Csak halkan jegyzem meg.Előírás az egy dolog.És hogy ki mit forgalmaz az más.Ugye van rovarölős német csirkehús is vagy mi a fene tehát hogy mit követel meg és hogy mit is tud a sisak az más szokik lenni.
Nekem volt grexem és 2 évesen már csak a szíja tartotta fejemen annyira lötyögött.
Addig amiíg sajnos nem koppan a sisak a betonon addig max a kényelmi oldala tesztelődik.
Na de jó.... Szóval felhozta az árakat.
Erre reagáltattam, hogy jó sisakot lehet azért jóóóóóval olcsóbban is venni.
Felhozta a LIDL-s bukót gigszerre - erre írtam, hogy azt azért Én se vennék fel
És az egész összhatása az, hogy van egy EUs szabvány amit követni kell. A több már csak a NÉV! és persze némi anyagösszetétel, hiszen tiszta sor, hogy egy üvegszálas nem annyiba kerül, mint egy karbonszálas.....De a funkcióját mind a kettő tudja teljesíteni.
Erre jött, a törésteszt, hogy ugye valami neve nincs "hulladék" nyerte a törés tesztet a NAGY NEVEKKEL szemben.
Vagyis a név nem kötelez!
Szumma:
- Mindenki azt veszi ami tetszik neki külsőleg, vagy ajánlották neki. Ez tiszta sor, hiszen Én honnan a rákból tudjam, hogy a Schubert tényleg a legcsendesebb bukó? Sehonnan....ezt olvasom, mondják......Én csak külsőleg látom.
- Mindenki azt veszi amit megengedhet magának......és itt már tágul a fogalom azzal, hogy kinek mit ér meg az élete. Én nem vennék LIDL, TEscós bukót - pedig külsőleg nagyon jól néz ki 1-2....főleg a vadászgépsisakos formájú tetszik.....de bizonytalan vagyok. Vagyis még robogózni sem venném meg.
DE! itt már bejön az az esett, hogy nekem volt már 2 buktám, és tudom! hogy a bukóm ál-része sérült mindkét esetben.
Vagyis nyitott (JET - rohambili) sisakot SOHA nem vennék fel nagyobb útra.
Az max arra jó, hogy a 600m-re lévő kisbótba elmegyek 20-al a robival.
Vagyis lehet az 200.000ft-.os is....nem venném meg.
Vagyis nem biztos, hogy az Ő bukója "hasznosabb" 60-70.000ért (mert alapban ennyi) - igaz, hogy Ő akcióban megtudta venni - mint az enyém, vagy másé.
20-30-ért már elég jó sisakokat lehet venni. NEKÜNK......
Természetesen aki versenyzik, pályázik - és benne van a pakliban a bukás, csúszás - az meg nem egy bukón akar sporolni, mikor neki úgy is fogyó eszköz a gumi, burkolat, ruha, sisak, kesztyű, csizma, koptatók......
így már kapise?
És a záróakkord!
Gondolom mindenki ejtette már le a bukóját.
Eredetileg, abban a pillanatban az a bukó a kukába való, hiszen a "becsapódás" pontján az ütéselnyelő réteg már megtette a feladatát. A következő alkalommal már nem fogja tudni.
Ez ügyben keresettek rá a Hungaroringes videókra.
Igaz én vagy 2 éve néztem meg.
Ott is mutatják, hogy nem látsz a bukón sérülést, de a belső elnyelő réteg már össze-vissza van "horpadva", vagyis semmit nem ér.
Továbbá olvasni lehet, hogy egy bukó max 3 évig használható az UV sugárzás miatt.
Persze ez baromság, hiszen van aki 3 év alatt elmegy 70.000-ret, meg aki 4000-ret. Melyiknél éri több UV a bukót?
Az "A" embernél természetesen - a "B" embernek ehhez majd 20 év kellene.....
Épp ezért érdekes a biztosítás is.
Hiszen akinek volt már ilyen ügye - vagyis NEM Ő volt a hibás - akkor a bukót is elszámolják.
DE MAX 3 évig! Vagyis ha vettél tavaly egy 100.000-res bukót, akkor idén azt olyan 60.000-ért számolják el....jövőre 30.-ért.....2 év múlva nem veszik figyelembe.
