Helló!
Én pont most cseréltem a gyári kiput sport dobra. Az a helyzet, hogy fölül nem igazán akar menni, lehet fúvóka problémája van. Mert hiába állítom a benzin levegő arányt 100 nál nem nagyon forog tovább, és ha nagy gázt húzok inkább dadog és "viszahűköl". Szerinted(tetek) fúvóka vagy más miatt? Mekkora főfuvit tesztek bele?
Előre is köszi!
Nekem teljesen egyedi rendszer van rajta, az a kis cső ami meg a tank alá megy azt egyszerűen behegesztettük. (semmi haszna) Semmilyen hatással nem lesz a motorra. Bele raktunk még egy nagyobb fúvókát is, de csak mert a kipu miatt náha bedadogott, kellett neki a több benya. Teljesítményben meg csak annyi, h végre jobb egy kicsit, 2 fővel is.
Csoki. kéne egy kis segítség. kiégett az eleje, (tompított, országúti).
kicseréltem a körtét.
a naggyal működik a tompított is meg az országúti is? elfelejtettem már..... mert most az országúti ég csak azzal....
segítsetek már lécci
Az a kis cső ami közvetlen jön a henger után az nem az a célt szolgálja hogy a membrános benzincsapot nyissa?Mert ahogy vizsgálgattam az működteti Nemtudom miért nem tudtak egy benzincsapot egyszerűen rákötni.Ha áll a gép meg nehezen indul ez a szar miatt mert kimegy a benya a karbiból.
A hátsó gátló (központi teló) két állású, az alsó felfogatási pontnál. ha ott a felső "lukban" van a csavar akkor ki van emelve a motor segge.. jobban néz ki viszont az oldaltámasz rövid hozzá és ekkor akar eldőlni, és ha rosszul állítod le vagy nyáron egy picit is megolvad alatta az aszfalt hidd el el fog dőlni:( vagy ráhegesztés a letámasztóra vagy motor segge vissza.. vagy endurósan a falnak támasztani a gépet:))
A motorod nem fog eldőlni hidd el, ha lejtőn lefelé támasztod le akkor sem, elsőre kicsit félelmetes de megfogod szokni, szerintem ne variálj rajta mert így szép. A tuning, hát igen a tuning :D ahogy BUGIC is már mondta a katalizátort ki belőle szedni és sport dobot rá rakni illetve, a gyári kipuff.nál egyből ahogy kijön a hengerből a cső ott megy fel egy kis átmérőjű cső az idom alá egy kis szerkezetbe na azt kikötheted, mert csak "környezetvédelmi" okosság.
Én is most márciusban vettem a kis XT125X-et!Folytás a kipufogóban van bőven meg katalizátoros szóval azzal lehet variálni esetleg a katalizátor kivételével meg egy sportdobbal.Karbiba a fúvókákat lecserélni nagyobbra esetleg.Még a lánckerék áttétellel tudsz variálni hogy milyen legyen a motor.De ne várj csodát egy 10lovas géptől.Max 12-re fel tudod tornászni az értéket de alig észrevehető.Kitámasztóval nekem nincs gondom.Nem fog eldőlni az egyenesben.Max hozzá hegesztesz egy kis darab csövet toldásként azt meg van oldva.Nem kell egyből másikra cserélni!Szerintem így jó ahogy van gyári formában.Inkább tankold és cseréld az olajat meg kopó cuccokat időben!
Üdv. Új vagyok ebbe a fórumba. A napokba vettem egy 125 xt x-et. A motor nagyon teccik,első gazdától vettem,aki semmit nem nyúlt hozzá olaj cserén, és fékbetét ill lánc-lánckerekek cserén kívűl. Az első kérdésem az lenne h ezekbe a motorokba gyárilag van folytás...kérdésem h hol vannak ezek a folytások? a másik amit ma tapasztaltam motor mosás közben h mosás előtt mért a kilóméter óra mosásután már nem.láttam h ennél h van vmi jeladó a keréknél..ez most azt jelenti h már elsőnap elbasztam? vagy majd kiszárad és jó lesz? a harmadik kérdésem h ti nemérzitek úgy h rövid a kitámasztója? vmi megoldást nem szoktatok csinálni pl egy 600xt-nek a kitámasztóját rakni rá vagy vmi ilyesmi ötlet..mert én betonon (egyenes) betonon kitámasztva is félek h eldől:S válaszokat köszönöm ...szépnapot:)
valakit érdekel kerék gumistól?
a hátsó zsír új heidenau 120/90/17
az első olyan 70%-os
pireli 100/90/19
hátsó gumi 13e
első gumi 10e
ha felnistől viszed akkor az még +5e darabja
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Hát nekem akkor durrogott, hogy elment a kipufogó szelep szelephézaga. De az enyém 125-ös és karbis, lehet a tied azért kap sokat ( durrog) mert az elektronika sok benzint fecskendeztet be.
