Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

😲? Igen ... Az emberi tényező ... Amikor nem a biztonságról, nem a szabályokról, nem a törvényről és hasonló - nyilván jó szándékból hozott döntések betartásáról van szó, hanem teljesen másról ...
Ezek imádnak packázni az emberrel. Felénk az NKH állomáson dobtak már ki majdnem full gyári ZL600-at nem gyári tükrök miatt - csak mert a jobbágy szeretett volna jobban látni hátrafelé.
Nekem sem világos a sztori. Azt írod, hogy: ( pedig azzal vettemmeg ezeréve) Ezek szerint már nálad van egy ideje... Te most vizsgáztatod először? Ugyanis az előző vizsgán is kellettek, hogy fotók készüljenek róla. Az hol volt?
A: oda kell vinni most is
B: Ha nem került bele a rendszerbe, bejelentkezel egy másik helyen (személyesen a motorral) és megkérdezed, hogy így átmegy-e közölve, hogy azóta nem volt rajta semmilyen átalakítás, vagy a ha volt, megmondod őszintén - és kiderül egyből, hogy őket ez zavarja-e vagy sem.
Én is így csináltam, megmondtam, hogy pl. a kormány más, az indexek másak, kipufogó más stb. Megnézték, hogy van-e bennük E jel, meg ilyesmi, aztán volt amit le kellett szedni, volt amit hagytak. Sajnos nincs sztenderd, van benne sok emberi tényező. (Az én véleményem kisbetűvel írva - mert semmit nem számít és semmit sem befolyásol: minél inkább szakember, szakértő, hozzáértő, sőt akár motoros a vizsgabiztos, annál kevébé fog fennakadni ilyeneken amiket írtál)
A LED alapvetően ütközik a KÖHÉM rendeletbe foglaltakkal, a többi már csak szőrőzés sztem. A LED miatt bukni fog, hacsak nem találsz egy igazán bevállalós vizsgabiztost. Ajánlani nem tudok.
Az a baj, hogy ha már a rendszerbe bekerült, hogy miért nem ment át akkor azokat bizony vissza kell alakítani ellenben ha jóindulatúan még a folyamat megkezdése előtt szólt a jóember akkor még talán megoldható a fennálló formában is.
Ledes, de nem csak az a baj,hanem a formája is...mutatott nekem a csávò egy fotòt,ami kb.16 éve készült.És hogy ezt az állapotot kell visszaállìtani.A markolat sem jò,mert kròm,gumi...az irányjelzők is kisebbek,a kormány is "szűkebb" ( pedig azzal vettemmeg ezeréve)
Mit jelent, hogy nem gyári lámpák? LED-es esetleg? Markolat nem lényeg.
Sziasztok! Pest megyében, esetleg Tárnok közelében nem tudtok ajánlani vizsgahelyet,vagy szerelőt aki leműszakiztatja a motoromat, " nem gyári hátsòlámpával,nem gyári irányjelzőkkel, markolatokkal"? :) minden E- jelzéses,mégsem engedték....
Köszönöm a segítséget!
Szerintem ötvözöm, összeolvasztom a két megoldást.
Vasárnap valakinek lenne kedve egy gurulásra?
Találkozó 10 órakor XIX, Üllöi u. Kisfaludy u. sarok. (belső parkoló)
Kispest > Visegrád (NO pénzköltés) > Pilismarót Hoppá lángos > Párkány fagyizás. Onnan majd kitaláljuk. 🙂
Vagy kapcsolósast vegyél. Az enyém olyan.🤷
Barna szálra. A gyújtáskapcsolóból kijövő vastag barnára.
Sziasztok!
125-ös Virgácsra szeretnék tenni egy "szivargyújtó" aljzatot GPS-hez. Hová célszerű bekötni, hogy csak akkor működjön, ha a gyújtás rajta van.
A karbit minimum meg kell emelni.