Ugyan ez van a ruhára is.
Tehát tényleg az "értelem".
A egyik véglet a "veszek egy motort, de ruhára nincs pénzem"
A másik a robogón is FULL protis bőrszerkó, 300.000-res ARAI bukó, kifordulásgátlós csizma....stb.
Ezt főleg a műmájereknél lehet láttni:-)
Ezzel annyi a baj, hogy ebben az országban minden Pesten van. Nem is értem, miért nem keresztelik át Budapestországgá. Szóval, ha olcsóbban akarsz vásárolni, mindenképp szánj rá egy napot, és gyertek fel. A méretezésre nem lehet adni, az egyik gyártó XXS mérete megegyezik a másik M méretével, ergo próba nélkül nem megy. Előtte persze érdemes a neten szétnézni, hova érdemes egyáltalán menni. Én pl a Bembomotornál is nagyon jókat szoktam kifogni. De érdemes nézni itt az aprót is. Sisakban nekem nagyon bejött a Nitro.
Tavaly el sem mentem már!
Két éve is csak pár nagyobb gyártó bohóckodott,de azok amiket az ember ritkán láthatna,na pont azok nem voltak.
Ezért értelmét vesztette nálam!
Azért ugye azt tudod, hogy van egy EU szabvány.
Annak meg kell felelnie MINDEN bukónak.
Tavaly itt is volt róla szó, hogy valami nevenincs bukó vitte az első díjat töréstesztben! A Shark, meg ezek a nagyobb márkák csak utána jöttek....
Nekem sosem volt - és nem is lesz drága bukóm.
De tény, hogy Tescós-meg piaci bukót azért nem vennék fel Én se.
Azt is tudom, hogy a csend - bizony pénzbe kerül. (Schubert)
De mivel elég sokat mentem - és szeretnék is menni, így a középútat kellett megtalálni.
Nekem az lett a fontos, hogy lehetőleg ne táguljon le a fejemről 3-4 HÓNAP! után. Mert sajna esetemben a Airoh MAtisse ezt csinálta, arról nem beszélve, hogy a felnyíthatós bukók sípolnak.....
A felnythatós GREX-em és a felnyithatós Streetfighterem is sipolt.
Tehát azt többet nem veszek - vagy csak laza, kényelmes NYÁRI tempókra.
Ellenben a zárt streetfighter már megvan 6. éve, és még mindig cuppan a fejem. Abból lett az ördög bukó - vagyis már nem használom, csak bulis túrák alkalmával.
3 évig egy MTR-t használtam. A mai napig bukó.....
Épp ezért vettem/kaptam most is egy MTR-t........mert az előző is bevált.
A különbség?
A 2 MTR közt 3 év volt.....vagyis ez a mostani már sokkal könnyebb, kifinomultabb.....és tudja azokat amiket a drágább társai (rendes szelőzzés, klikk-es plexinyitás, bogárháló....stb.)
És akcióban 13.000ft volt!
Szóval lehet venni jókat is! csak körbe kell nézni, és tapasztalni.
Egy kollegám 80.000-res Shark-ja ránézésre (súly, arcpánázás, szelőzés) ugyan ezt tudja......és nem halkabb!
A különbség csak a héjszerkezeten lehet - de mint írásom kezdtem - van egy EU-s törésteszt....mindegyiknek meg kell felelnie!
De itt egy jó kis leírás is
http://totalbike.hu/technika/sisak1/
nekem lazer vertigom van én is kiállításon vettem akciósan, de ha nem lesz semmi jó akkor néznem kell ki valamit itt is szoktak azért kiállítások lenni de nem akkorák persze mint pesten
Kíváncsi leszek, hogy akkora hulladék lesz-e a kiállítás mint tavaly. Olyan volt mint egy búcsú, abból is a szarabbik fajta. Hosszú évek óta kijárunk, a tavalyi az valami felháborító volt. Most megvárom az első napi beszámolókat és ha ok, akkor talán kimegyek.
