Köszönöm mindenkinek a váltóval kapcsolatos tippeket..
Lassan olajcserés lesz a gép, ugyhogy levettem az oldal idomokat.. nekem jobban tetszik így... :D
sziasztok!
kis felújítás lesz a gépen ... kellene pár alkatrész..esetleg tudtok valami jó helyet vagy netes oldalt ahol olcsón/olcsóbban hozzá jutok?
első fékbetétek kellenének meg 2 gyertya,
esetleg ha valakinek van bontott tárcsa előre, fém fékcső szett.
gyári fúvókák, átalakított levegőszűrő
ha tudtok írjatok már pár okosságot.
köszi, üdv:Kolee
Az, hogy S vagy naked, azt neked kell eldöntened.
Annyit kell tudnod, hogy van csutkakormányos, meg túrakormányos is.
Elvileg minden naked túrakormányos.
Nekem S verzió van, kettő.
Az egyik túra kormányos, a másik csutka.
Nekem a túra jobban bejön, de közel 30 centivel magasabb vagyok nálad.
A csutka szöge viszont állítható, kényelmesebb lehet a csuklódnak.
Nekem ez nagyon hasalós, hosszú távon zsibbad a karom:)
sziasztok! gondolkozok, hogy venni kellene egy hyo-t 650-est, viszont az, h naked, vagy sport, meg nem tisztult le, tetszik mindketto! namarmost nincs viszonyitasi alapom az ulesmagassagot, meg az ulespoziciot illetoen! van-e koztetek szegedi, aki megengedne, hogy rauljek a motorjara, felmerni az aranyokat? egyebkent 170 cm vagyok.
2005-ös, szürke vázas első széria, és nyilván el akarják adni, nem árulni!
Ha visszaolvasol, inkább a 2006-tól gyártott fekete vázasok vásárlására bíztatja itt mindenki az érdeklődőket, mert azon van pár módosítás, és a legfőbb, hogy szelepszakadás nem fordult náluk elő. Ettől függetlenül ha látsz benn fantáziát, hajrá!
A gépkönyv ásványi olajat ír. Én is azt rakok bele. Most fél ásványi van benne, nem is olyan sima a váltás érzet. 4000 res periódust tartom az olajcserénél. Nekem munkábajárós motor, napi minimum 100 kmt megy úgyhogy mennie kell.
Én a váltásproblémánál ott kezdeném, hogy legfeljebb részszintetikus olajat raknék csak a motorba, mert nekem mikor a részszintetikus olaj kezd a periódus végéhez közeledni kidobja 1-es és nagy ritkán 6 fokozatból.
Aztán olajcserét követően megoldódik. 5-6ezer km után szoktam olajat cserélni.
Persze amit trakee is leírt az is nagyon fontos.
Ilyet nem tapasztaltam. Olyat igen, hogy kormányzárat nem tudom olyan könnyen kapcsolni, mint újkorában. Az ok a kulcs kopása, új kulccsal minden simán ment.
Szerintem olajozd meg a zárat (valami finom fegyverolaj, esetleg WD40) majd próbáld meg a pótkulccsal. ha beválik, akkor csináltass egy újat...
Kérdésem lenne, még pedig: 250-eknél főleg, de végül is a ccm mindegy... lényeg, hogy nektek szarakodott e már a gyújtás kapcsolótok? Ahogy elfordítom a kulcsot semmi...
Ha kicsit erősebben kattintom, fordítom neki oda akkor veszi a lapot.
(van néha, hogy még le is áll mikor rá adom a világítást, aztán erőssen rácsavarom a kulcsot majd újra minden ok...)
Kösz,egy újabb kedves ember.Remélem majd neked is ilyen jóhumorú ember akad az utadba,mikor szükséged lesz alkatrészre mikor majd nem tudsz mocizni..kedves karesz.legalabb az elemit jartad vna ki,hogy tudd ertelmezni a mondat mondanivalojat
Attól függ melyik verzió.
Kompletten érdekel az idom, tartó és lámpa, van egy törött Hyom.
Sokminden lehet cserébe, 3GT-m van :)
Ha megcsörögsz visszahívlak:
Harminc85hat78egykettő
Viszont tényleg neki kell eldönteni, melyiket akarja...