Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát srácok húzzatok bele hogy legyen gép.
Remélem sikerül eljönnötök.

Szép az a két gép amit mondasz. Nehéz dolog jó motort, típust választani.
Igen-igen, nyitva tartom a szemem. Azt tudom, hogy inkább aszfalt-túrázónak érzem magam, nagyon enduro kategóriában még nem gondolkodom.

Ha sok-sok pénzem lenne, akkor egy 990 SMT és egy Tiger 1050 között vacilálnék valószínűleg, mindkettő elég karakteres "GT". :)

Azt meg megértem, hogy ha az ember lelkiismeretes, akkor rendben akarja továbbadni a gépet. Én is így voltam vele, és persze nagyon hamar eljön az a limit, amikor már nem fogja megérni eladni, mert nem fizetik meg.
Azért szerencsére ilyen motorból sok van, amit leírtál.
Egész öregtől a nagyon fiatalig találsz sok félét, gondolom nézted is.

Én ha most vennék, akkor XLV700-at vennék. Úgy volt, hogy eladom a
motort most tavasszal és beruházok egy Transalpra.
De annyi minden van rajta, amit meg kellene csinálni ahhoz, hogy tiszta
szívvel el tudjam adni és ne áron alul "elherdáljam", hogy inkább megtartom.
Látom megtetszett ez az árnyalás. :)
Igazából túl nyitott a kérdés, túl sok az ismeretlen.

Amik szempontok:
- egyenes hátas, túrás pozíció
- jó fogyasztás
- olcsó(bba)n fenntartható

A Falcoval a kókány miatt annyi baj volt, hogy harmadannyit sikerült vele menni, mint az RF-el. És nem általában a Falco miatt, hanem mert kifogtam A példányt. Azt hiszem amit az RF-el nem szívtam, azt a Falcoval igen.

Most igazából egy olyan gépre fáj a fogam, ami nem baj ha nem erőgép, viszont menjen ki a világból ha úgy van és ne szervizből-szervizbe tartson a túra.

Tudom, műanyag és különben is, de a tavalyi túrára már el-nem-látogató ismerősöm NC750-je valahogy nagyon bejött. Csak azt meg koránál fogva nem dobálják még az ember után.
Na akkor ne árnyaljál már... csak van egy lista, amin max. 3 tag szerepel,
amiből "1" lehet .
Piszkos anyagiaktól függ sajnálatos módon - még mindig.
Egy biztos, olyan hibát nem fogok elkövetni még egyszer, hogy nem nézetem át rendesen. Mert mint kiderült, önmagában a "szerelő tulajdonos" nem garancia semmire.
És mi lesz az "1" érték mögött ?
Oké, meggyőztél, hogy ha van motor, több idő szétborítani és összerakni, mint ha csak ilyen hirtelen 0-1 váltás van átmenet nélkül. :)
Hogy eloszlassam az árnyaid: sok mindent kell kicserélnem a motoron,
ami időben, pénzben és ráfordított munkában is sok lesz.
Ami a legrosszabb, hogy fogalmam sincs mit találok a kuplungban, mikor szétszedem.
Ha nem az, amire gondolok, akkor még bonyolódik a helyzet.
Igyekszem-igyekszem, de egyelőre még szét se szedtem a motort.
Eleve csak USA forrásom van alkatrészre, ami magával hozza a 2 hetes
szállítási határidőt, ha van raktáron ott egyáltalán ami nekem kell...
Aztán az még mire itthon célba ér (vám, posta...).
Az összegek sem lesznek picit, vehetnék belőle egy RF-et.
Szintén érdekel, de én sem tudom, hogy lesz-e motorom addigra.
Rednél egy fokkal árnyaltabb a dolog részemről: ősszel elment a Falco, úgyhogy nulláról indul a téma. :(
Szia!
Nem strand. ez egy termél fürdő aminek van strand része is!
Linken meg is tudod nézni, de le írásban is írtam

Red addigra nem lesz motorod? Te jó ég addigra már sokat kellene motorozni... Hát húzz bele hogy legyen :)

na örülök hogy azért akad jelentkező! Gyűjtöm a neveket aztán ahogy közeledik a dátum pontosítunk.
Ez ilyen strand vagy inkább fürdő? Mert máj. 1 az még annyira nem strandolós idő részemről . 1 napban mondjuk biztos benne vagyok legalább. Már ha nem simsonnal kell mennem
Kedvem nekem is van, de nem tudom, hogy lesz-e motorom addigra.
Engem is érdekel.
Na akkor hajrá
Egyenlőre a többiek nem nagyon reagáltak a tervezetre.
Én olyan 90%-hogy megyek. Illetve lehet hogy jön 1 munkatársam motorral, 1 lakókocsival, másik kollégám még nem reagálta le a dolgot.
Én sajnos szombaton lehet dolgozni fogok de akkor is megyek max haza jövök. Veszek matricát és meg nézzük milyen a pálya tempó :D

DE AZÉRT ÖRÜLNÉK HA TÖBBIEK IS JÖNNÉNEK!

Kicsit érdeklődtem még. Van faház ami négy ágyas 15k / éjj.
http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...

Vagy akármelyik kereskedés meghoz mindent cikkszám alapján.
Mi kell hozzá neked amit mindenképp ki kell cserélned?
Reklám mentesen :D multkor én is kérdeztem őket:
Rf-be(én ezt használtam) : Motul 5100
VFR-be ezt fogom venni:repsol-moto-racing-4t-10w40
Mivel árban azonos a Repsolt javasolnám mivel Api-ból majdnem a fullt tudja.
Illetve még motor olajban is adhatnátok tanácsot API SE vagy SF. SAE 10W40 4T ír a leirás. Kinek mi a tapasztalata? Melyik márka a bevált ennél a tipusnál?
Sziasztok Úrak!
Segitsetek kicsit. Hol kapok az Rf400 hoz jó áron karbi felújító készletet? Ideje lassan neki álni megcsinálni hogy a szezonra tip-top legyen.
Szia Letsgo!
2015.május.01. hosszú hétvége jónak tűnik.
01: Van kedvem, én mennék veletek.
02 B: pénteken délelőtti indulást javasolnám elsőre.
Közben nekem is megjöttek a szelephézagkorongok, és összeraktam.
Karbiszinkronon megint lehetett alakítani tavaly tél óta,
csavaronként pát fokot.
De itt a pilotokon még variálni kéne mert ahogy
visszaveszem a fordulatot az 1750 környékétől vagy emelem, szétcsúszik az egész.
Legszebben akkor jár az egész, ha leterhelem a világítással.
Végnyomás a 4. hengernél 195PSI, többin 205 környékén van.
Tanulságos videó. Ezért jó ha működik az autón is a kipufogóról szívás.
Vagyis nem ma, tegnap néztük meg, de tökmindegy...