Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! 2007-es Z1000-hez valakinél nem porosodik egy eladó első felni? Köszi!
Ádám
Hello! A kürt alapjáraton éppen csak nyekereg. Fordulaton rendesen szól. A fényszóró is gyengébb alapjáraton fordulatra felerősödik. Fesszab. Vagy generátor?
Szia Csr
Sajna nem tudok sigíteni dirkt, mivel nincs fokozatkijelzőm illetve tuning első futoművem,
de tudom a megoldást, írd be a kulcsszavakat a keresőbe,
veterán tag ként tudom hogy mindent részletesen megbeszéltünk már! 🤗
Sziasztok! Az alany Kawa z750 gen1. fokozatkijelzőt szeretnék rá. Milyen kell univerzális, diagos? Ha diagos akkor hol van a csatija?
Ha komplett első futóművet akarok bele tenni mondjuk egy zx6r ét, akkor melyik típus lenne az ami jó hozzá? telószárok villabefogó így kompletten? Injektor vezérlő bekötése mennyire bonyolult? előre is köszi a válaszokat.
Ezek a motorok már másképp működnek, mint a régiek.
Az enyémen (Honda CB1000R) 103 foknál kapcsol be a ventilátor, és ha 100-ig lemegy a hőfok, ki is kapcsol.
Köszönöm szépen!
A fedélzeti kijelzők a pontostól messze vannak. A manual csak a termosztát nyitási hőmérsékletet tárgyalja, az olyan 60-62 fok tájéka.
Több motoron előfordul, hogy pl. már 105C° van a kijelzőn, amikor a műsor beindul.
Hagyd járni, ne foglalkozz a kijelzővel, csak várd meg, hogy bekapcsoljon.
A hőkapcsoló a hűtő bal oldalán, kb. a szelepfedéllel egy vonalban van.
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni!

Mikor kellene, hány foknál bekapcsolnia a hűtő ventillátornak? Mert 100 fokot mutatott de nem indult be.
Hol találom a kapcsoló gombáját?

12 évet kihagytam, előtte is Z750-em volt meg most is azt vettem de most ezzel kell foglalkozni kicsit. És már nem emlékszem az ilyen megfigyeléseimre.
Sziasztok !Prop-Tech fokozatkijelző leírás kellene.Z750 / bekötés-tanítás köszönöm !
Sziasztok újra!
Kicsit hosszú lesz, 3 évnyi hiba keresés van benne!
2003 Z1000 Melegedéses hiba megfejtve, remélem ....
Ha minden igaz, sikerült a végére járnom a melegedéskor leálló motornak. Ott tartott a dolog hogy motorikusan megvolt egy nagyobb szervíz, 100.000 km-nél. Jöhetett a hiba keresés.
Előzmények:
Motorozáskor, elkezdett dadogni, majd FI lámpa felgyulladt. Gyújtás le-vissza, ment tovább.
Majd ismét leállt menet közben, ezt egyre sűrűbben,a végén be sem indult, de indításkor tekert az indító motor.
Várni kellett vele, míg lehűl. Kb egy óra, aztán indult, ment rendesen!
Volt aki javasolta az ECU cserét, így is tettem, az megoldotta a gondot, de mint utólag kiderült mégsem, mert amint egy izmosabbat mentem vele melegben, (30C fok fölött 80-100 km)egyből előjött a baja.
Volt aki az üzemanyag szivattyút mondta nézzem meg. Szűrő fasza, minden oké vele elvileg, de kapott egy újat, aztán motoroztam, viszont csak előadta a hibát újra.
Szervízben volt egy szelephézag ellenőrzés, állítás (bár szinte tökéletes volt), vezérmű lánc ellenőrzés, ultrahangos injektor tisztítás, gyertya csere, injektor szinkron, új olaj, szelepfedél, kuplung és generátor fedél tömítés csere is ha már ennyire benne voltunk.
Minden patika, minden jó, nem maradt más mint valami elektronikai hiba.
Elindultunk ebbe az irányba. Az összes kábelt és csatlakozót átnéztem, mindent mértünk szakadást, oxidációt kerestünk, sehol semmi!
Mértünk töltést, akkut, alapjáraton, emelt fordulaton, semmi!
Na mondom akkor tesztkör, aztán ha megáll és elfüstöl valami akkor legalább látom mi a baja.
Elindultunk, 36C... lassú araszolás, had melegedjen... elő is jött a bibi!
Dadogás, elment az erő, leállt. Be sem indult! De most volt nálam egy kis szerszámkészlet, hogy ha baj lenne le tudjam venni az ülést, és aksit lekötni mielőtt kigyulladna. Megálltam, ülés le, ecu tűz forró. Na mondom akkor csak az ecu lesz a baj, lehet a bontott eddig bírta.
Amíg hűlt a gép, egy tök jó erdős helyen elmentem gombát szedni :D Amikor visszahűlt és beindult, hazamentem, ecu keresés, rendelés.
Megjött, be raktam a csomagtartóba, szerszámokat is, aztán elindultam öcsémékkel hibát keresni. Lassan melegedett a gép, mondom ha megáll, ecu csere, ha utána megy akkor az lesz a baja!
Megállt! Így még nem örültem annak hogy lerohadtam motorral :D
Félreállunk, veszem ki a szerszámot, hogy cserélem az ecut. Itt jött a meglepi, leszálláskor fura záptojás szag csapta meg az orrom, tudtam baj van az akuval, gyorsan elő minden szerszám, szedem le az ülést, aku fel van puffadva, a sav fütyült kifelé belőle. Lekötöttem, kivettem gyorsan. Nézem, kuka. 5 hónapos ha lehetett... Yuasa gyár által ajánlott paraméterű aksi. YT9B-BS
Tréler, haza.
Otthon aksi lehűlt, felöntöttük vissza savval, töltöttük, feszültség megvan, de a motort nem bírja indítani... Nem kockáztattam rendeltem egy újat. Igen ám, csak amikor megjött akkor berakom, motor nem indul. Ecu csere, indul! Szóval akku, ecu kuka lett! Itt gyanús volt a feszszabályzó, generátor hiba, de azokat mértük, két egymástól független villamossági szerelő is nézte. Na mondja haverom, van egy ilyen kis fesz visszajelző kütyüje pc- hez használja. Rá az aksira, indít, 12.8 v, fordulatot adtam neki 2500 ig, 16.8-17.2 V
Áhhá, feszszabályzó lesz a baja! Gyorsan rá is kerestem, gyári új, megrendel! Többen ajánlották a Solvart Kft Tatabányai céget, Mosfet szabályzóját, de akkor már úton volt az új gyári.
Megjött, kicseréltem. Most minden jó, több tesztkör is volt, melegben, minden működik! Reméljük így is marad!
Annyi, hogy a feszszabályzó csak melegben adta elő a hibát, próbáltuk kocogtatni, amikor itthon kerestük a hibát, de semmi. Így ez az időszakos hiba észlelése ki lett küszöbölve azzal, hogy egy fesz visszajelző kis órát beépítettünk 3600 ft volt postával...
Azt még kihagytam, hogy a generátort is néhztük, csatlakozóját, minden tökéletes, jól és egyenletesen tölt.

