2007-től injektoros lesz a kis CBR is.
Igazi végsebesség videót én sajnos nem tudok csinálni, mert a kamera miatt nem tudok behajolni a plexi mögé de így is megyek vele 130-at a videón.
Hát lehet hogy 2t jobban megy, de ára is van pl RS125!! Nekem is tetszik de drága, és a 2T-val sok a gond, pl az én robim is ijen 2T és elég sok nyüge van ijen beállitások téren de azért jó! Az tény hogy jók a 2T 125-ösök, de most már nam naon fogják öket gyártani se meg lassan már engedélyezni, de ki tudja én igy hallottam! De a cbr sportos megjelenésü, olcsó, de lehet tuningolni is és igy jobbat ki lehet hozni belöle! Lehet hogy nem egy hayabusa a 125-ösök között de azért megteszi! amugy én se akartam kötekedni! Amugy ezt matensr-nek irtam! Biztos jók voltak az nsr-ek is jobban is mennek mint a cbrek de ez van. Talán 2007-ben ujitják majd a cbr-t is vagy nem
nem akarok kötekedni de a CBR125 nem fog nektek menni 130-nál többet igazán mert 4 ütemű 1 hengeres...kisköpcentibe a 2 ütem a jó erő szempontjából.Tartósság meg fentartás szempontjából meg tökéletes a CBR.
HA valaki nem akarja hajtani nagyon a motort és nem akar mindig járni olajér meg alkatrészekér akkor vegyen 4ütemű 125-öst..
Hé rockandyroll!!
Megnéztem a vidit, nem rosz de nincs benn top speed! Engem érdekelne hogy pl mobilt hogy tennék rá a motorra? Mert azzal tudnék felvételt csinálni!!!
Az attól függ, hogy mennyit robiztál!!!! De tapasztalatod mindenkép lesz egy kevés. Szerintem nem nehéz megszokni a váltót, ha érzed a kuplungot már megy is a váltás!!
2007-re lehet kidobnak majd valami jobb formációt a cbr 125-re lehet erösebb lesz vagy valami, legalább az indexeket beépithetnék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A honda honlap szerint 776000. De 2006-ra kidobtak új szineket, ezüst-narancs stb. Egyedül a fekete meg a repsol maradt meg a 2005-ös festésböl. Nekem a boltba azt mondták hogy 120-at megy alapból, 130-at csak jó körülmények között. De állitólag van benn valami folytás is, gondolom a kipuba, amit ha kiveszünk akko mehet 140-et is talán. Egy kicsit fura lesz a váltás robogó után nem? (Mármint a sebesség váltás.) majd belejövök
Nincs felár a repsol fényezésre. 130-at megy tuning nélkül is. És nagyon megéri az árát . Lehet tuningolni, de a 2T-és 125-ösök erejére akkor se számíts.
Mennyi most egy újnak az ára?
Sziasztok!!
Most regisztráltam! Nagyon tetszik a fórum!! Én egy cbr 125-ös vásárlását tervezem repsol replica szinben, kb 1 év mulva. Most csak 50-es jogsim van, és egy robeszem. Most felment a cbr ára sajna de mind1 . Érdekelne hogy bejáretva mondjuk 80kg-os felnött emberrel mennyit menne? Megéri e azt a pénzt? (Amugy az én robogóm 80-at megy sportkipufogóval) Van ráfizetés a repsol szinre? Mert a fireblade-nél egy + 100-ast le kell rakni, és engem föként érdekelne a tuningolása is, mert azért elég gyengus, de nem egy 50-eshez képest!
Ahaaa, értem.
Egyébként szerintem hidegben jobban megy(én úgy vettem észre). A hideg levegő sűrűbb, szal elvileg több oxigént kap a blokk, és mivel a kis CBR-ben gyárilag túl sok benyát nyomat a karbi, ezért a plusz levegő jól jön.
Rockandy, mikor felrakattam a sportkipufot, már viszonylag hideg volt, meg nem is nagyon tudtam még megtépni a szarvát azóta,meg szerintem azért a hideg is befolyásolja a motor teljasítményét. Már alig várom a tavaszt!
Szerintem nem kéne veszekedni, fölleg motorosok között tények nélkül, majd ha lessz biztos adat akkor meg lehet vitatni(kulturáltan). A tömény számadatokból úgysem lehet semmi értelmeset kihozni!!
Jókat vidulok, mikor ölre mentek ilyeneken, hogy végsebesség meg gyorsulás. Főleg 125-ös motor tekintetében. Ha az óvodás korunkban már motorozhattunk volna, akkor valószínűleg ugyanez miatt kellene az óvonőknek szétszedni a társaságot kimentve őket a hajtépős-pofozkodós játékból. Én azt mondom, hogy engem rohadtul nem érdekelnek ezek a dolgok, nem azért ülök rá a motoromra, hogy gyorsuljak egy jót, vagy hogy saját seb.rekordot döntögessek. Azt majd esetleg egy 600 -vagy annál nagyobb- köbcentis motorral.. talán. Azt gondolom egy nyolcadliteresnek egyébként sem ez a természetszerű feladata.
