Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem hasonló erő tartományban mozog az összes 450-es krosszmotor egyforma áttétellel!
Sziasztok!tanácsot szeretnék kérni tőletek!Lenne egy 2006 os 450 RMZ ami vétel lenne,milyen ezek a motorok, szerviz igény, tartósság. stb ..a többi 450 hez képest erőben pl Yamaha 450 az erős nekem. köszi!
Állásában ellopták belőle a dugót

Az semmiképp nem jó, ha simán át tudod forgatni a lendkereket.
Viszont hiába van szikrád, ha pl. nem jó a benya levegő keverék aránya sose fog beindulni, s ehhez meg nem elég, hogy tiszta a karbi, megfelelő beállítás is kell neki.

Amit a kollega javasol, tuti nem úszod meg, ha simán átforog a lendkerék, de egyébként is jobban jársz, ha vétel után apró darabokra szeded a vasat és átnézed/nézeted akkor kisebb eséllyel lesz ilyen meglepetés
Szia!,én lehúznám a hengert ,abból már sok minden kiderül.
Helló
Vettem egy 95-ös évjáratú Rmx 250, és 3 nap után egy 3 órás állás követően nem akart elindulni. Szikra van, a karbit kipucoltam, a gyertya jó benn, légszűrő tiszta,és meg se mukkant. A lendkereket pedig simán át tudtam fordítani és úgy tűnik mind ha nem lenne benne kompresszió.
Valaki valami jó tanácsot tudna?
karcold át a 3-ast 8ra és már is 1,8 as sapid lesz

Miért nem teszel rá a szuper KTM 2.2es amcsi sapiból?
hály.. érdeklődnék hogy esetleg van itt aki tud 1.5-1.6os hűtősapit a japán gépekhez valót...most 1.3as van az enyémen de extrém endúrózunk és félek kicsi lesz ...
válaszokat előre is köszi...
kb 500 ft ajánlva
utánvétellel 1300ft kb
Ja és a felső tűgörgő (09263-18016) 18*23*21,8mm? Mert ha igen lehet az is érdekel...
Ha érdekelne a kuplung kiemelő (23165-28300) mennyi lenne Debrecenig a posta?
eladó egy vadonat uj rmz 250 2008-ashoz vett légszűrő győrben ,
twiner
GYŐR
Nem lehet, hogy használat/karbantartás függő a váltó probléma dolog?
Nekem igaz nem RM250, hanem RMX250 van, régebbi 98 as, csak az utolsó 5 évét ismerem, de nekem se a váltóval sem a léptetővillával nincs még gond, ha jól számolom 14 éves.
váltó fogaskerék illetve léptetövilla...fogaskerék 20-35E között van attol függ melyik megy ki h körmös kell e illetve párba kell e cserélni.. léptetö az olcsobb.. de ugyebár ekkor már kell tömítéskészlet is...
szoval 100ropi egyböl..
Sziasztok! érdeklődnék h vki tud e segíteni, h milyen tapasztalatok vannak a 2002-es rm ekkel kapcsolatban, típushibák, blokkon vázon, mi szokott tönkre menni. köszi előre is ha vkinek van benne tapasztalata.
Hali
ha valakit érdekelne RMZ 250 K4-K6..alkatrész
e-h sárvédö hütőidom
3db léptetövilla bontóbol /nem került beépitésre nem az volt a baja.
gyári Koyo csapágyak blokkhoz -zsír uj / csapágyak és a 2 db váltofogaskerék ára a suzukinál 140ezer ft.. ár megegyezés szerint jóval olcsobban!
váltohoz 2 db fogaskerék gyári zsíir uj egy körmös egy sima..
elsö fékbetét
érd uazosember@gmail.com
hali meg maradt 125 rm 92 töl 95 ig a képen látható cucok
Ez hogyan lehetséges ? Havernek van egy RM85 neki már kicsi igyhát maximumon megy vele 50óra van a dugóban (meteor) és még birja... ez hogyan ? Oil repsol és agip
Így már kijön az, ha nincs berohadva/szorulva a tengely a csapágyba,
nálad valószínű utóbbi eset áll fent.
WD40, melegítés, ne legyél olyan óvatos
Nagyon gyengén meg is kocogtathatod tengely irányban, ha másképp nem jön ki.
Márkatársak segítség!

Délután leszedtem a kuplungdeklit, hogy vágjak bele Temafast-ból tömítést ill hogy kicsreéljem a berúgókar és a vízpumpa szimeringjét A Megazipes rajz alapján kiszedtem a vízpumpatengely belső oldaláról a zégert, levettem a meghajtófogaskereket, a tengelynek simán ki kellene csúsznia mint ezen: http://youtu.be/XapuSwbkU2w a videon 2:48 nál de nekem meg sem mozdul. Körbe forog csak kifelé nem akar csúszni.

Ha valaki cserélt már vízpumpaszimeringet segítsen PLZ!
errol van szó
: A moci most kapott 4 új szelepet tömítéseket, generál óta 12üó ment a képek magukért beszélnek! Plusz egy garnitúra sárga idom szett is van hozza, elöl vadi nyúl gumi hatul 90%-os új hátsó lánckerék, új pazzaz fekete kormány, pazzaz kormánybefogó, emelő, adok hozzá motoremelőt is meg még sok apróságot! Csere nem érdekel főleg nem laptop, wrc LADA, na meg alkudozók kíméljenek főleg telefonon! Gyere el találj rajrta hibat és alkudozhatsz!
hello. e-mailedet nem látom sehol. írj egy üzenetet a krauszpetya@citromail.hu-ra
köszönöm segítségedet
Szia Peti!
Kész vannak a képek végre kivettem a gyári órát és betettem a helyére egy Trailtech TTO fordulatszámmérőt. Ha érdekel írj mailt fent van az adatlapomon 3 napos csomagként 1300 Ft postáért tudom küldeni az árát megbeszéljük. Időgarantált csomag 1 napos 1900 Ft ha sürgős Peace: Sky