Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt valami ilyesmi, de már én sem emlékszem...
A tankra kellett figyelni, abban biztos vagyok.
Az első képek a motorról átfényezve 2013.03.-án készültek, mivel most
kell vinnem a motort műszakira májusban, így gondolom valahogy átment
2013 májusában is az új fényezéssel.
Az biztos, hogy nem pénzzel ment át a vizsgán... betoltam, levizsgázott.
Nem eszik olyan forrón ezt a festés dogot. Ha jól emléxem, a tanknak kell eredeti színűnek lennie, vagy valahány százalékának a motornak. Ha ezen belül maradsz, nem kell semmit sem csinálni, maradhat az eredeti szín a forgalmiban.
Red majd megmondja, Ő rendesen átfényezte a sajátját háromféle színe is van, de nem kellett adminisztrálni.
Ennek a műszaki szemlés öszegnek örülök, hátha ennyi lesz a valóságban.
A festés összege stimmel, úgy néz ki akkor ennyibe kerül.

Hát ja, amikor még én néztem eléggé összevissza járt.
Igen Igen ez a Pécsi RF!
Tavaly teljesen felújítottam, kicseréltem benne mindent amit kellett! Olajak, lánc, lánckerekek, benzin csap - csövek, hátul fékpofák, meg minden szűrő. Karbi szinkron kellett, cefetül el volt állogatva a szerelő szerint, de most végre jó az alapjáratom, szépen jár a motor. Kapott friss műszakit, úgyhogy pöpec. Idén gondoltam a festésre. A szín azért tetszett meg, mert mint írtad a vázhoz nem kell nyúlni. Leszedem az idomokat, tankot aztán festés. Kicsit viszont elszomorít, hogy mindenhol 70-100 ezres összegről beszélnek. Mármint akik elvállalnák a fújást. Plusz akkor még jön az átírás költség! Én annyit tudtam, nem hivatalos körökből kideríteni, hogy állítólag műszaki szemle 1500Ft, majd okmányiroda forgalmi 6000Ft. Törzskönyv ugye elvileg nem kell, mivel abba nincs színkód írva. Dehát ahány ember, eddig mindenki mást mondott, így majd kiderül, ha ott vagyok! A kipufogótól én is tartok egyébként, mivel műszakin nem lett beindítva, hogy jó legyen az eredmény! Remus dob van rajta és sajna nincs is másik, szóval szép lenne, hogy átfestem, utána meg kivonják a forgalomból.
Most látom csak, ez az a volt pécsi RF amit néztem még, ami most a Tiéd.
Legalább a váza piros és azt nem kell piszkálni. Az idő a töredékére esik vissza
Inkább nevezzük ciklámen/rózsaszínnek ...
(hosszú lesz)
Amit én tudok eddig, és hátravan:
- el kell menni a járművel valami NKH-s állomásra, ahol kérni kell műszaki szemlét, ahol megállapítják a színét .
- az itt kapott igazolással el kell csattogni az okmányirodába, ahol csinálnak új forglmit/törzskönyvet.
Kérdés hogy vajon általános műszaki vizsgaállomáson megcsinálják-e vagy muszáj hogy NKH-s legyen... (Utóbbi esetben meg reménykedek a kipufogó miatt. )

Árban annyit tudok hogy forgalmi + törzskönyv 6+6kHUF, a műszaki szemle meg lehet hogy annyi mint egy műszaki vizsga, (8khuf?)
Az nem mellékes hogy mennyi idő mire szétszeded (1 egész hétvége volt nekem), meg mennyit rohangálsz a festőhöz, színkóddal baszakodni (mire sikerült suzuki-163-sárgát előkeríteni ), alkatrészeket rendelni. Meg mennyi mire összerakod (én már 3 egész napja csinálom, és még mindig nincs indítható állapotban, majd köv hétvége talán)

Festés előtt volt műanyagosnál, mert azért voltak repedések, törések, kókányolások, házilag hegeszteni esélytelen komolyabb cuccok, tapasztalat nélkül.
A váz festésénél meg az a legfontosabb hogy minden létező csavarhelybe, lukba stb mindenhova venni kell valami random csavart amit majd később kukázol, mert utána lehet menetfúróval takkerolni a furatokat... Még ha azt is mondják hogy megoldják.
A váz feséséhez porfestést ajánlom, gyors, meg szép.

