Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Télleg, kamionoztál is, már emléxem a zsibbadt agyammal. De ne add fel. Ez télleg egy korrupt, geci ország sajnos. De azt vallom, h aki dolgozni akar, az tud is. Lehet, h nem elsőre, de majd alakul. Kitartás. Szálasi is ezt mondta
Azután volt már kamionozás ácskodás most meg semmmi.
És tele vagyok rossz érzéssel,haraggal,gyülölettel.Tegnap voltam egy állás interjún ahová már csak kettőnket hívtak.Meg láttam a másik ürgét ránéztéből alkesz volt vagy piroska lehetett a bece neve.Na mondom ez nem kell nekik.Lás csodát az alkesz kellett pedig nem tudott olyan jogsit papirt kérni tölem ami ne lett volna.Gyülölöm ezt a korrupt országot. Na csak ennyi.
ugy érzem hogy igazad van Nikk báttya!
na megyek filmet nézni... addig is Jó éjszakát mindenkinek!
Fikázók mindíg lesznek.. mint lenin, aki élt, él, és élni fog...

Le kell szarni őket, lúzer köcsög mind
Naneb@sszfel. Mivan a daruskocsival? Odattad másnak?
Most jobban rá érek munkanélküli vagyok .
Na, lényegalényeg, akkor mizújs? Régen büfögtünk együtt
Az úr lehet, én nem tom.
Böff... azismegvanközbe

Nem tévedt el az úr véletlenül?
Ja...így már érthető
dánke sőr.
csak valami büzlik itt!
fikázók,lebeszélők... áhh
emlékszel Mxboy-ra? lefikázott az összes videót hogy...
most meg rammstein17 vagy rammstein 20 (nem emlékszem a nicknevére)!
mi próbáltunk segiteni neki de ő meg... izélt összevissza
Dánkesőn
Én nem tudok vele kettőben felmenni rázósabb helyeken... nincs benne elég nyomaték... de mondjuk ehhez hozzájárul az is, h olyan 110 kiló körül vagyok
ez igaz..de még annó saját pénzből vettem a Simsont!
de aza lényeg hogy motorozunk ,barátaim!( tök mindegy hogy cross,enduro,gyorsasági,triál...)
nem szoktam lebecsülni másokét hogy.. " miért vettél ilyen szar crossgépet? "... "na mivan nem tudtál elverni engem..?".. ilyeneket NEM szoktam!
csak segiteni szoktam.. például neked...
Az enyém is 250-es és enduro (mondjuk valamivel erősebb mint 40 ló) de simán kettőben indulok vele szinte mindenhol, nem is tudom minek van ezen 1-es...pedig még hosszabb is az áttétel a gyárinál (hátul 1 foggal kisebb lánckerék van rajta)...
Lényeg, h arccal a vasút felé... én nyolcvanötben vettem meg saját erőből az első motrom, ami egy jávamusztáng volt... manapság jobb a helyzet, főleg ha a szülők tőkeerősek... sok ügyes fiatal srácot ismerek, akik jó helyre születtek ilyen szempontból, és nem zavar, he túltesznek vén fejemen
helyes...
Már utánanéztem....és lehet, de nem biztos, hogy volt némi sejtésem is arról, amit írtál... de lényeg, hogy a tapasztalatom ilymódon megerősítést nyert
öö nem kell uramozni mert még kiskorú vagyok
amugy szivesen ,báttya
Köszönöm uram a tippet
Amúgy szép estét mindenkinek
nagyon jól tolja a sráááááááááác
le a kalappal
lényeg azt hogy ha crossozni akarsz akkor vegyél cross 4t-t... ha endurozni akarsz akkor vegyél enduro 4t gépet!
ha jól látom hogy szeretsz endurozni szóval enduro gépeket vegyél . és azok nem annyira szervizigényesek mint cross gépek
Namost ezt nemegészen értem. De a lényeg, hogy tapasztalatom szerint a négyütem drágább fenntartás... főleg a crf, ami hamar megeszi a gyári titánszelepeket