A hossza 28 cm! Nagylábujj és sarokközépen mérve. A szélessége 11,5-12 cm lábfejnél a talpam. Ez 45-ös láb. A Deichmann-os vastag puma zokniból a dupla is elfér még benne télen.
Helo. Van egy sw3 szériás tt600 asom (89-92). Csúszott a kuplung ezért szétszedtem, rosszul volt de ezt megcsináltam. Mentem vele egy darabig teljesen jó volt de kicsit később megint elkezdett csúszni(de mostmár nem annyira). Mitől csinálhatja ezt? Ugyan azt az olajat tettem vissza mert nem tudom milyen és mennyi kell bele. Ha valaki ezt tudja kérem írja le milyen és mennyi olaj kell a hajtóműbe,illetve az ülés alatti tartályba(azthiszem ez a hűtése). Meg a szelephézagokat is be szeretném állítani valaki írja le kérem mennyi a szívó és a kipufugó szelepnél a hézag. A válaszokat köszönöm!
Sziasztok!
Többek között 2004-2005-ös TT600RE-n gondolkodom.Tudnátok esetleg tapasztalatokat írni róla?Összehasonlítási alapként volt már pár évig drz400sm,illetve XT660x-em.Olyan dolgokra lennék főleg kíváncsi,amiket saját kézből tapasztaltok.Terepen ritkán használnám,főleg munkába járásra,supermotosításra kellene.Érdekelne még a pontos súlya,teljesítménye,tanktérfogata,szervizintervalluma,fogyasztása.Előre is köszönöm!Boldog nyulat mindenkinek!Üdv!
Az én motoromban most van 44ezer km, szerintem még a gyári kuplungja van benne.
Nekem most nem csúszik meg, legalábbis azóta nem igazán éreztem, de inkább lecserélem.
az enyém azért annyira nem vészes, de elég zavaró, pláne, hogy most lesz csak 2 éves a komplett szett...várok kicsit, hátha javul valamelyest, mert ha szét kell bontanom földhöz verem magam.
Az enyém 40fokban sarazás után csúszott meg, de akkor nagyon. Alig gyorsult a motor, igaz nekem a Castrol 20w50 van benn. Utána akkor én szétszedtem, az egyik fém lamella csúszott meg-azaz egyiken látszott nagyon. Kopó lamellákon még van 1-2 tized, ugyhogy én hétfőn rendeltem hozzá szettet.
ha befullad akkor sokall a benyából, ha felpörög akkor kevesel.
egy kérdés...szerelő pajtás 10w40-es noname olajátol megcsusszant a kuplung párszor, cseréltem egyből 3000 motulra. a gáz az, hogy még mindig csúszik nagyobb gáznál...mi lehet a gond? várjak vele kicsit, vagy nézzek bele?
Ment szívató nélkül is, egy ideig, de ahogy adok egy kis gázt már hörren, fullad. Torpanással tisztában vagyok,novemberben mikor elraktam a motort akkor ilyesmi féle problémám nem volt vele. Kijárattam a karburátorból a benzint tavaly.
Elképzelhető, hogy a csapon keresztül átszivárog valamennyi és az poshadt meg?
full betekerttől 2 egész fordulat kifelé
ha csak szivatóval megy jó eséllyel dugulásod is van valahol
kifelé dúsít, de ez az alapjárati rendszer, negyedgáz után egyre kisebb a jelentősége
és mivel ez nem egy kifinomult gyorsítópumpás karbi egy kicsit mindig is fog torpanni hevesebb gázhuzigálásoknál
2 Egész fordulat igaz? Én 2,5 fordulatról indultam, mert jelenleg gázra fullad a motor és csak szivatóval jár normálisan. DE nem volt jó a 2.5.
Ezt a tűt, ha kifele hajtom akkor dúsítja a keveréket igaz?
Sziasztok!
Egyszer már volt szó róla, fel is írtam az értékét,de nem találom a papírt.
A kérdésem az, hogy a képen jelölt tűnek mi a gyári kicsavarási mértéke, ütközéstől mennyit kel kitekerni?
Service manualban nem találtam.
Köszönöm!
az ünneplős csizmácskám elég szakadt már....
LINK
TT350 1995. Motorblokot keresek ! Az se gond ha valamilye hiányzik az se gond ! Bármiteghallgatok! :D
Esetleg nincs valakinek tt-hez olajhűtője eladó?
Többek között 2004-2005-ös TT600RE-n gondolkodom.Tudnátok esetleg tapasztalatokat írni róla?Összehasonlítási alapként volt már pár évig drz400sm,illetve XT660x-em.Olyan dolgokra lennék főleg kíváncsi,amiket saját kézből tapasztaltok.Terepen ritkán használnám,főleg munkába járásra,supermotosításra kellene.Érdekelne még a pontos súlya,teljesítménye,tanktérfogata,szervizintervalluma,fogyasztása.Előre is köszönöm!Boldog nyulat mindenkinek!Üdv!
vannak szép homokdombjaink, ott lehet izzadni fagypont körül is, csak az oda-vissza út a gázos
Inkább megvárom míg szépen felszárad és meleg lesz.
Nekem most nem csúszik meg, legalábbis azóta nem igazán éreztem, de inkább lecserélem.
egy kérdés...szerelő pajtás 10w40-es noname olajátol megcsusszant a kuplung párszor, cseréltem egyből 3000 motulra. a gáz az, hogy még mindig csúszik nagyobb gáznál...mi lehet a gond? várjak vele kicsit, vagy nézzek bele?
Elképzelhető, hogy a csapon keresztül átszivárog valamennyi és az poshadt meg?
ha csak szivatóval megy jó eséllyel dugulásod is van valahol
kifelé dúsít, de ez az alapjárati rendszer, negyedgáz után egyre kisebb a jelentősége
és mivel ez nem egy kifinomult gyorsítópumpás karbi egy kicsit mindig is fog torpanni hevesebb gázhuzigálásoknál
Ezt a tűt, ha kifele hajtom akkor dúsítja a keveréket igaz?
2 fordulatról el lehet indulni a beállításokkal
Egyszer már volt szó róla, fel is írtam az értékét,de nem találom a papírt.
A kérdésem az, hogy a képen jelölt tűnek mi a gyári kicsavarási mértéke, ütközéstől mennyit kel kitekerni?
Service manualban nem találtam.
Köszönöm!
Igen egyben szeretném eladni!
Köszönöm a válaszod Ini.