Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd egyszer elmondom, hogy én mit csinálok.
Mondjuk az én laptopom előtt is van valami hasonló anyag, de az én alkarom szebb.
Akkor indujjunk oszt mennyünk.
Jó lenne megint tartozni valahová. Én már csak ilyen szociális intézmény vagyok, de motorozni egyedül elég unalmas.
Stét Emberek! Beleszóllnék ,mégha nemis telefon! Éspedig akit visz a vére, annak mindegy hogy 20 vagy 50! A saját tapasztalatomból mondom (4lábtörés ,1 arccsonttörés, valamint az alábbi kis alkarficam -1 hüvelykújperc, mindez összejött 3motorbalesetből 1 ejtőernyővel való odaverődésből, meg egy kis alpinkodásból) mégsem veszek vissza magamból, megyek ahogy jólesik legyen az közut vagy pálya. Persze attól még nem vagyok egy Talmácsi, ahhoz még vmi pluszt hozzá kéne tenni! És még valami, a csekély tudáson kivül kellett kib@szott sok szerencse is, hogy még mindig itt lehetek! Szal hiába vigyázol ,hiába vagy qrvaügyes, ha nincs szerencséd és elédkerül egy agyatlan barom
Hali Soma!
az ápr 5-ét Robis komám szervezte teljesen spontán a dolog, csapat építő tréning vagy valami hasonló.
Nem tudok programról, de Robis tán bővebben ír majd, mint írtam én főzést tudok válalni, meg kötözést, de erre ne legyen szükség .
Mzgaba tudok 1-2 népi bölcsességet, pl: azt szoktam mondani motor balasetben mindenképpen a marha bőre kopik ha van rajta jaki azért, ha nincs azért.
A másik amit mondani szoktam "motorozom mert élek, élek mert motorozom" na ezt kéne megfontolni.
Bár tudom magamról hiába beszéltek, szartam rá , még is kipróbáltam szinte minden adrenalin doppingot pl. ejtőernyő, motoros sárkány, stb.
Azért csak óvatosan, gondolj a körülötted élőkre , na aggódnak miattad ?
FIGU
A ffffene, biztos azért, mert beléptem a 3.X-be
Az utolsó mondatod már olyan 28-29 éves szint volt
Mondjuk ha lesznek pl gyerekeim, akkor tuti nem úgy ülök fel a motorra, hogy nem féltem magam Most még más a világnézetem mint egy 35-40 éves embernek, de később már nemnagyon szeretnék száguldozni. Most még azért eléggé hajt a vérem, valamiért nem bírok a 90-100-ra ráállni, még az MZ-vel se ment a dolog .
Hidd el, tudom mennyire veszélyes a motorozás, az adatlapomon ott a törött MZ-ről a kép, fél évet elvett elvett az életemből egy hülye baleset, amiben abszolút nem voltam hibás... de amint fel bírtam kászálódni a motorra, egyszerre mentem (januárban, törött kulcscsonttal amint száraz volt az út 200 km/h ) és egyszerre elfelejtettem a sok szenvedést, és vártam, hogy tavasz legyen, és megint lehessen húzni a bajszát kicsikének Előbb-utóbb úgyis kinövöm ezeket a dolgokat, és megkomolyodok, de addig húzom még egy kicsit
Még most nézem Mzgaba!
Jól összevágtad magad tavaly.

FIGU!
Ez az április 5-ei téma ilyen spontán, aki akar és majd lesz valami?
Sza mzgaba!
Motorozásnál a fiatalság nem mindíg előny, ne vedd sértésnek, de a statisztika azt mutatja a motoros balesetek 70%-át a 22 év alattiak szenvedik el, és nem azért mert többen motoroznak.
A másik, miről maradsz le, amit most megtudsz csinálni és később nem /persze motoron/ .
Nem akarok okoskodni, de az h "nem nyír ki" ez nem igaz, ez is olyan mint a fegyver, sose a fegyver a hibás hanem aki a ravaszt húzza. Babettával is bemehetsz a ZIL alá, ha elég vakmerő vagy.
A speed box-ot pedig nézd meg ahol írtam /prop-tech/ szerintem jobb mint 1 power c. és olcsóbb is,
és az első sebességekben érezhető a változás, ami dragba fontos.
A drag gumi pedig kurva sokat számít, beszéltem például a Pap Lacival /Kawa Pap/ aki tán a leg elismertebb magyar motor dragos, ő azt mondta a jó gumi egyenértékű a gép bármelyik fő darabjával
a gyözelemben.
FIGU
Biztosíts magadnak elehtőséget, hogy akár 30 év múlva is cibálj valamit. Egy pár lappal visszább van egy szürke "es" ötven fölötti gazdival. Én is így szeretném.
Persze, semmi gond részemről se, csak sokan furcsállják, hogy ilyen fiatalon miért vesz valaki ekkora gépet(hitelre offkóz ) de 16 évesen kinőttem az MZ-t meg a 250-es gépeket, a Hornet alatt meg volt futómű, meg ez volt ebben az árban a legelérhetőbb meg legnormálisabb motor, ami nem hullik szét, tartja az árát, van bent erő, de nem nyír ki, stb.stb.stb. Úgyhogy így lett 19 évesen japán gépem, ami 2 év múlva már nem a banké meg ezzel lehet faszán menni tempósabban is, amúgy én se megyek az esetek 60%-éban olyan vészes tempót, persze azokon az utakon, amiket ismerek, ott azért tépem neki, de én úgy gondolkodok, még nincs család meg gyerek, ház, állás meló, csak egyetem, most kell kihasználnom a fiatalságom, 4-5 év múlva meg már ha minden összejön akkor nem lesz szükségem arra a sok adrenalinra... Úgyhogy Carpe diem, vagy valami hasonló a következő néhány évben a mottóm, hogy később ne sírjak, hogy amíg tehettem, miért nem használtam ki a lehetőségeket. kb ennyi
Na itt van mind a két "jómadár".