Fuggolegesen, egymas felett az alabbi sorrendben "rakodnak" egymasra az alkatreszek:
- Hengerfej
- Szivocsonk
- Porlaszto
- legszuro osszekoto gumi
- legszurohaz (=vazgerinc)

Namost az utolso a listan az, ami a kerekkotoje a dolognak, ugyanis a vaz nem mocorog, nem tudok a fent leirt kupac tetejerol levenni.
A metodus valami olyasmi, hogy a legszuro osszekoto gumi bilincset el kell oldani, a gumi oszekotot fel kell nyomni a vazuregbe (ami nem egyszeru, ha kemeny a gumi) amig engedi.
Ezzel nyersz egy kis helyet a karbik felett. Ezutan a szivocsonkok bilincseit lazitod le, a karbit kibillented a szivocsonkbol es a legszuro osszekotonel nyert hezag adta elonyt itt tudod hasznositani - kiveszed az imbuszcsavarokat a szivocsonkokbol, a karbit megemeled, kiveszed, beteszed az ujat. Osszeszereles forditott sorrendben.
A merev gumi alkatreszeket holegfuvoval megmelegitve, kis olajozas / zsirozas segitsegevel esetenkent konnyebb manipulalni.
Sziasztok! Csak érdeklődni szeretnék, hogy egy 400-as Virago-n hogy a búbánatba lehet felimádkozni a szívócsonkokat? Leszedni nyilván le lehetett a fosra érett csonkot (eddig egyet szabadítottam ki, a másikra rá van gyógyulva a csavar), de az újat nem tudtam beforgatni a helyére. Jól sejtem, hogy a karbit is le kell venni a helyéről? Karbit én még nem szedtem le, igazából fogalmam sincsen, honnan kellene elindulni - gondolom a légszűrő ház felől? Van esetleg erre valami írott infó?
Köszönöm, ha megdobtok valamivel.
"Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D "
Mint a régi személyvonat..... minden oszlopnál.... 😂 😂
Lacikonyha, cukrászda, dohányzás, lángos, nyuggerpihenő....(40Km.) stb. ezek fontos dogok.. 😉 🙂
Ha hosszabbat megyek, vagy nem tudok leszállni, vagy ha sikerül, nem tudok visszaülni! 😂 😂
Csacsit kérdeztem, de nem igaz, a Bakonyt is elég jól lehoztuk. Blackiex földet is bevesszük hamar, csak előtte Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D
Volt már, hogy jött! 😉
De ezen a nyáron mi megyünk! Nem ússza meg! 😀
250 Km. 3 nap az út! 🤣 🤣 🤣 Csak oda....
Köszi a meghívást, de messze vagyok.🤔 Azt hiszem.😁 Meg még tesztelnem kell a megbízhatóságát is.😅 Első kemény 4 km-es utam után tolhattam haza.🤣 A fékeket meg akarom nézetni szerelővel, az elől már csak nem futnak el.😂 Nekem olyan mintha picit mindig surlódna, vagy fogalmam sincs mi a normális. A féktárcsa kicsit vállas. Szomszédom is mondta, hogy fura az első fék. Nem tudom, hogyan tudom a betéteket pl. megmérni. Amikor megvettem, azt mondták, fékfolyadék lett cserélve. Persze azt is mondták, hogy működik, pedig töltése se volt.🤣
Köszi szépen mindkettőtöknek a szép szavakat! 😊 A motor tényleg gyönyörű, még én se tudtam elrontani.😅 A másik képet csak azért tettem fel, mert az egyetlen vállalható kép kb. 5 éve.😂 Mivel az adatlapom hiányos, gondoltam legalább tudjatok kötni valakit a sok béna kérdéshez. 😅😘
Még kivárok😀 de egy kávé belefér😘
Eltaláltad, a legfaszább krúzolós társaság.
Lesz a repertoárban egy ilyen. Kiváncsi leszek hohy megy majd😆 viszem a két kölköt is 125-tel tájékozódási verseny vagy mi
Nem egy térdkoptatós társaság. 90-110 útviszonyoknak megfelelően, 100-150-200 km karikák, kaja itt, fagyi ott, múzeum amott, semmi vérre menő.