Ilyenkor célszerű csapágyakat átnézni, cserélni, főleg a kerék porfestésénél nem is lehet megúszni, nálam kukás volt az első legalább.
Végül: anyagilag nem éri meg. Sokat tanulok/tanultam belőle, arra jó most, ez most érdekel, hobbi. Szép is lesz, jobban fog tetszeni, most már megmarad egy ideig. Köv motort már olyat veszek amit nem kell rommábontani.
Sziasztok! Foxx igen jók lettek az idomok, szép a festés! Erről szeretnék kérdezni, ha nem gond! Ahogy láttam a Te mocid is piros volt! Jelenleg én is festésen töröm az agyam, csatolok képet milyet szeretnék! Egy Orosz oldalon találtam és beleszerettem! Azt viszont nem igazán tudom, ha változik a szín, mi a menete a forgalmiban az átíratásnak? Na és hogy mennyiben áll meg?
Sajnos bejöttek a számítások, a kuplung agy feladta a szolgálatot.
A hajtott lamellák akadnak benne, ha hajtásirányban befeszítem őket .
Eléggé beverődött sajnos, de hát ez látszik is.
A kosár is neccesnek tűnik első pillantásra, viszont a hajtó lamellák
szépen akadálymentesen csúsznak, így azt most nem rendeltem meg.
Ha nem lesz elég csak az agy csere, akkor kénytelen leszek...
Elég zsebbenyúlós a sztori .

Viszont az öröm az ürömben, hogy a lengőkar rendben van, a rugóstag
is jónak tűnik érzésre, nem szürcsöl már ha ráülök .
A 2. és 3. mondatod nagyon a fülembe cseng. Főleg ma...
Szia,

Köszi a marketinget.. Ha nem viszik el, én boldog tulajdonosa leszek a 2015-ös szezonban is! Megbecsülöm és vigyázok rá.
Egyenlőre téli álmot alszik még a garázsban de tavasszal felhozom Bp-re és legalább kitudok majd mozdulni picit a városból :)
köszi a sok választ még nincs eldöntve jogsi korlátlan van a kinézett példány pedig ő http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r_rv-8692940
Hideg ellenére egy kis motorozás ma!
több mint 2 hónap után
előzményt nyomd meg
nálam így nézett ki
szia

ha a jogsid engedi inkább 600-ast

ez az enyém volt sok éve:

http://olx.hu/hirdetes/elado-suzuki-rf-600-r-sport-tura-motorkerekpar-ID2fAoW.html#ee4bac8d16

csak szépült, javult, az új gazdájánál!
Én is a 6kilóst javaslom, jogsi mindkettőhöz korlátlan kell, ülni meg már ültél motoron.
Kis Raptoros múltkor hirdette, kérdezz rá hátha megvan még neki.

http://www.sportmotor.hu/tagok/255215

Megnézni mindent amit más motornál is. Nincs semmi extra.
http://mxonline.hu/hasznaltmotor_vasarlas_csekklista

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/motor_vasarlas

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/hasznalt_felmilla

https://www.google.hu/search?q=motorv%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si+csekklista&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=OQ_nVLllyfNq3-KBmAc#q=motor+v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si+csekklista&spell=1
Hello!

