil-os vagy perselyes. a nicasilos a gyári. azt jobban csípem.

jól kell bitang módon gyorsulnia kb 110-120 ig.. utánna nem engedi a tiltás.
ha nincsen benne akkor megy 135-t kb
jah és leakarom müszakiztani ahoz elég az 50esnél az adás vételi erről meg főleg nem tudok semmit...ha valaki tudja és elmondaná megköszi lenne...:)
nah megyek az eszterga mühelybe ma befejezem a henger szoknyályához az alátétet 2mm savállo lemez egy élvezet lesz am kimérték 98 ccm a hengerem 50 random mmnél szal butitom kicsit a gépet asszem mert nem tom hogy az 50es blokk hogy birja(mármint a hajtokar) különmbözöik e a 80astol?ez kérdés ha valaki tudja...esetleg dobjak e plusz tárcsát a kuplungba?ilyenek senki nem rakot még 50es blokkra ekkora hengert?mert amikor én megvettem nem gondoltam volna hogy szét kel szednem a blokkot hogy bemarjak a forgattyusházba aztán lehuzzam síkra a tetejét aztán csináljak egy 2 mm potlo lemezt hogy a lökethossz jo legyen(anélkül most verné a dugo a hengerfejet)szal ha valakinek van tapasztalat ugymint a váz hogy birja a nagyobb teljesitményt a hajtokar a kuplung meg egyebek az lécc irjon köhhi.
zuzmo a gyujtást a lendkerékkel nem tudod állitani hogyan is tudnád az ék megadja a helyet és az mindig ugyanaz...gyujtást csak az alaplapon tudsz állitani kb 4 mm-ert enged ami bőven elég szal lendkerék le kilazitod a 3 csavart és megtekered:)én cdi gyujtásrol beszélek ha az van neked csak ugy lehet...esetleg nagyobb trafot elbír...de csak a fesz lesz nagyobb...a holtpontot csak az alaplapnál tod állitani...nem okoskodok csak nem tudtam eldönteni kérdezed e vagy mondod..:)üdv
sziasztok!
lenne egy fontos kérdésem,akarok venni 1 honda mtx 125r tipusu mocit,és ez érdekelne,hogy van-e valami amire különösen oda kellene figyelnem vagy van-e valamien tipushiba és ehez hasonlók érdekelnének.
karbit koppra kell állítani hogy öntse a benyát, (suber,levegőcsavar)kevesebb levegőt..lehet át is kell fúvókázni.
ha azzal akartok csak járni akkor a gyujtást előrébb pár fokkal..
tiszta legózás XD
alapjáratot feljebb
de szopni fogtok vele hidegindításnál.
Tomi999 kiprószálta.. és tologathatta a mociját XDXDXD
majd én is meglesen ha az új MTX em üzemképes lesz..
most rugtam rá 1-2t és van benne bika kompresszió :D
majd rálesek hogy mit lehet kezdeni a gyujtással
azt valaki állította már?
elfileg csak el kell forgatni a lendkereket.. mert azon van a mágnes. nem?
szia
én is ezzel szoptam..
elkopott..
vagy túl nagy..
ha sok lamellával akarod..
akkor le kell csiszolni belőle.. nem kellemes meló mert egyenletesen kell..
ahol az alu házzal érintkezik ahhoz ne nyúlj mert megeszi a kuplungszerkezetedet.
mérd meg hogy mennyi kell ha kiveszel 1 lamellát.
és számold ki mennyit kell levenni 1-1 lamellaoldalból..
és jó csiszolgatást :D
0,15 milivel nem árt kisebbre venni.. mert nekem idő volt míg összekopot..
amikor 0,0 volt. az olaj amikor benne van dagibb lesz az egész, nem emelt ki hidegen.

