Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez kb. ugyan az csak angolul és dollárban:
http://www.cheapcycleparts.com...
Gyári alkatrészt csak suzimárkakerből tudsz általában, vagy talán a gerecsemotor szerez ebbe is mindent, ami gyári.
Utángyártott kopott meg bármelyik motorosban van(pinkmotors, vagy motoroswebaruhaz, stb)
Szia! Mindent lehet, főleg ha van CNC maród

Szard le a füstölést, nekem is kipufogóként üzemel, attól még elmegy, csak kicsit változtat a vezérlésen, motorerőn, korán megy el a nyomás...a gáz akkor van, ha a kopás miatt a power belenyal a dugóba
Most nézem a tied 2 csatornás kör power szelepes, kopásnál meg lehet hekkelni azt is, nem kell bele új, ha még törés előtt észleled a bajt.
Alkatrész van rengeteg, mi kell?
Gyári alkatrész árakat itt lehet sassolni(rubelben van):http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Itt találsz robbantott ábrákat is, tuti segít átlátni mi hogyan is van benne.
A tanulassal en is igy vagyok. Es en is szeretem birtokba venni a dolgokat.
Magam szamara alapszabaly (mert imadok mindent megjavitani meg ha nincs s baja) egy ideje, hogy ami mukodik ahhoz ne nyuljak. Mivel uzemoras gepekrol van szo kis idovel ugy is kenytelen leszek az utolso csvarral is megismerkedni rajta.

Jellemzoen csak uj alkatreszeket keresek.
Hello. Csak ujba gondolkodsz, vagy használtat is keresel? (forrást..)
Szia. Igazából nincs, vagyis nem hiszem. Dolgozik, nem is kicsit, de itt is màshol is olvastam a túlfeszitett power töréséről.(hajlamáról) Igazából 31 êves vagyok, cnc marós/programozó, voltam már elektromüszerész is, és imàdok szerelni. De tisztelebe tartom hogy új a talaj a lábon alatt, viszont olyan nincs hogy nem tanulom meg. Valahol, pl itt el kell kezdeni. Köszi
Az alkatresz kereses meg nalam is tart mert nem talaltam tuti forrast a neten. Ugyan akkor szinte barmelyik szakszerviz beszerez hozza barmit (nekem pl a kawasok hoztak most valamit).

Ha az asztaligepem elott leszek atkuldok egy angol nyelvu oldalt ahol az osszes alkatresz keppel es cikkszammal evjarat szerint megvan (elvileg rendelni is lehet de meg nem probaltam oket).
Biztos hogy baj van a powerral? Csak azert kerdem mert megkerdezted az allitogombjarol hogy mi az most meg mar a komplett csererol van szo.

Nem beledumalni akarok, h te nem tudud eldonteni hogy jokor nyit e ugy ahogy van kerj meg egy rutinosabb ismerost. En nem allnek neki nulla ismerettel sem szetszedni sem allitgatni rajta ide oda. (Magam is most vettem egy rm-et es elsore en is power kondnak veltem egy rosszul beallitott karburator tunetet.)
Még egy kérdés bocsánat... De ha ennyire necces minden alkatrésze, hogy van hogy napok óta egész nap bújom a netet, és szinte alig találok alkatrészt. Vagy nem jó helyen keresek vagy pl írj be egy olasz robogó darabját a keresőbe... Vagy csak mond azt hogy "üljön rá ember és élvezd még megy". Köszönöm hogy segitesz Dew. Szép estét!
Szia...Hát azért szerintem van benne power... :-D Hát mint írtam, 98-as a kicsike. De én sem játékpénzért vettem, és szeretném ha megbizhatónak tartanám, mert csizmába legjobb tolni ugye motrot. Felujjitható a szellöző powerem? Vagy ne aggodjak, így is elmehet még eleget. Tudod sok pénzembe van, s kőlteni is szeretnék rà, de ne fêl millás 98-assal merjek elmenni 6 km-rel arrébb egy túrára. Mondhatod azt is beszari vagyok, de szerintem nem minden krosszmotor tulaj milliomos. Fura most nekem, szeretném ezt is jónak ismerni, mint eddig az összes motorom. Szóval nem cserélni, felujjitani lehet e?
Szia.Még nem jártam utána de azt olvastam (itt) hogy a szivatót kell tekerni. Nekem még sajna nem volt időm probálgatni
Powert úgy nézd meg, ahogy írtam, rezo le, stb, az is lehet nincs is benne azért füstöl annyira a csöved
Eléggé ki lehet kopva a power ház, ha már kipufogóként üzemel szellőztető cső

Szerintem az a tuti, ha átnézed a motort használat előtt, blokk ki és szétborít...ekkor át tudsz nézni mindent és nem fog meglepetés érni. Power sajnos idővel rezonancia, anyagfáradás miatt úgy is törik, persze nem mind1, 1 év után vagy több év.