Hogy ez mennyiben segít majd nektek hiba keresésben, nem tudom, de ha az irányt meg tudom adni, az már megérte!
Egy dolog biztos, egy ilyen fesz visszajelzőt érdemes berakni, ha hamarabb berakom akkor most 250.000 -et spórolok.

További jó motorozást mindenkinek!
szelepfedél tömítés?
Üdv!Srácok ,tudna valaki abban segíteni hogy a hengerfejnèl ès a kipufogó csatlakozásnál a csavarok mellet mièrt folyik az olaj?? 2013 Kawasaki z1000 31000km
Üdv!Srácok ,tudna valaki abban segíteni hogy a hengerfejnèl ès a kipufogó csatlakozásnál a csavarok mellet mièrt folyik az olaj?? 2013 Kawasaki z1000 31000km
Sziasztok !
Van valakinek esetleg z750 2005-höz ültetőszettje? (kutyacsont)
Sziasztok

2008 évjáratú z750 keresek első fényszórót….😵‍💫
Sziasztok,szerintetek a 2005-ös z1000-re rá lehet-e nagyobb probléma nélkül rakni a későbbi évjáratú,a már mutatós fordulatszámmérős műszeregységet.
Olajügyben meg a gyakorta használt Motul 7100 vagy Castrol Power 1 (akár a rácsing verzió) nem mellényúlós.
4 litert kér, 10W40-ből
Alaposabban tessenek keresni a fiatalurak. :D
http://www.geersgonewild.com/z...
Köszönöm
De sajnos ott csak 2005ig van manualt!!
https://www.manualedereparatie... pár évvel korábbit találtam.
Üdv!Milyen olajat ajánlanátok z1000 2011 ABS-hez? Hol lehet manualt letölteni? Mindenhol fizetős!!!!! Köszi a választ
Üdv!Milyen olajat ajánlanátok z1000 2011 ABS-hez?
Hol lehet manualt letölteni?
Mindenhol fizetős!!!!!
Köszönöm
Sziasztok!

2010-es Z1000-hez (1043ccm, 102kw) keresek bukógombát. Esetleg tudtok ajánlani? Linket is szívesen fogadok. Illetve gumi csere előtt állok, szívesen venném tanácsokat, hogy kinek mi vált be tapadás szempontjából... Köszönöm!
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 2012 kawasaki Z750R-hez esetleg valakinek egy eladó bal oldali farokidom nincs elfekvőben? Akinek van kérem jelezze! 06 70 219 4040
Köszönöm!
lapkás 40-50,000 km után kell állítani