Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebayen keressrá. ott 600ashoz komplett szetben van csavar hozzá. utólag boltba gyarit vagy hasonlót én veszprémi csavarboltokban nem tudtam beszerezni.
Hali! Nekem van eladó jobbos és balos jó állapotú tükröm is, a csavarokat illetően én külföldről rendeltem hozzá gyári szettet de nem valami olcsó..
Sziasztok. Tudna valaki típust, méretet az idomcsavarokat illetően? Az enyémet elég sok féléből szórták össze, de szeretném, ha egységes lenne.
Illetve van-e valakinek eladó balos tükre?
Köszönettel.
Nagy kihívás volt mivel ez volt az első váz amit telibe fóliázott és le a kalappal a srác előtt sehol nem torzult a karbon minta!
Szép lesz!
Nem is gondoltam hogy VTN fóliázást csinálnak így vázra. Nézegettem ezt a technológiát, a kopoltyúkat akartam valami ilyesmi megoldással megcsináltatni abban az esetben ha maradt volna ciklámen az enyém.
Ahh......így már más a kép . Akkor nagyon szép lesz, remélem ilyen is marad. A festék a tárcsára meg tényleg macera, de megéri.
Hello!Nahyon szep lett.Ha elfogadsz 1tanacsot csereld le a hutoviz csoveket is ujra mert nekem azok is sorba feladtak a szolgalatot 1 -1balatoni nyaralas alatt vagy eppen tura kozben.


Bocs az ekezet hianyert telefonrol irok.
Közönöm szépen! Az oldalidom természetesen ugyanígy festve matricázva van, azért nem tettem még fel mert ha "bármi" miatt nem indulna vagy valami gebasz lenne az első indításkor akkor ne kelljen újra leszedni róla, a tárcsafék piros helyett kék színű lesz, azért nem bírtam megcsináltatni mert a festő szerint csak hőálló festékkel szabad lefújni, de az korlátozott színben kapható csak, így még gondolkozunk hogy hogy kellene ugyanilyen színt kikeverni hőálló festékből!
Nagyon szép lett. Amik hiányoznak, azok az oldalidomok. Az RF igazából azoktól szép, és a bennük lévő "kopoltyúktól".
Az első féktárcsa bordó színe is zavaró, fekete jobb lenne.

Egyébként tényleg szép, és csak gratulálni tudok hozzá . Sok örömteli kilométert kívánok .
Sziasztok! Gondoltam dobok fel pár képet a röfimről. Lassan fél éve hogy szétkaptam és ha minden jól megy akkor most hétvégén már 100% osan összerakom! Sajnos fősuli mellett elég lassan haladtam vele de csutkára utolsó csavarig szétkaptam és mindent kicseréltem vagy felújítottam amin akár egy karc is volt! :) a Váz, lábtartó konzolok és a felső híd illetve kormánycsutka folyékony fóliát kapott (nem karbon fólia). Az idomokon végre minden tartó konzol, fül és felfogatási pont megtalálható és szakember által 2014-es eredeti gyári audi gyöngyhatású metál fekete színt kapott illetve a különlegesség még az hogy a matricák helyett a feliratok szintén festve vannak így sokkal szebb mint egy gyenge minőségű matrica. A felújítás során természetesen új fékbetétet, teló szimeringet és minden jó minőségű löttyöt megkapott a kis dög! Sajnos még plexi, kormányvég, index és a beépített indexes visszapillantó nem érkezett meg. Kíváncsian vagyok a véleményekre, mind a negatív mind a pozitív hozzászólás érdekel természetesen. A motor felújításába csak azért kezdtem bele mert gyerekkori álom volt és mert teljesen beleszerettem a röfibe :)
Külön áll majd a 7 szegmenses kijelző, az órák a Bandit-on nem bonthatóak.
(Egyébként sem lenne benne hely.)

A kuplunghoz megjöttek az alkatrészek, azt már elvileg csak összerakni kell.
Megjött az olaj is, a szűrők meg jövőhéten.
A lengőkart még át kell kennem, de az rendben lesz, a láncvezető is megjött, az is kéznél van.

Láncot és lánckerekeket is megrendeltem pénteken, szerintem a héten
az is megjön.

Utána már csak a karbikat akarom átnézni és persze a fokozat kijelzőt
kellene megcsinálni, bár összerakni anélkül is össze tudom.
Szinkront se ártana nézni és a szelephézagokat is végigellenőrzöm idén is.

