Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem elől 15-ös, hátul 53-as fogaskerék van. Így tudja a 80-at 9000-es fordulaton. A fogyasztást ezután fogom megnézni, de sokat járok hegyen lesz vagy 5 körűl.
sziasztok set88 van olyan oldal ahol le van irva hogy csinálhatok egy jó dobot rá? honda mtx 125re? vagy képeket tudsz küldeni nekem a készitésekről?
SeT88!
honnan tudnék beszerezni olyan gyapotot mint amilyet te raksz bele?
nekem is ilyen tetőszigetelő cucc van benne de az mindíg kiég..
azonkíkül hogy kiég ez a szar azonkívűl lehet még más hátránya?
légyszi válaszoljatok!
előre is köszii csáááá mindenki
Kössssz.
Én üveggyapotot rakok bele,ez sem ég ki,de lehet jobb hangja van úgy ahogy Te csinálod...
a tetőszigetelőt felejcsd el:D én üvegyszálat rakok bele ami kb 3000C°-ig jó , kisúj vastagságnyi szálba van sodorva, 10 kg 40ezer forint belőle.Ezt versenyautókba szoktuk rakni, ez nem ég ki soha.
Set88 Te mijen gyapotot raksz bele?
Na az enyémnek ilyen a belseje!
De ez levegős a vizesnek,mint a tiédnek más a furata és a lökete...Pl:80-as Dt-k nek alapból 49mm a furata...
mint kipufogós mondom hogy sokkal jobb leszz a moci, 2 éve minden nap ezt csinálom, rengeteg 2T motort csináltam már. Ha kiszeded a tömést a dobból még szép hogy rosszab lessz, mert igy egy táguló teret csinálsz a gáznak. Ilyet táguló teret a gyorsasági motorokba szoktak rakni hogy hirtelen gázadásnál legyen hova tágulnia a kipufogógázna. az üres dob fojtás mert ahogy tágul a gáz beleütközik a perforált cső lukaiba és lelassul, iránytvált. Legelső dolog amit tudni kell hogy:minden ami a gáz utjában van az fojtás. Ez érvényes a csőben lévő kanyarokra is. A másik a folyásiirány tartása,tehát amikor a csöveket illesztet vagy élbe rakod,vagy rádugod a csövet a másikra ahogy haladsz hátrafele.
54mm furatátmérő,löket meg 50mm!
Mennyi a henger átmérőd?
Bár a végsebességében elmarad tőlük mivel gyári 80-as áttétele van rajta(95-100km/h-t tud). De ha valaki arra megy biztosn föl lehet vinni 110-115ig is,de ennek nem sok értelme!
Az enyém eladó :http://kepesmotor.hu/honda/i?p...! Bár nem tudom 80 vagy 125-öset akarsz-e venni?! Ez verhetetlen a fogyasztásában és a súlyában...Álltam már ki vele nem1 nagyszályú 125 DT tulaj ellen és jócskán legyorsultam őket(bár nem egy szalon állapotúak voltak)!
Sziasztok!


Keresek Honda Mtx-et jo ällapotut.Nem baj ha kicsit karcos, a lenyeg, hogy a motorja legyen megbizhato 160000 Ft-ig!Ha tudtok ilyet irjatok!
Nekem egy gyári Remus dob van rajta(szétszedhető). Csak egy perforárt cső és mellette gyapot tallálható,próbáltam már úgy is,h teljesen üres,de úgy roszabbul megy a motor(kell 1bizonyos fojtás)! Amúgy a gyárinál biztos jobb mivel abban vannak fojtások,de szerintem szinte semekkora teljesítménynövekedést nem okoz,legfeljebb pár %-ot(legalábbis nem vettem észre,hogy sokkal jobban menne). A rezonátor számít 2T-nél a legjobban! Dobtól inkább csak a hangja változik,minnél vékonyabb falvastagságú anyagból készül annál "szebb " a hangja(pattogósabb). Ha vastag a a falvastagság mélyebb lesz,gyapot mennyiségével is lehet hangolni!
vagy esetleg akinek van iylen maszek vég én cserélek a gyárira ha kell valakinek képet is csinálok róla ha szükséges.
akkor ha már sokunknak kéne akkor valaki egy metszeti ábrát csináljon már és tegye ide be legyen szives aki már gyártot iyen kidörgőt vagy látott.
és egy fontos kérdés ugye a csőbe semmi fojtást nem tesztek csak a két vége és a kiömlőcsonk annyi a fojtás ?
Set88 én is kiváncsi lennék, egy ilyesmi dobot mennyiért készítesz el?
egyébként nekem se gyári dob van rajta és és sokat számít
a hangja meg csodálatos
heló mindenki
egyszer már éltem köztetek kb 1 éve...hát megint itt vagyok!
hy egy ilyen dobot men nyiért csinálnál nekem?nem akarok vele szenvedni dobot még nem csináltam soha igy egyszerübb
Én egy ijet raktam rá, ez 70-es átmérő, 30 cm hosszú, 30-as belsővel. A gyárinál minden csak jobb, szoktuk azt csinálni hogy szétvágjuk a rezont mert abban is van egy kis fojtás gyárilag, mivel ezek endurok mindíg tesznek bele. Ha legalább a hátsó dobodat lecseréled az már jelentős teljesítmény növekedést fog hozni, mert a gyári az egy kamrás, fojtott dob. Amit rá kéne rakni az meg 1 átfolyó dob, egy ojan mint ami nekem is van csak taján 5-10 cm-el rovidebbet. ettől kicsit hangosabb lessz de eszméletlen jó hangja van tőle a gépnek, talán Honda CR 250-hez tudnám hasonlítani a hangját.
szerintetek ha most még nekem a 80asomon a gyári kipufogóvég van de az ronda és csinálnék rá vmi ütős kis kerek dobot és azt a szögletes szart ledobnám változna a teljesitménye?
mert szrintem az már csak egy utóhangtompitó de mondjuk már a tompitót vki előttem kivette belőle.
aki csinált már iylesmit az irja már le mit tapsztalt alakitás előtt és után és kinek mien tippje van miből érdemes iylen kerek dobvéget fabrikálni én elsőre simosn gyári kipfogóvégre gondoltam szerintetek?
megéri küszködni a teljesitmény nem fog változni?
mert ha roszabb akor inkább legyen csúnya de menjen rendesen.
membránra less rá a karbi és a szívócsonk között... lehet baxaszik, vagy cserélni kéne, esetleg megfordítani..
nekem hasonló volt egy RX el.
az én sárga mtx 125ömnek ki tom akasztani simán a fordszámmérőjét XD, olyan 14.5 öt tud pörögni..
nahgyon durva :D