Ha igazán szereetnél hozzá érteni, motorszerelő tanfolyam, meg motorszerelő mesterek gyakorlati okítása és specializálni magad a szutyukira, e nélkül sajnos nem lehet megfelelő szakértelmet szerezni.
Hello. Következő... A powerből kijövö csövön rendesen jön ki benzines anyag.... Szabad neki? Visszatérve a powerre, visszatekerem az állítót,(de mennyit nem tudom), és elkezdek motorozni, és megnézem hogy áll a nyitás. A töréstől félek, mégis csak tizenéves... Az elözö gazdája meg nem értett hozzá. Én szeretnék...
Kopást csak úgy tudsz nézni, ha kiveszed a powert.
Viszont a rezo levétel után simán megtudod nézni, hogy mennyire is erős a power beállítás, hogy van, stb.
De hogy értsd is.
Vedd le ezt a kis fedelet. Ki kell tekerni a 2db 8as csavart, leveszed a záró lapot, majd egy fogóval ki tudod venni ezt a kör kupakot, amit tudsz tekergetni, abban lesz egy rugó. Belül a házban kilóg a power kiemelő tengely vége, aminek a végében van egy bevágás, ide akad be a rugó.
Ha azt a kis tengelyt forgatod, akkor emel és süllyed a power szelep belül, ezt kézzel érzed. Ha így felnyomod rugó nélkül, érzed, hogy nem jön vissza...
Beteszed a rugót, majd rá a kupakot, hogy mindn passzoljon a nútokban legyen a rugó. Ekkor fog állni valahogy. Majd elkezded tekerni óramutató járásával egyező irányban kicsit, s megnézed hogy ha felnyomod kézzel a powert, lassan visszajön e helyére vagy még nem, addig tekered lefelé a kupakot, míg már visszajön, ez az a pont ahol minimum lennie kell.
Ez még nem az igazi...ettől tovább kell tekerni, mert különben túl korán fog nyitni, de hogy meddig az már rugó, kopások, meg motoros kérdése. Túl sokat nem szabad, mert akkor érezni fogod, hogy nehéz felnyomni és ha hirtelen elengeded, akkor szinte koppan olyan erővel nyomja le a rugó a powert, az már megint nem jó, az a másik véglet. Kettő közé kell belőni, érdemes onnan elkezdeni a játékot, amikor már éppen hogy visszamegy a helyére.
Ha így mész vele egyet, érezni fogod, hogy korán nyit...ezért kell kicsit tovább feszíteni. Nehéz így leírni, de ez az eljárás(amit alkalmazni szoktam, nem biztos, hogy a szakik is ezt csinálják) nagyjából szerelés után.
Vagyis? Nem lesz egyszerű kezdőnek? B-)
Pont a hirtelen lecsapás miatt kérdezem, az hogy derül ki ha végleten van? Törés elkerülése végett. Pontosabban ha szétszerelem, tudni fogom ósszeszerelésnél hogy ne csapjon le? Ez az áttekerés bosszant. Igaz szerintem nem nyit későn, de nehéz odafigyelni a bum előtt. ;-) Főleg hogy most szokom még az agresszióját. Mert más rezo, dob, nagyobb hátsó fogaskerék. Viszont odafigyelni, s karbantartani szeretném.
"akkor ez szerintem korán nyit." ezt felejtsd el, már a tököm se tudja, hogy is áll a fedél, amikor 0-án van a rugó és nem feszít semmit.
aki ezt a képről megmondja az zseni bár lehetne következtetni, hogy nincs körbetekrve, akkor ez szerintem korán nyit.
Ha óramutatóval egyező irányba tekered a rugó erő erősebb lesz, később fog tudni nyitni, ha a másik irányba, akkor meg korán nyit, vagy akár nem is zár...
Ha le van véve a rezo kézzel benyúlsz, felnyomod és érzed, hogy jön vissza, meg visszajön-e egyáltalán. Így belövöd érzésre már ha van tapasztalat, utána meg menet közben ki kell próbálni.
Ha alul nincs erő, hirtelen felpörög, megugrik a motor akkor korán nyit, ha meg nem akar menni/kiforogni csak ha rákuplungolsz, stb. akkor meg későn. Úgy állítsd be ahogy neked tetszik!
Azt nem szokta szeretni, ha végleten van, vagy erős és hirtelen lecsapja a rugó, amikor visszaengeded a gázt és leesik a fordulat, ezektől szokott eltörni, de a másik véglet se jó, amikor nincs visszatartó erő és csak lóg ott mint gólyafos a levegőben...
És a kép szerint ez most alacsony vagy magas? Már csak hogy merre melyik... De motorozok, azt tekergetem és próbálok, de miért jó változtatni? Egyáltalán tekergethetem kedvemre következmény nélkül? Köszi a választ... :-D
Ezzel lehet állítani a powert hogy mikor nyisson, melyik fordulatnál.
Sziasztok. Új dolgok vesznek körül, pl egy rm 125... Lesz néhány apró kérdésem, kezdem egy képpel. Ez mi, és mire jó?
Üdv! Régóta motorvásárláson töröm a fejem,rmz 450,2007-es évjárat..valami vélemény? Nem pályára kell,de azért egy évente 2-3 enduró versenyen részt szeretnék venni! Köszönöm!
Szia. Mi oldotta meg a problémád az alapjárattal? Detto 98-as probléma. Köszi
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Ha valakit érdekel, eladó egy IMS lábtartó szett.
12.000.-Ft

RMZ 250/450 alu vázashoz