Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főleg mert plexi sincs
Nem kötekedés képpen,de lehet hogy úgy gondolta a srác hogy ki van belőlle véve a végsebesség tiltás,ami a padon merve 306-309 között van/ez az adat a fékpad mérése/,de lehet hogy óra szerint 320.Na de azt megülni,azért megnéznéma figurát akkor meg az arcát is a plexi mögött!Lehet hogy be is rosálna ott a helyszinen!
Ez rendben is van, de nem kis különbségről beszélünk, ráadásul az övé állítólag 320-at megy...
Tehát nem 150-ig vagy 200-ig kellene jónak lennie.

Meg persze attól is függ, hol mérték.
Az ember szeret szép, nagy számokat hallani amikor a kedvencéről van szó és ezt némelyek ki is használják.
Mindenképpen mert a súly teljesitmény arány az 1000-es nek kedvez.
Azért ez nem rossz egy nehéz naked-től!
Amikor kipróbáltam a teszten a kereskedő srác mondta, hogy 750-es gixerrel próbálták a gyorsulást és 150-ig a Bking volt előrébb, de utána a gixer elment, az 1000-es gondolom mindenképp veri.
Oké ez szerintem igaz lehet, mert a robbantott ábrákon, és az alkatrészlistában nem találtam különbséget a blokkok között.
Sziasztok!
A légszűrő házban/kisebb/ a kipufogó rendszerben/hoszabb/ meg az elektronikában van külömbség.
Viking! Azért ne felejtsd el hogy könnyebb az ezres nem kevéssel!
Gino! Még a cikkszáma is azonos a vezérműtengelyeknek!
Hááát, nem tudom, de szerintem is vetít egy kicsit az ember.
Az én 1000-sem 162 ló hátsókeréken (180-190 között főtengelyen), légszűrő, full-rendszer, PC III, GiPro és úgy mentem el mellette, mintha szembe jöttem volna.
Hát az....ezért is gyári még a gépem és egy darabig az is lesz.
A hengerfejük egyformák, de a vezérműtengelyek nem. Más a fokolása a B-Kingnek.
Lehet venni tuning-szetteket BéKához, amiben vannak másik vezérműtengelyek és még egyéb finomság. A turbós átalakításhoz pedig vannak benne másik szívó és kipufogó csonkok + minden ami kell.

De szerintem totál felesleges....alapban is brutál gép!
A Full-Gas egyik szerelője mondta, de lehet Ő sem tudja csak találgatott. Viszont ha semmi fizikai különbség nincs akkor egy laza írással is annyit kéne tudnia mint egy Busának, egy durvával pedig menne simán a 210hp. Végülis ahogy olvastam az idei Busa kapta a Király blokkját nem fordítva.
Hát én most utána néztem, tök egyforma a hengerfejük, szerintem az elektronikával van fojtva a Bking!
Kérdeztem, hogy mi a különbség a Busa és a Király blokkja között amire azt a választ kaptam, hogy a vezérlés környékén van vmi, de azonkívül semmi. Így ha Busa hengerfej kerül rá akkor lehet, hogy eléri azt a teljesítményt.
Vegyél B-King-et, mer' klafa gép!
Én meg azért írtam, hogy nem teljesen pontosak az adatok, hogy maradjon itt a fórumon pontatlan információ.
Ezért írtam, hogy állítása szerint. Én is sokat olvastam a motorról, köztük azokról is olvastam, amit Te is írtál, szóval én is tudom hogy nem lehet olyan erős a motor és nem mehet annyit.

De amúgy rendes az arc, csak szeret túlozni És külön értékeltem, hogy megengedte, hogy kipróbáljam a motorját. Úgy, hogy egyszer látott csak motorozni, ráadásul olyan hudesok tapasztalattal sem rendelkezem.

Ha nagy leszek, B-King-et veszek :P
Az enyém meg ezer lovas és egymillióval is tud menni
Turbo nélkül nem jön ki ebből a gépből 200Le-nél több. Nyugodtan meg lehet nézni más (amerikai és ny.europai fórumokat is). Légszű, dobcsere, PC és GiPro. Ezzel ennyit lehet kihozni. Percse ha nekiáll a hengerfejet piszkálni meg ilyesmi, akkor kijöhet még pár paci , de annál több semmiképp.
A végsebességet megmértük padon. Óra szerint 309. És ennél többet nem lehet kihozni belőle széria áttétellel, mert az enyém 6-osban is le tud forogni tiltásig.
Szóval biztos klafa gépe van a havarenodnak meg egy kicsit szeret mozigépészkedni is.
Akkor tuti ő volt az.
Állítása szerint 210lovas a paripa és 320körül van a vége óra szerint. Azt nem tudom, hogy mennyit megy ringen, meg ringen hogy motorozik, de egy állat az utcán, az biztos :D
Egyszer volt szerencsém kipróbálni a motorját. Igaz, hogy csak pár percet mehettem vele, de örökre szerelmes lettem
gyönyörűséges tekintélyt parancsoló monstrum
wow wow wow
ááá, az nem jóóóó
És ha magasabb fokozatban használnád, nem nyélgázon?
Na épp ezért nem nagyon használom pályán a 2.-at mert fakezü vagyok és ha nem vigyázok még 3.-ban is eltolja a hátulját .