Szerintem arra figyelj oda, hogy lehetöleg ne vedd meg. Nem kifejezetten a tipussal van a gond, hanem azzal, hogy ezek 10-15 éve voltak jó választások. Jellemzöen, mindegyik felett elhaladt a kor, 18-20 évesek. Ha nem volna komolyabb bajuk motorikusan ( van bennük kompresszió, zárnak még a szelepek, nincs szétrugva a váltó) akkor is porlasztó tömitések, hütörendszer , elektromos rendszer egy idözített bomba. Egy porlasztó felújítás (csak tömítéscserék kb 30-35 ezer HUF, de akkor nincs szétkopva benne semmi, nem lyukasak a membránok...Az új alaktrész ugyan annyi mint egy 5 éves motorhoz, csak még az mondjuk 1.2 millát ér a piacon, ez csak 300 ezeret, de inkább 250-et.
Ha nem szeretnél a motorvásárlás után a nemi szerv rossz oldalára kerülni, akkor nézegess valami egyszerübb technológiákat, vagy sporólj még és keress fiatalabb picit nagyobb gépeket, de ezt a 20+ és bontó közötti kis lökettérfogatú sok hengres gépeket húzd ki a listádról, különben lesz egy porfogó a garázsod sarkában, de motorozni nem nagyon fogsz vele hosszú távon.
Ha ennyi pénzed van, akkor nem az alapján kéne válogatni, hogy mi tetszik, hanem abban az árkategóríban keresni egy üzembiztos gépet ami még éppen nem feszegeti a jóizlésed határait.
helló!
Az én véleménym, ha jogsid engedi akkor ne 400ast vegyél.
Árban kb ugyan annyi a 600as és tobb előnye is van a 600asnak.
1.fogyasztásuk kb ugyan az persze ez múlik a pilótától is. (de túrán 600 volt hogy kevesebett evett mint a 400asom 2 személyel)
2. nem belpiacos motor (szerelok boltok jobban ismerik a 600asat)
3. ami szerintem a legfontosabb hogy nem unod meg 1-2 év alatt és ha viszel magaddal utast nem veszít a komfortjából annyit. van benne erő.

nekem ennyi véleményem róla és alapvetően szerintem egy jó típusút nézegetsz. Én imádtam az Rf-emet.
Azért ne törd bele a fejed a vásárlásba .

A kérdés nehéz, mert minden olyan dologra figyelni kell, amire más típusoknál. Magában a motorkerékpárban semmi különleges nincs. Ami esetleg gondot jelenthet, az a változó szelepvezérlés, de inkább csak a szerelők nem szeretik. A 400 Bandit blokk nem tehető át egy az egyben. Sok apró eltérés van. Az alkatrészbeszerzés időnként döcögős, de szinte minden elérhető, kivéve az idomzatot.
Esetleg rakj be linket a kiszemeltekről, és mi majd jól megszakértjük .
sziasztok most töröm a fejem új motorvásárlásba. A kiszemelt áldozat egy suzuki rf 400 kérdésem az lenne h mire figyeljek oda vásárlásnál vannak e típushibák illetve a blokk megegyezik e a 400as banditéval? Mennyire szervizigényes illetve mennyire nehéz hozzá az alkatrészeket beszerezni válaszotokat előre is köszönöm
Fogalmam sincs és nem tudom.
Egy kedves barátom ajánlotta fel, hogy elviszi, mert tud valakit aki jól
dolgozik és el is vitte. Sőt, vissza is hozta.
Semmit sem tudok, csak azt, hogy most most kész .
Hello Red! Hol újították fel? Illetve hát nem mellékesen milyen tarifával...
Szép munkát végzel, jó lesz majd ráülni mikor először gurulsz vele .

Nekem is megjött ma a rugóstag. Került rá egy szelep, átnéztek mindent,
tömítéseket cseréltek, tengelyt ellenőrizték és még a rugó is leszintereződött pirosra.
Remélem király lesz.
Nagyon jól néz ki. :)
Szép lesz! Tavaszra kész is vagy vele :D
Én nem bírtam tovább úgy hogy szombaton gurultam egyet. Hétvégén én is meg csinálom a szervizt, hogy tavaszra kész legyen. Aztán már csak a jó idő kel.
Nagy a csend a fórumon

Hazakerült az összes motoros cucc. Az idomok felmatricázva, sajnos nem lettek rálakkozva matricák, meg egyszínűek, hiányzik a első csík még, az vágatva lesz egyszerű anyagból.
Benn van a vázban az első futómű, a hátsó lengővilla, a blokk, lánc + 1-2 apróság, minden elpucolva nagyjából. A köv hétvégére marad a többi legózás. Jó lenne akkor már elindítani, hogy utána szétszedjem a karburátorokat, meg a fékekkel is kezdeni kéne valamit.