Győr közelebb van Pesthez,mint Tamási!Összebeszéltek a motoros cimborákkal és megnézitek a kiállítást!Én a tavaly superzone-ban vettem Scorpion exo700 (65000.- )sisakot 50%-os áron! Előtte évben meg egy Lazer Fiberpro-t vettem 69.999.-ról 36.000.-ért,de azt nem ott!Bár a Lazer szebb és kényelmesebb, de hangos is.A scorpion meg totál halk!Viszont nem műanyag egyik sem.Meg nincs velük semmilyen visszatérő szarakodás,mint az olcsóbbnak hitt szarokkal!Egy srác mesélte,hogy vett az imet-ben egy MT-t és elkapott a GS-el egy csimbókot az állrészen és betört!
Cimborám CMS és MT tulajdonos napi szinten látom az amortizációt a sisakokon (4 év alatt a 3.sisakot használja)!
De ez is egyéni kérdés!
Láttam már GSXR 1000 K6-os gépen Lidl-is bukót és csizmát,Probiker-es protektor nélküli ruhában!
ez a kiállítás gondolom Pesten lesz.... én meg győri vok. Itt a tesztben nem ír rosszat a sisakról, kivéve azt a csavart...az hogy műanyag a sisak az tudtommal csak annyit jelent hogy 2-3 éven belül le kell cserélni. még azért persze körül nézek majd de kevés az ilyen csajos sisak abban az ár kategóriában amiben én nézelődöm
Nekem volt grexem és 2 évesen már csak a szíja tartotta fejemen annyira lötyögött.
Addig amiíg sajnos nem koppan a sisak a betonon addig max a kényelmi oldala tesztelődik.
Na de jó.... Szóval felhozta az árakat.
Erre reagáltattam, hogy jó sisakot lehet azért jóóóóóval olcsóbban is venni.
Felhozta a LIDL-s bukót gigszerre - erre írtam, hogy azt azért Én se vennék fel
És az egész összhatása az, hogy van egy EUs szabvány amit követni kell. A több már csak a NÉV! és persze némi anyagösszetétel, hiszen tiszta sor, hogy egy üvegszálas nem annyiba kerül, mint egy karbonszálas.....De a funkcióját mind a kettő tudja teljesíteni.
Erre jött, a törésteszt, hogy ugye valami neve nincs "hulladék" nyerte a törés tesztet a NAGY NEVEKKEL szemben.
Vagyis a név nem kötelez!
Szumma:
- Mindenki azt veszi ami tetszik neki külsőleg, vagy ajánlották neki. Ez tiszta sor, hiszen Én honnan a rákból tudjam, hogy a Schubert tényleg a legcsendesebb bukó? Sehonnan....ezt olvasom, mondják......Én csak külsőleg látom.
- Mindenki azt veszi amit megengedhet magának......és itt már tágul a fogalom azzal, hogy kinek mit ér meg az élete. Én nem vennék LIDL, TEscós bukót - pedig külsőleg nagyon jól néz ki 1-2....főleg a vadászgépsisakos formájú tetszik.....de bizonytalan vagyok. Vagyis még robogózni sem venném meg.
DE! itt már bejön az az esett, hogy nekem volt már 2 buktám, és tudom! hogy a bukóm ál-része sérült mindkét esetben.
Vagyis nyitott (JET - rohambili) sisakot SOHA nem vennék fel nagyobb útra.
Az max arra jó, hogy a 600m-re lévő kisbótba elmegyek 20-al a robival.
Vagyis lehet az 200.000ft-.os is....nem venném meg.
Vagyis nem biztos, hogy az Ő bukója "hasznosabb" 60-70.000ért (mert alapban ennyi) - igaz, hogy Ő akcióban megtudta venni - mint az enyém, vagy másé.
20-30-ért már elég jó sisakokat lehet venni. NEKÜNK......
Természetesen aki versenyzik, pályázik - és benne van a pakliban a bukás, csúszás - az meg nem egy bukón akar sporolni, mikor neki úgy is fogyó eszköz a gumi, burkolat, ruha, sisak, kesztyű, csizma, koptatók......
így már kapise?
És a záróakkord!
Gondolom mindenki ejtette már le a bukóját.
Eredetileg, abban a pillanatban az a bukó a kukába való, hiszen a "becsapódás" pontján az ütéselnyelő réteg már megtette a feladatát. A következő alkalommal már nem fogja tudni.