Végére marad a fékbetét csere és a kipufogó kékítés levezetésnek...
Szóval van még mit csinálni.
Üdv Urak! Látom mindenki bőszen szerel :D
Én tegnap le toltam egy 140-es kanyart... Szép idő volt.
Héten cserélem én is az olajat. Meg a ventire teszek egy kapcsolót hogy meg állás előtt manuálisan tudjam hűteni mert nem tetszik hogy rám vár mindenki míg őfelsége hajlandó lekapcsolni ventit :D

Red a kijelzőt betudod tenni a műszerfalba? Munka társamnak volt valami "üres hely" és oda tette a kicsi kijelzőt vagy neked két kerek órád van?
hogy áll a többi dolog a gépeden?

Széles utat mindenkinek!
Először is köszönöm a leírást!
Mennyi idő ez kb, úgy, hogy még sosem csináltam? Nem tudtam, hogy ennyire szét kell bombázni. Tankból gondolom le kell engednem benzint.....
A 16-os gyerttyakulcs mennyire kell hosszúnak lennie? Mert szerszámkészletem van, amiben van hosszabító is, csak vajon elég hosszú e.
Célszerű lehet még sűrített levegővel kifújatni a gyertyák környékét mielőtt kiveszed őket, nehogy behulljon valami a hengerbe.
Leveszed a hátsó idomot, tankot,
és akkor hosszú 16-os gyertyakulccsal eléred.
HÁTULJÁHOZ A KAPASZKODÓKAT ÉS ELÖL A 2 fület tartó csavarokat.
Hátsó világítás csatlakozója a sárvédő mellett.
Csapot elzárod, és a felső csövet lehúzod róla,
mellette a tankjelző csatlakozója amit széthúzol.
Sziasztok! Gyertyat pucolnek hetfo delelott. Nem vagyok ketbalkezes, de meg sosem csinaltam. Gondolom a tankot felhajtva kozelithetem meg. Meg a tankot sem hajtottam fel. Mit, hogy kene csinaljak? Van valami buktato, szopo resz? Kell valamire figyeljek?
Elore is koszi a tanitast mesterek!
Oksa. Remélem segít a problémán.
Vagyis az elszinezodottt karbit kiszedtem es szabad levegon van most mar. Amugy nem olyan gyors folyamat, fugg az oldoszertol, homerseklettol, meg mennyi cucc van a tartalyban
Bocs, félreértettelek. Hát, akkor ez ilyen...
Lehet gázolajban jobb lenne tisztítani. Én azt is kipróbálnám.
Ugy ertettem hogy ez a karbi "kesz„ meg nezem hogy merre valtozik a szine par nap akatt. Most indulas elott kikaptam a mosobol a masikat. A konyhai mlsogatoszer azert sokkal gyengebb, sok kosz lejott de kozel sincs tiszta allapotban. Lehet adok neki brigeciolt de sokkal nagyobb higitassal mint a multkor, vagy valami alkoholt. Normal ultrahangos moso, 100w os, kb 2 literes, 1 karbi epphogy belefer + van futese
Soha nem ultrahangoztam még, de furcsa nekem ez a hosszú idejű tisztítás.
Azért a videók amiket eddig youtube-on láttam nem arról szóltak, hogy
napokig kell nézni a nagy semmit.
Milyen tisztító az ? Tutira erre való, nem ékszerekre ?
Told meg picit kettesben kuplunggal, majd ereszd rá a kuplungot, hogy
picit megforogjon és utána üresben indítózz újra.
Az indítórelét hallod. 600asból kiindulva ha ugyanolyan a 400as akkor baloldalt van az akksi körül, egy műanyag kupakkal letakarva, vastag kábel megy bele az akksiról és megy tovább az önindítóra. A relé önindító felé menő kábelsaruján mérj feszültséget, vagy próbalámpázd ki. Ha indítózáskor van feszültség rajta akkor valami az önindítóval van. Esetleg még a kábelköteg felé menő csatit mozgasd meg a relén, de az inkább a motor többi felé viszi a delejt, vagy a biztit mozgasd meg, de ha ezek kontaktosak lennének akkor szerintem nem is kattanna semmi.
Na hát valami ilyesmi lett belőle. A jobboldali egy még koszos karburátor. Most a 2 óra konyhai mosogatószerben zümmögtetés utánígy néz ki, mielőtt beraktam világosabb volt. Kíváncsi leszek pár nap alatt mire változik a színe, mire újra feljövök BP-re.
Benne van egy órája egy másik, annak nem változik a színe a mosogatószeres fürdőben...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem h ha ráadom a gyújtást és megnyomom az indító gombot akkor köszörülés helyett csak egy kattanást hallok. Szerintem az aksi mellett bal oldalról jön. Ilyenkor mi krepált be vagy mi csúszott szét?
Köszi