Azért irigyellek benneteket. Én a 20-as éveim elején csak leveleztem a kawasaki GmbH-val, hogy küldjenek nekem posztereket. Ti pedig erőműveken nőttök fel .
Ez jó.
(még nem ittam semmit... )
Estét mindenkinek!
Drbig milyen hülyeségre gondolsz, /ha a zajvédelemre annak nézz utána, azt is leírtam hol/.
Mzgaba nem személyeskedtem tán a megszólítást vetted sértőnek, ha így van bocs, azthiszem eddig se személyeskedtem és nem is fogom elkezdeni
A haverodat sem ismerem nem is írtam róla olvasd vissza, általánosságban írtam.
Pár évet lenyomtam a versenysportban az első és legfontosabb amit tanítottak sose becsülj le senkit, hát már csak ezért se tenném. Van egy két haverom aki dragozik, autóval ugyan de elég jó szinten,
az 1 milcsis autóra 2-tőt ráköltött úgy hogy saját maga csinálta a szerelést.
Tudok például nitrót is, palackot töltetni stb, és csak a saját tapasztalatomat, véleményemet írtam le, azt meg vagy megfogadod vagy nem. Leírtam azt is hol tudsz utána nézni természetesen van e Z-be is.
A gumimmal meg nem tudom mi a gond, kockás , nem hinném, a kép 4 hónapos nem igen volt azóta banán érlelő idő. De hazudnék ha aszt írnám h szarrá égetem a gumik szélét, mert nem.
De én 25 évet motoroztam úgy h nem tört el semmim és mindíg a saját motorommal értem haza, viszont
3 haveromat eltemettem, és sokat látogattam, tavaj az igyiknek mindkét lábát térdből amputálták
/sokat írtak róla/ na ezek adolgok kicsit megfontoltabbá teszik az embert.
Jó srác lehetsz, magamra emlékeztetsz.
FIGU
Nekem is ez a Robis tempó jön be. Közúton 120-130 az utazóm. Itt még tudok nézelődni és az alkarom sem görcsöl be, amikor habtestem kívnja megtartani a tank mögötti térben. Én 34 vagyok, ezelőtt 10-12 évvel megcsináltam én is sok hülyeséget. Egy páran "elmetek" mellőlem és megváltozott az értékítéletem.
Ki lehet az az elvetemült, aki képes veled motorozni
Félreértettél az jó tempó csak akkor ha többiek is tartják! Persze az a korekt ha 6-7 ember verődik össze és együtt is marad! Sajnos mi csak ketten tudunk menni aztán az nem igazán jó! ezért van az hogy mikor egyedül megy az ember gyorsabb mert nincskihez igazodni,legalábis így gondolom. ilyenkor kell pályázni,ott ki lehet tombolni magunkat!
Szép ez a narancs , de én inkább maradok a zöldnél. Direkt ezt akartam. Majd bejáratom szépen lassan. Egyetértek, a 150-es tempó országúton bőven elég. Én élvezni akarom a motorozást és nem az életemért küzdeni. Ráadásul a Z nem éppen szélvédett motor. . Nekem a túrázás a kedvencem. Tuedom ez olyan öreges, de 40 fölött az ember fia már lehiggadt.
Nem teljesen értem....akkor én is csak töszmörgő lennék mert 150-nél többel nem szeretek hosszabb távon közlekedni?Egyszerűen nem akarok megdögleni, azé nem megyek közúton jobban....
A szar utak, figyelmetlen autósok miatt 150 alatt is elég veszélyes a motorozás, bocs ha félreértettem az előttem szólókat és megbántottam vkit, de a motorozás szerintem nem az észnélküli húzomnekitörténjenbármi-ről szól! Sajnos felénk kilométerenként vannak keresztek az út szélén, asszem ez inkább visszatartó erő, és nem "töszmörgés"

üdv
cseréljünk Robis ez már bevan járatva még pályán is
az idén már 2476km-nél járok
Hát igen, november közepén hoztuk haza a mocit, és csak januárban tudtam vele gurulni. Meg februárban és aztán az Évadnyitón. Azóta meg semmi.
Hát én már csak ilyen tötymörgős vagyok. Tudjátok a kor. Azért az meglátszik az emberen . Igen a pályán én az ilyen dolgoktól félek.
... viszont ervezem a részvételt mind a kettőn.
Az a jó az euroringben, hogy itt nem esik be melléd 140-160 valaki, mivel harmadiknál feljebb csak a célegyenesben tudtam felkapcsolni. Legalább is ha 7-9000 között tartom. Amúgy én is csak egyszer voltam a hungaroringen és kétszer az euron, tavaly a lime-party-n. Szó szerint körbemotoroztak. A nagy dögökkel a kezdő csoportba jöttek és élvezték, hát én nem. Kellett az első 20 perc, mig megszoktam, hogy ne foglalkozzak velük. De elég szar próbálgatni az eszköz és önmagad határait, amikor bepukkannak melléd belső és külső íven egyszerre, utánna meg jót röhögnek a parkolóban .
Arról nem is beszélve, hogy a gumikat megégettem rendesen. Ilyen ez a pályamunka.
Én majd fotózok és videózok rólatok