Azért ez nem normális. A motorok váltója úgy van kitalálva, hogy ha féltávon túlig eltolod a kart, magától be kellene ugrani a fokozatnak, és ha benn van, a kapcsoló köröm kialakítása olyan, hogy nem kidobni, hanem behúzni igyekszik a fokozatot. Nem mondom, a Hyo váltója nem a legjobb, amit valaha próbáltam, de használható. Viszont a tapasztalatom pont az, hogy igenis finoman kell vele bánni!
Viszont akárki rakta össze, ha kidobta a fokozatokat, akkor valami nem stimmel! De elsőre nem érdemes komolyan aggódni, első körben csuklók pucolása, váltókar beállítás személyre szabottan (ezt kb senki nem csinálja, pedig lehet állítani!) hogy midnig be tudd rakni kényelmesen a fokozatot! És ha ez mind OK, a kupplung is kiemel, akkor komolyabban ránézni. Mert ha kopott, akkor akármilyen határozottan kapcsolsz, ki fogja dobni!
Úgy vettem. Új alkatrészekkel lett összerakva, aki összerakta az a MAMI ban tanít. Ez után dobálta ki. 10w 40 repsol full szintetikus olajjal szinte az összes sebességfokozatból kidobálta.
A javítás tavaly auguszusban fejeződött be 22 800 at mutatott az óra. Ma megnéztem a kedvedért 29.467 km van benne. Tehát közel 7000 kilométert rugdostam eddig a két negyed szezon alatt.
A kifejezés pedig azt jelenti (nem írom, hogy a gyengébbek kedvéért, mert az tiszteletlenség lenne), hogy határozott váltási technikát igényel.
Teljes tisztelettel a nálam okosabbaknak.
A törött kapcsolókörmös képre mondod? Hát igen, biztos jó ötlet a "rúgj oda!"..... Mennyi km is van a motorodba? Az enyémbe 48 e, és nem kellett váltót javítani... De rúgdosd csak... Szereti!
Az enyém kicsit lentebb láthatod cafatokra szedve. Semmi nem rossz kopott benne. Az a szervizcsapat ajánlotta ugyanezket, akik végigcsinálták a 24 órás versenyt a Hyoval.
A rúgj oda tanácsot pedig egy Európa bajnok magyar versenyző adta. Valahogy úgy alakult, hogy hiszek nekik.
Ha jót akarsz, ezeket felejtsd el! Ne húzd jobban azokat a csavarokat! A végén jól megjárod! Nekem 5e km körül kezdett szivárogni a pumpa alól az olaj, semmi komoly, csak ködös volt. Tömítőpasztával megoldódott a probléma. Legalábbis úgy tűnt! Aztán 20e km után nem sokkal szépen befolyt a hűtővíz az olajba! Mint kiderült, már akkor a szimmering mellett szivárgott, és a túlfolyón kijött az olaj. A tömítőpasztával sikerült a túlfolyót ledugózni, így mikor elment a csúszógyűrűs tömítés, akkor nem tudott kifolyni a víz, meg már kezdeti stádiumba szivárogni, hanem szépen befoylt a blokkba. Szerencsére az azóta eltelt majd 30 e km azt igazolja, hogy nem okozott maradandó bajt. De lehetett volna!
A túlhúzott csavarokkal meg eléred, hogy megrepedjen a pumpa fedele!
Csúszógyűrűs tömítés szabvány, Suzuki SV-be is az van, vagy rákeresel a neten. De ha érdekell, tudok komplett kétcsapágyas vízpumpát felújítva cseredarabért és persze anyagárért.
Sziasztok.Lenne egy kérdésem.Van egy Gt 650 r tipusú motorom.de sajna kicsit behajlott a villaszár.Szeretneék másik villát befogokkal rakni bele.Szerintetek mindegy milyen tipusu motor első futóműjét rakom bele.Nekem már mondták egyesek hogy végülis igen.....Igaz-e?
Márciustól én is Husáng tulajnak számítok. Ez idáig meg vagyok elégedve vele. Egyetlen dolog árnyalja a képet,hogy a 2. sebességet valamikor kidobálja, erről tudnátok nekem valamit mondani, hogy mitől lehet, mit lehet vele csinálni.. Előre is köszi a válaszokat.
Viszont akárki rakta össze, ha kidobta a fokozatokat, akkor valami nem stimmel! De elsőre nem érdemes komolyan aggódni, első körben csuklók pucolása, váltókar beállítás személyre szabottan (ezt kb senki nem csinálja, pedig lehet állítani!) hogy midnig be tudd rakni kényelmesen a fokozatot! És ha ez mind OK, a kupplung is kiemel, akkor komolyabban ránézni. Mert ha kopott, akkor akármilyen határozottan kapcsolsz, ki fogja dobni!
A javítás tavaly auguszusban fejeződött be 22 800 at mutatott az óra. Ma megnéztem a kedvedért 29.467 km van benne. Tehát közel 7000 kilométert rugdostam eddig a két negyed szezon alatt.
A kifejezés pedig azt jelenti (nem írom, hogy a gyengébbek kedvéért, mert az tiszteletlenség lenne), hogy határozott váltási technikát igényel.
Teljes tisztelettel a nálam okosabbaknak.
A rúgj oda tanácsot pedig egy Európa bajnok magyar versenyző adta. Valahogy úgy alakult, hogy hiszek nekik.
Amúgy a 250-esen láttam már kikopott pozícionáló stiftet, ráadásul rosszul is rakták be... Gondolom olajleeresztő csavarnak nézték...
Enyém pl. az olajra érzékeny. A sűrűbbet szereti, előtte nekem is kidobálta. Különben meg sportmotor - rúgj oda neki!
A túlhúzott csavarokkal meg eléred, hogy megrepedjen a pumpa fedele!
Csúszógyűrűs tömítés szabvány, Suzuki SV-be is az van, vagy rákeresel a neten. De ha érdekell, tudok komplett kétcsapágyas vízpumpát felújítva cseredarabért és persze anyagárért.
Márciustól én is Husáng tulajnak számítok. Ez idáig meg vagyok elégedve vele. Egyetlen dolog árnyalja a képet,hogy a 2. sebességet valamikor kidobálja, erről tudnátok nekem valamit mondani, hogy mitől lehet, mit lehet vele csinálni.. Előre is köszi a válaszokat.