Szóval szívből kívánok nektek parázsló, vérre menő, egymást parasztozós, nagyon hozzáértős, a "te nem vagy motoros hanem... " és "te vagy a műmájer köcsög!" jelmondatos, hülyézős, lenézős, egymást idegelős, neten összeverekedős vitát avagy inkább harcot!! És minden más topicban is azoknak, akik mindannyian motorosok, ám mégis egymás értelmi szintjét alulmegállapítva bizonygatják igazukat és egyben másik alulképzettségét a témát illetően, miszerint mindenki hülye csak ő nem, meg persze az, aki egyetért vele, hűen mutatva az amúgy legendásan híres motoros összetartást. Csak így tovább!
Igazi végsebesség videót én sajnos nem tudok csinálni, mert a kamera miatt nem tudok behajolni a plexi mögé de így is megyek vele 130-at a videón.
nem akarok kötekedni de a CBR125 nem fog nektek menni 130-nál többet igazán mert 4 ütemű 1 hengeres...kisköpcentibe a 2 ütem a jó erő szempontjából.Tartósság meg fentartás szempontjából meg tökéletes a CBR.
HA valaki nem akarja hajtani nagyon a motort és nem akar mindig járni olajér meg alkatrészekér akkor vegyen 4ütemű 125-öst..
Megnéztem a vidit, nem rosz de nincs benn top speed! Engem érdekelne hogy pl mobilt hogy tennék rá a motorra? Mert azzal tudnék felvételt csinálni!!!
Nézd meg ezt a linket: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_vpage.jsp?id=20147
Itt 610eFT+95eFT(reg.adó)-ért adnak új CBR 125R-t
Nem hivatalos Honda márkakereskedés. Gondolom olyan mint a Jászberényi Fortis Motors
HONDA CBR125R , 610 000 Ft
0 km-es új motor, 2006. , repsol, piros, narancs,
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 124 ccm, 1 hengeres álló motor, 13 Le (10000 1/min), vízhűtés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 115 kg,
ÉRDEKLŐDNI
Motor X Kft
Budapest, Corvin krt. 7-13.
telefon: 1/281-0031
fax: 1/281-0031
motorx@t-online.hu
Mennyi most egy újnak az ára?
Most regisztráltam! Nagyon tetszik a fórum!! Én egy cbr 125-ös vásárlását tervezem repsol replica szinben, kb 1 év mulva. Most csak 50-es jogsim van, és egy robeszem. Most felment a cbr ára sajna de mind1 . Érdekelne hogy bejáretva mondjuk 80kg-os felnött emberrel mennyit menne? Megéri e azt a pénzt? (Amugy az én robogóm 80-at megy sportkipufogóval) Van ráfizetés a repsol szinre? Mert a fireblade-nél egy + 100-ast le kell rakni, és engem föként érdekelne a tuningolása is, mert azért elég gyengus, de nem egy 50-eshez képest!
Egyébként szerintem hidegben jobban megy(én úgy vettem észre). A hideg levegő sűrűbb, szal elvileg több oxigént kap a blokk, és mivel a kis CBR-ben gyárilag túl sok benyát nyomat a karbi, ezért a plusz levegő jól jön.
Jókat vidulok, mikor ölre mentek ilyeneken, hogy végsebesség meg gyorsulás. Főleg 125-ös motor tekintetében. Ha az óvodás korunkban már motorozhattunk volna, akkor valószínűleg ugyanez miatt kellene az óvonőknek szétszedni a társaságot kimentve őket a hajtépős-pofozkodós játékból. Én azt mondom, hogy engem rohadtul nem érdekelnek ezek a dolgok, nem azért ülök rá a motoromra, hogy gyorsuljak egy jót, vagy hogy saját seb.rekordot döntögessek. Azt majd esetleg egy 600 -vagy annál nagyobb- köbcentis motorral.. talán. Azt gondolom egy nyolcadliteresnek egyébként sem ez a természetszerű feladata.
Szóval szívből kívánok nektek parázsló, vérre menő, egymást parasztozós, nagyon hozzáértős, a "te nem vagy motoros hanem... " és "te vagy a műmájer köcsög!" jelmondatos, hülyézős, lenézős, egymást idegelős, neten összeverekedős vitát avagy inkább harcot!! És minden más topicban is azoknak, akik mindannyian motorosok, ám mégis egymás értelmi szintjét alulmegállapítva bizonygatják igazukat és egyben másik alulképzettségét a témát illetően, miszerint mindenki hülye csak ő nem, meg persze az, aki egyetért vele, hűen mutatva az amúgy legendásan híres motoros összetartást. Csak így tovább!