Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldódik a gondom.....a szervíz(Bp.-i Full-Gas) nagyon korrekt módon csak annyit mondott, hogy a szerelők költségére már rendelik is az újat.
A szomorú, hogy le akarták venni a gyújtáskulcs takaróját(gondolom keresték a középső műanyag egyik rögzítőjét) és sajnos sikerült is nekik....az eredmény: kétoldalt a csavarhúzó karistolás nyoma és a feszegetés hatására eltört a rögzítőfül a gyújtáskapcsolót takaró műanyagon ami különben bajonettzár jellegü rögzítéssel bír.
Ez is a kevés eladott példány miatt van: egyszerűen nincs lehetőségük gyakorolni szegényeknek
Már megint egy hozzáértő szakszervíz. Úgy szeretnék már egyszer jót is hallani valamelyikről.
Elsore kemeny dio, de banditoval mar ketszer legszuroztunk, mint azt talan lentebb emlitettem is az irasomba. A tepozaras bepattintos rogzitesek nem nagyon loptak be magukat a szivembe, de 300 ig ezek is a helyukon tartjak a furdokadat... bar esetenkent 2 ember kell, egy aki tartja motort meg a masik tuszkolja vissza plasztikot. A legkenyesebb a kormany nak mogott a bal oldal , na az nehezen pattan vissza elsore, de azt hiszem az uzem meleg allapot segit egz kicsit mert akkor lagyabbak a cuccok...
Volt már vki rajtam kívül 12000-en a géppel? Úgy tünik az idomokat nem sikerült a szervízben maradéktalanul helyretenni.....
Végülis lényegtelen, elég furcsa az is, hogy egyszer is nyert.
Idén az is R1200R nyert, az R1200GS lett a második.
Elért pontokban ez nem mérhető, szubjektív érvek döntöttek a végén (meg gondolom a lobbi )
már tavaly sem a DL nyert, hanem a BMW
És mi végzett előtte? Csak nem megint a DL 650 nyert?
Megnézem.....
A járgány királyságában kétkedő sporttársak figyelmébe ajánlom a tegnap megjelent (2008.okt.) Motorrevüt, melyben az Alpen-Masters kapcsán teszteltéked a gépet. Pont azt írták róla, ami az én tapasztalatom is, úgyhogy ajánlom mindenki figyelmébe.
Egyébként saját kategóriájában (Big Bike) mindenkit toronymagasan lenyomott és a döntőben 3. lett
Nem mintha nekem nem lett volna Banditom...
Az zavart meg, hogy minden Bandit olajos viszont én a vizesre gondoltam
A régi Bandeszban minden fokozat hosszú volt
De igen, a nayg olajos csak 5. A vizes nagyok, meg a kisebbek 6.
Ja 5, csak badito össze vissza beszél, mint én, mikor a King meglepett 6.ban!
Az olajos 1,2-es az nem 5 fokozatú?
Azért, mert a Banditban a 6-os csak egy "pihentető" fokazat. A Királyban viszont az is egy teljes értékű fokozat. Kérdezd meg Istvánt milyen meglepő dolgokat tud művelni emiatt 6.-ban
Azta, rövidebb az áttétel, mint az olajos bandité
~7500-8000 kerül
(óra szerinti 200-ról beszélünk)
200nál mennyit forog 6-ban?
Amivel próbálták nem új volt, de miután az egymással való gyorsulósdi erősen pilótafüggő is és nemcsak a motoron múlik lehet, hogy egyszerüen csak jobb volt a gixeres srác....
Az a helyzet, hogy a gyorsulás nem csak a teljesítmény és súly kérdése. A gyorsulás attól is függ, hogy milyen fordulaton adja le a motor azt a teljesítményt (nem véletlen, hogy egyre jobban próbálják a gyártók feltornászni a fordulatszámokat). Mivel a 750-es Gixi majdnem 50%-al magasabb fordulaton adja le a csúcsteljesítményét, ezért simán lehet, hogy jobban gyorsul.
Bár a számadoatok ezt nem támasztják alá, mert a Király (széria) 8,1mp-alatt van 200-on, a 750-es meg 9,2mp körül van (az újról most nem találtam pontos adatot)
Nem jól értetted. Padon lett leforgatva óra szerinti 309-ig. Tehát az óra nem tud 309-nél többet mutatni széria áttételezéssel. A 6-os elég rövid a gépben ezért van az, hogy 300-ig el tudja tolni magát keréken is.
Jó esetben az azért van....az már tényleg extrém lenne
Bocs!
Sisak plexi!