pont ezért nem írtam rá semmit mert ha elolvad minket okolsz
nekem a 7es(22es) hőérték mindent kibírt, az erdélyi hegyeket, nálunk a homokbuckákat teljesen hibátlan vagy 10 ezer van a gyertyában ki sem veszem még megnézni sem....
Ha elindulok minimum 20km alatt nem állok meg. Jelenleg sokat kap, szerintem ezért is volt kormos a gyertya, az olajat nem eszi hála az égnek.
Magasabb hőmérsékletű gyertya lenne jobb?
ezt neked kell eldönteni
mennyire volt sötét a 8as ngk?
ha jó a színe akkor jó lesz a 24es denso is
ha kormos akkor lehet a 22es jobb választás
de ha épp eszi az olajat vagy sokat kap és rövidtávokra mászkálsz egyből nem olyan a gyertya szín mint kellene
Ha magasabb és nincs rendesen kiegetve akkor kormos lesz aztán hideg indításkor benzines lesz a korom és szarul indul
Ha meg túl kicsi a hőérték akár el is olvadhat a gyertya vége
Az iridiumos tovább bírja mert nem nő a hézag olyan gyorsan
Havernak a hondában benne volt az eix 5-6 évig
Én nem akartam sok pénzt kiadni ezért lett a denso
és melyik jobb? Ha normál gyertyát teszek bele Vagy magasabb vagy alacsonyabb hőértékűt?
alacsonyabb - magasabb hőértékű gyertyának mikor miért van értelme?
az eix irídiumos azért több
én densot tettem bele a 8as ngk nak ez felel meg: X24EPR-U9
nekem 22es van benne mert nem sokat van nyaggatva álló helyen, meg néha megyek hidegben is
az a lényeg ne legyen hamis, amit mostanság nem könnyű kivitelezni
én egy honda szervizből rendeltem
2 idény óta benne van, eddig hibamentes, ki sem vettem még
Szép napot!
Gyertya kérdésem lenne..: Jelenleg NGK DPR8EA-9 gyertya van a motorban, novemberi hónapban szenvedtem vele, mert már az utolsó 3-4 alkalomnál nem akart elindulni. Kiszedtem a gyertyát megpucoltam vissza és ment.
Akarok majd venni bele másik gyertyát (hogy legyen pót), Ini milyet ajánlasz?
Találtam NGK DPR8EX-9 és ezt az EA-8-t. Az előző kb 3-4szer annyiba kerül, mint az utóbbi. Miért? Hőérték miatt?
Illetve a Denso gyertyából melyik jó a motorba?
Köszönöm
Na ezt rakja ossze valaki. Van egy TT600as motorom es szivato nelkul hidegen eleg sokat kell rugdosni hogy ha nem huzom ki a szivatot. Ott kezdodnek a problemak hogy ez akkor se indul konnyen ha kivan huzva meg akkor se ha nincs es ami meg rosszabb hogy nem tudom miert van ez nem reg el inditottam nehezen felora rugdalas utan bemelegedett es mikor kihuzom a szivatot normal esetbe felporog a motor na ez nem ez elkezd fulladni meg durrogni eloszor azt hittem hogy a szivato o gyuruje nem tomit es ez a gond de nem volt a hiba oka szoval teljesen tanacstalan vagyok valaki segitsen
Szeretném kicserélni a 88"-as XT-m karburátorában a tömítéseket. Ebayen találtam hozzá felújító kittet, de csak 90-92,93-95 évjáratú XT-hez írja. Mennyiben különbözik az újabb xt-k karburátorai a régiekétől?
Tömítéseket, tűszelepeket szeretnék cserélni benne.
nekem a 7es(22es) hőérték mindent kibírt, az erdélyi hegyeket, nálunk a homokbuckákat teljesen hibátlan vagy 10 ezer van a gyertyában ki sem veszem még megnézni sem....