ATF olajat rakj bele. akkor nem csúszik meg olyan könnyen.

ha kevés lamellával akarod.. akkor rakass rá ferodort.... de ott is mérni kell
eléletileg nem lesz baja a gépnek tölle ha igy tankolsz simán csak nem fog menni!
Helló olvastam a etanolos írtását valakinek hogy kadettbe tankolna az üzemanyag ára 215 ft az autón nem kell semmit átalakítani csak egy hunflex szabályzó kell bele mert nem tönn etanol kell a motornak mint benzin ez olyan 10-15% os többlet fogyasztást eredményez !Én is most fogm átalakítani az autót a további részletek www.e85kft.hu és a soroksári teszkónál lehet kapni!meg a vecsési avia kúton!
köszi szépen, holnap első dolgom lesz felhivni
Cső!
Ez egy tatabányai bontosnak a száma, szinte mindene van ilyen gépekhez...legalábbis nekem még mindenben tudott segiteni, és az árak is elég korrektek a többi bontohoz viszonyitva.
20/910-4524
Heloooo


Nekem egy '87 es 125ccm es japan mtx hez köllene jobboldali hűtőtakaró idom,meg szivocsonk. Nem tudtok vmi helyet, vagy vkit aki tudna ilyeneket? képet is tettem fel roola.
Tudnátok küldeni manuált MTX80-ashoz, mert már lepetézek ettől a vastól. Minden kínom van vele. Szétszedem-összerakom valamit mindíg elba**ok rájövök ugyan, de kezdhetem előllről. Mostmár majdnem jó, most a kuplung csúszott. Hát 1 lemezzel többet raktak bele, azt kivettem, mostmeg nem emel ki. Sik ideg vagyok, mais maradnom kelett volna túlórázni, de a sz*r buszra várnom kéne másfél órát. Mail cimem: xhektor@gmail.com
keresek egy 37mmes szárakkal rendelkező villát mtx 80ashoz sima dobfékeshez a kiflik is kelllenének hozzá adnék érte egy 31mmest kompletten és pótolnék is rá annyi baja van hogy felül itt ott le van pattogva a króm a szárakról és rozsdapötyös de ahol a szimering jár ott jó én azért cserélem le mert a 37essel oylan másabb a motor állása amit adnék villa frissen festve a kiflik új olaj.
és egy kék ülést is keresek adnék érte egy sárgát amin gyári huzat van és gyári kékért adnám oda amin nem szakadt a huzat nem töröt az alja az én sárga ülésem is kiváló állapotú csak nekem nem megy a megálmodott szinkombinációhoz
akinek lenne valami az irjon fontos.
Üdv!
Volna egy olyan problémám, hogy a hátsó telom már elég halott, és a kerék kisebb gödrökben is felüt a vázba. Szerintetek ez javitható? Milyen elven működik a cucc, a rugó fáradt el, vagy elfojt az olaj, vagy mi lehet? Még nem szedtem szét ilyet...
vagy mégse?ha az nem müxik akkor az alapjáratnál is marad az a feszültség ami sebességben van vagy elméletileg olyankor csökken?vagy mi?ezt annyira nem vágom..
köszi szépen.szal hanyagolhato technika....:)
mytech!
Az az üresvisszajelző kapcsoló!
jah meg nincs valakinek elfekvöben a berugo tengelyhez cuccai?bejelöltem a képen hogy mi kéne..
mivel én se tudok mindent...valaki megtudná mondani mire valo az a réz cucc mert azt vágom hogy hozzá ér ahoz a rész cucchoz ami kilog a blokbol és megy hozzá egy vezeték,de nekem letört az egyik fele amikor raktam össze a blokot megjegyzem elég hülyén csinálták meg a japcsik a váltot de nyolc nah mindegy nkem nincs benne az a réz cucc de gyujtás van és a motor is megy...
csáó!
én ma vettem e85ös banyát 1500ftért és tettem még hozzá 500ftért 95öst bekevertem nehezen indul egy lyuk van benne 4500as fordulaton de amugy egész jónak tűnik de a többi tartományban rendesen megy majd kiderül milyen hosszabb használaton.