Ez ügyben keresettek rá a Hungaroringes videókra.
Igaz én vagy 2 éve néztem meg.
Ott is mutatják, hogy nem látsz a bukón sérülést, de a belső elnyelő réteg már össze-vissza van "horpadva", vagyis semmit nem ér.
Továbbá olvasni lehet, hogy egy bukó max 3 évig használható az UV sugárzás miatt.
Persze ez baromság, hiszen van aki 3 év alatt elmegy 70.000-ret, meg aki 4000-ret. Melyiknél éri több UV a bukót?
Az "A" embernél természetesen - a "B" embernek ehhez majd 20 év kellene.....
Épp ezért érdekes a biztosítás is.
Hiszen akinek volt már ilyen ügye - vagyis NEM Ő volt a hibás - akkor a bukót is elszámolják.
DE MAX 3 évig! Vagyis ha vettél tavaly egy 100.000-res bukót, akkor idén azt olyan 60.000-ért számolják el....jövőre 30.-ért.....2 év múlva nem veszik figyelembe.
Ugyan ez van a ruhára is.
Tehát tényleg az "értelem".
A egyik véglet a "veszek egy motort, de ruhára nincs pénzem"
A másik a robogón is FULL protis bőrszerkó, 300.000-res ARAI bukó, kifordulásgátlós csizma....stb.
Ezt főleg a műmájereknél lehet láttni:-)
ne kínozd már!
Többször olvastam és nem!
Valahogy nem esik le nekem!
Schubert R1 (2*) 75 dB!
Két éve is csak pár nagyobb gyártó bohóckodott,de azok amiket az ember ritkán láthatna,na pont azok nem voltak.
Ezért értelmét vesztette nálam!
Annak meg kell felelnie MINDEN bukónak.
Tavaly itt is volt róla szó, hogy valami nevenincs bukó vitte az első díjat töréstesztben! A Shark, meg ezek a nagyobb márkák csak utána jöttek....
Nekem sosem volt - és nem is lesz drága bukóm.
De tény, hogy Tescós-meg piaci bukót azért nem vennék fel Én se.
Azt is tudom, hogy a csend - bizony pénzbe kerül. (Schubert)
De mivel elég sokat mentem - és szeretnék is menni, így a középútat kellett megtalálni.
Nekem az lett a fontos, hogy lehetőleg ne táguljon le a fejemről 3-4 HÓNAP! után. Mert sajna esetemben a Airoh MAtisse ezt csinálta, arról nem beszélve, hogy a felnyíthatós bukók sípolnak.....
A felnythatós GREX-em és a felnyithatós Streetfighterem is sipolt.
Tehát azt többet nem veszek - vagy csak laza, kényelmes NYÁRI tempókra.
Ellenben a zárt streetfighter már megvan 6. éve, és még mindig cuppan a fejem. Abból lett az ördög bukó - vagyis már nem használom, csak bulis túrák alkalmával.
3 évig egy MTR-t használtam. A mai napig bukó.....
Épp ezért vettem/kaptam most is egy MTR-t........mert az előző is bevált.
A különbség?
A 2 MTR közt 3 év volt.....vagyis ez a mostani már sokkal könnyebb, kifinomultabb.....és tudja azokat amiket a drágább társai (rendes szelőzzés, klikk-es plexinyitás, bogárháló....stb.)
És akcióban 13.000ft volt!
Szóval lehet venni jókat is! csak körbe kell nézni, és tapasztalni.
Egy kollegám 80.000-res Shark-ja ránézésre (súly, arcpánázás, szelőzés) ugyan ezt tudja......és nem halkabb!
A különbség csak a héjszerkezeten lehet - de mint írásom kezdtem - van egy EU-s törésteszt....mindegyiknek meg kell felelnie!
De itt egy jó kis leírás is
http://totalbike.hu/technika/sisak1/
Cimborám CMS és MT tulajdonos napi szinten látom az amortizációt a sisakokon (4 év alatt a 3.sisakot használja)!
De ez is egyéni kérdés!
Láttam már GSXR 1000 K6-os gépen Lidl-is bukót és csizmát,Probiker-es protektor nélküli ruhában!
ls2-tcx.html