Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked milyen részlet vana gsr-en? hogyé adnád?
...én meg nem tudtam rá olyan könnyedséggel felülni,mint a GSRre!Szétrugja az ember a hátulját,olyan magas a segge
felültem rá, és nem fér el a lábam rajta...
Biztos azért tettek még oda egy kis anyagot, mert amúgy túl könnyű lett volna a gép!
Így meg pont jó súlyban van!
Na, ott pont azér". Ne a kipuff kopjon má"! : )
És miért aszimetrikus a Bandikán hátul?, És ha jól emlékszem pont a kipufogó felöli oldalon van! A kipufogó nem szikrázik eléggé , ha leér?!
Hogy-hogy mér"? Hát hogy ha borítod akkor mind a két oldalon tudj szikraesőt produkálni! : )
Valaki elmondhatná nekem , hogy minek van a lábtartó alján az a durung kazánlemezből készült súly, és például az 1200 bandika utaslábtartóján miért csak az egyik oldalon?
Annyira boldog lennék!
Igen, két éve készültek a milánói kiállításon...
A jogdíjról most lemondok, egyrészt mert elég sz@r minőségűek (köszönhetően a Suzukinak), másrészt mert a mi oldalunkon is kint van/volt, úgyhogy szabad a rablás!
Ha a B-King-es vevőnk megszór képekkel, felteszem majd ide!
Üdv Lacus!
Egy kis protekció rám férne BK tesztelés ügyében!
Még ha Szegedre is kell lemenni érte!
Nos?
Üdv Dannyboy!
Ezek a Te képeid lennének? Nem tudtam, valahonnét az internetről vadásztam le azokat!
A szerzői jogdíjat bevasalhatod rajtam!
Amúgy jöhetnek a fotók az IGAZI BK tulajtól!
Nem mondanám hogy tipikus női motor...

Beszéltem valamelyik nap a szegedi Motorvilág vezetőjével, azt mondta a srác hogy amint jobb idő lesz tavasszal, lehet majd tesztmotorozásra elvinni ezt is, meg az új Busát is. Gyorsan jeleztem is neki előre a szándékomat.
Üdv Gószt!
A sorozatgyártású darabon már nincs műanyag vödör!
Rájöttek a Japánok is, hogy az ott nem túl penge!
Még tavaly mikor a kolléganőm lehozta a tesztmotort Bp-ről ide Debrecenbe, akkor faggattam róla, de túl sokat nem mondott csak, hogy bazinagy(széles) meg hát az erő azért vele van. : ) Naked-hez képest.
Ja és, hogy szélvédelem 0 azaz nulla.
Már most látom, hogy a következő Hollós tesztnapon mindenki B-kinggel akar menni. (Én is )Tavaly a gixxer 1000 volt a sztár.
...és ha bowdenes lenne?! Nekem bejönne!
Így a kiegészitő gyártóknak, motorszépítóknek is lehul egy kis morzsa....
...Látom naoooooooooooooon megy a topic igazi tulajdonosok nélkül is ! Ki most a király, ki állt közel , vagy érintett meg, vagy hallott meg már egy ilyen szüzet?!
Igazából ma már az összes motort elcsúfítják ezzel a "műanyag vödörrel".
Gondolom költség(esetleg súly)csökkentés címén.
Nah, az csak nullszériás megoldás volt. A széria nem olyan.
Az komoly, nem is tudtam!
Tegnap elvitték a TwoBrothers B-King dobot tőlünk, 4 napot töltött a boltban... A tulaj megígérte, hogy csinál róla fotókat meg hangfelvételt miután felszerelték!
István, látom ezek az én képeim... szemét Suzuki, ezeket a fényeffekteket direkt azért használták, hogy ne lehessen normális képet csinálni a motorról!
A 3. képen az a műanyag vödör a fékkarnál valami csodálatos! Egy harakirit megérdemelne a tervezője! Brrrrr.....!
Tavaly szeptemberben már volt tesztmotor.
Ha szöveg van, akkor legyen kép is!