Sziasztok! Egy 1993-as ZZR1100am van amiben kicseréltük a kuplungot mert már kezdett meg-megcsúszni (lamellákat, fém lamellákat, rugókat). Összeraktuk, de azóta hiába rakom be sebességbe nem mozdul. Közèpsztenderen próbálva meghajtja a kereket. Ami még tapasztalat hogy álló motornál sebességben kézzel tudom forgatni a kereket nem túl nagy erő kifejtéssel. Találkoztatok már ilyennel? Előre is köszönöm a válaszokat
Szia, igen, van ott tömítés, de nem annak a tömítetlensége lesz a fő bűnös, valószínű el van kopva a pillangó tengelye, hiába cserélsz ott a gyári tömítést csak részben lesz megoldás... van rá mód, fel lehet újítani, de ahhoz látni kell mennyire van kopva tengely, illetve a ház.... " bontott karburátor sorral ugyan ez lesz " ... ráadásul az alapjárat is ingadozik, darabosan jár a motor, a szelepeknek sem tesz jót. ...
Adott egy zzr 600 D modell, aminek a front idoma törött volt (előző tulaj összetákolta, de csak kicserélném szépre).
E körben a kérdésem, hogy tudtok oldalt ahonnan lehet rendelni? A google minden találatát végigzongoráztam már...
Jó fórumozóként rákerestem már itt a keresőben, de ennyi találatot végigböngészni lehetetlen :)
Az indexem adta meg magát a napokban.
Rövid keresgélés után kiderült, hogy a relé rommá van rozsdálva. Kicseréltem a belét és persze tökéletes lett, DE!
Felmerült bennem a kérdés, hogy nem kellene ez ellen védekezni valahogy? Más nem járt még így?
Van ugye egy relé az ülés alatt _fejjel lefelé_ beépítve. Tehát ha belemegy a víz, akkor nagyjából benne is marad. Nemisértem.
Ha valaki áttetel módosításon töri a fejét. ZZR600 98 LE A gyári hatsó 48 fogas volt tettem fel 40 fogast. A gyári áttétellel 120 km/ó volt 6.000 most 5000. lett. 145-nèl 6000. Szèpen poroszkàl 120-at még 2 személlyel is. Ha előzni akarsz hirtelen akkor 4 be teszed és visszakapod az eddigi nyomatekot 6 ban. Olyan mintha 7.5 fokozatod lenne. 3 tól felfelé kb 500 ford/perc eltérések vannak. Az új àttétellel az 5 -ös eleve kicsit hosszabb mint a régi 6 -os. Kihuzatod es felteszed szèpen gurul tovább csak nem fogyaszt annyit mert nem pörgi szét magát. Lèpni is lehet vele 3 és 4 . 4-ben könnyedén megy 180-at 200-at... és van még 2.... szóval javasolni tudom. Persze ez egy 1000-es motoron jobb lenne de itt sem rossz. Olyan "nagymotoros" a nyúlása... szerpentinezni is lehet vele csak visszább a váltást. Nem zavaró az áttetel növeléséből adódó nxomaték vesztés ha tudod hogy kell kapcsolni.
Sziasztok! Hátha valaki tud okosat mondani. 92 es Zzr600 as motorom van, ami idén feltűnt a teli pihenő után, hogy hidegindítás utan jó egy percig érdekes kattogó hang jön a blokk felől. Lehet csak én nem figyeltem eddig erre. Menet közben melegen egyenletes a hangja és a kattogást sem hallani, üresjáratban sem. Új olaj, akksi van benne.
Ha leszereled a légszűrő tetejét és indítgattod járatod majd elzárod a csapot a szivattyú amíg van a csőben cucc addig nyomja és làtod hogy ha folyik bele. Sőt ha leállitod a szivattyú utàni körben levő nyomásból adódóan àlló motornál zárt pillangónál akkor is folyik a pillangó megfogja a benzint és látod hogy gyűlik....
http://youtu.be/Wcy5ZON3TaU ez a vesztesègmérés a szelepekre és a dugattyúgyűrűk zárása műszeres vizsgàlat bontás nèlkül. Első körben a szelepre mennèk rá ha ez a módszer problémát mutatott. De ehhez os kell jó szaki.
Még esetleg a szelephézag lehet. Kis fordulaton az itt ott elillanó nyomás okozhat teljesítmény csökkenést. Nagy fordulaton ez a tünet csökken mivel maga a keverék okoz "tömítést" a tehetetlensége miatt. Nincs ideje kiszökni a keverèknek ilyenkor. De ez lehet gyűrű kopás is. A repülőgèp modellekben a dugattyún csak körkörös nútok vannak a zárást a dugattyúfal es a gyűrűk helyén a változó térfogat okozza.. szóval van több ok ugyanarra a tünetre. De ezt magad is egyszerűen ki tudod zárni a benzincsap zárásával. Ha elzárod megjavul akkor sokat kap azért fullad erőtlen. Ha nincs változás akkor nem kap sokat. Hanem szökik sajnos a kompresszió . Annak oka gyűrűkopás vagy és szelep. Ezek vannak.
A kormànyoszlop nyakára es a tank közé lehet tenni a kapcsolót kicsike elfér egy kis gyártott burkolt konzolban. Aztàn ha nullába teszed messzire sem mennének vele mert elfogy a nafta és leáll.. nem gondolja hogy kell kapcsoló külön. Így még lopásgátlónak is jó.
Szia!
Írj a barátomnak privátban tuti tudja a megoldást!