Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a te géped a videon lord89
gyengébb hiába babrálod....hol marad a fordított teló? a gázos központi?
és lesz 28LE?
átfurta és most megy át rajta a levegő XD ezt én se értem
,,az elsö teleszkóp levegős" ez mi akar lenni ?
mert mindegyikbe van levegő
jobb oldalán csúszott hogy ott van megsérülve?
haverom talált nekem egy DT-t, viszonylag olcson, fekete 92-es, küldtem mélt a gazdájának
arra lennék kiváncsi h milyen erősek ezek? szoval nekem az RX tetszett mindig, meg mondtá(to)k is h az erősebb, de az én 80-as DT-m is nagyon megbizhato volt, szoval az lene a lényeg h mennyiben marad el az RX-töl? enduroval száguldozni nem fogok, engem a nyomaték érdekel, ha megy egy 90-100as utazot az nekem böven fasza... csak haver oltogath ne RXet vegyek inkább DT-t aztán majd megcsinálgatjuk faszán, belöjük, kap nagyobb karbit meg kipuffancsot is átrendezzük :P
http://www.sportmotor.hu/motor...
ezt nézzétek meg a dt cske nem gyengén odaveri a honda xl 250 et megszégyenitö vereség a honának
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nézétek hogy a törés után hogy stopizik a DT-vel :)
császtok olyan kérdésem lenne hogy ha én egy 125 ös tdr kereket egy 125 ös dt re akarok átpakolni kell e valami változtatás a fékeken tárcsaféken stb vagy csak simán átpakolom?
Helló!
Nem eladó ez a beszart blokk?
azt kell perselyeztetni nem? nem mondok inkább semmit, nem az én asztalom (egyelőre)
mikor rárugok nem mindig akar beindulni mármint olyan mint ha elcsúszna a tengelyen de nem a tengelyen csúszik el hanem vannak ilyen kis karmok amik elforognak vagy vmi ilyesmi mikor rárugsz eggyet és nekem az kopott el
amúgymeg lehet azé nem voltam ma motorozni mert szerelőnél van a mocim, de hát na senkise mondta hogy éppeszűek a motorosok:D
Hello!

Nem nagyon értem hogy berugókaron mit lehet esztergályoztatni. Mi történt vele?
Én pl vtam ma motorozni! És az esös idönek hála kurva jot enduroztam az erdobe...szépen csuszkalt a segge...
ne csináljátok má ezt szar idő van fúj a szél esik az eső motorra nemsok éppeszű ember ül és gépnél se vagytok?
sztem a DT-t ne cseréld le max újjabat vegyél de semmi baja a 2üteműeknek ha vigyáz rá az ember....
Hát fasza vagy. Nem tudtam hogy ilyen elöfordulhat velem! Egyszerüen szélel szembe mentem és erölködött a gép, húztam neki had menjen de nem pörgetem 70-80al mentem ötösbe. Sztán egyszer csak csett motor megáll kuplung be félreálok és füstől a kéményi is meg a karbi felől is! Na most eről én mi a faszért tehetek? Kurván kivoltam tőle. Sztem max anak a hibája aki ferfúrata főfuvokát hogy jaban menjen és nem adot mellé több levegőt. (elöző tulaj) Ez atól lesz ha baromi magas hőn történik az égés. Én csak azt nem értem hogy elöte miért nem ment tönkre mikor töb ezer Kmet mentem vele. Szerintem a szembeszél is öszejátszott biztos megnővekedett az elenálás és dugót alig tudta lenyomni a kompreszió! Szerintem ez lehetett az oka. Ilyenek miatt szeretnék én minél hamarabb négyütemre váltani.
nem tudja valaki hogy jó ötlet-e a berugó karmokat esztergályoztatni? mármint újjat csináltatni esztergályossal?
Én nem tom! DE nem afnám a kezébe a motorom annak aki ezt csinálta!