Remélem nincs komoly baja!
Széles utat!
Szijasztok! 2005-ös XT660X ről lenne szó, hátha nektek van ötletetek. Tegnapelőtt a motor elkezdett iszonyatosan durrogni gyári dobokkal, eddig is durrogott, de nem ennyire. Az alapjárata nagyon gyenge, hiába állítok rajta felfele, ha kicsit megrángatom a gázkart teljesen leesik az alapjárat, sőt le is fullad és nagyon nehezen indul be. Ha netán elindulok vele borzalmasan gyenge, szinte alig húz.
Ha tudnátok tippet adni hálás lennék!
Üdv
Sziasztok!
A mai napon, kb. 1-1,5 órán keresztül egy forgalomtól elzárt aszfaltozott területen gyakoroltam a motorkerékpáron és azt történt, hogy magától leállt.
Többször próbáltam újraindítani sikertelenül, de néha csak egy pillanatra indul be aztán magától újból leáll. Néha az indítás pillanatában, ha sikerül időben meghúzni a gázkart és nem engedem kb. 2400 ford./perc alá, akkor a motor furcsa módon nem áll le. 2400 ford./perc alatt rögtön leáll.
Arra gondoltam, hogy a talán gyakorlás alatt a motor túlmelegedett, mert csak az 1-es és a 3-as közötti sebességi fokozatokat tudtam használni (a 4-ik és az 5-ik sebességi fokozatokat nem tudtam használni, mert ahhoz nem volt elég nagy a terület), de meleg és hideg motornál is ugyanezt csinálja. Benzin van a tartályban.
Szerintetek mi lehet a gond?
xt 125-ös motorom van, és ha az ötödik sebességbe kapcsolok, akkor alacsony fordulatszámon vibrálás és ilyen búgásszerű magas hang jön a motorból/váltóból, ami a fordulatszám növelésével megszűnik.
keresztes_laszlo@citromail.hu a címem
köszi!
jó hozzá a DT-s műszerfal is...
Én pont most cseréltem a gyári kiput sport dobra. Az a helyzet, hogy fölül nem igazán akar menni, lehet fúvóka problémája van. Mert hiába állítom a benzin levegő arányt 100 nál nem nagyon forog tovább, és ha nagy gázt húzok inkább dadog és "viszahűköl". Szerinted(tetek) fúvóka vagy más miatt? Mekkora főfuvit tesztek bele?
Előre is köszi!
Keresek bontott műszerfalat yamaha xt125r 2008-as a moci
Köszi!
kicseréltem a körtét.
a naggyal működik a tompított is meg az országúti is? elfelejtettem már..... mert most az országúti ég csak azzal....
segítsetek már lécci
A motorod nem fog eldőlni hidd el, ha lejtőn lefelé támasztod le akkor sem, elsőre kicsit félelmetes de megfogod szokni, szerintem ne variálj rajta mert így szép. A tuning, hát igen a tuning :D ahogy BUGIC is már mondta a katalizátort ki belőle szedni és sport dobot rá rakni illetve, a gyári kipuff.nál egyből ahogy kijön a hengerből a cső ott megy fel egy kis átmérőjű cső az idom alá egy kis szerkezetbe na azt kikötheted, mert csak "környezetvédelmi" okosság.
a hátsó zsír új heidenau 120/90/17
az első olyan 70%-os
pireli 100/90/19
hátsó gumi 13e
első gumi 10e
ha felnistől viszed akkor az még +5e darabja
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Remélem nincs komoly baja!
Széles utat!
Ha tudnátok tippet adni hálás lennék!
Üdv
vagy elmozdult valahogy a gázbowdened..
A mai napon, kb. 1-1,5 órán keresztül egy forgalomtól elzárt aszfaltozott területen gyakoroltam a motorkerékpáron és azt történt, hogy magától leállt.
Többször próbáltam újraindítani sikertelenül, de néha csak egy pillanatra indul be aztán magától újból leáll. Néha az indítás pillanatában, ha sikerül időben meghúzni a gázkart és nem engedem kb. 2400 ford./perc alá, akkor a motor furcsa módon nem áll le. 2400 ford./perc alatt rögtön leáll.
Arra gondoltam, hogy a talán gyakorlás alatt a motor túlmelegedett, mert csak az 1-es és a 3-as közötti sebességi fokozatokat tudtam használni (a 4-ik és az 5-ik sebességi fokozatokat nem tudtam használni, mert ahhoz nem volt elég nagy a terület), de meleg és hideg motornál is ugyanezt csinálja. Benzin van a tartályban.
Szerintetek mi lehet a gond?
xt 125-ös motorom van, és ha az ötödik sebességbe kapcsolok, akkor alacsony fordulatszámon vibrálás és ilyen búgásszerű magas hang jön a motorból/váltóból, ami a fordulatszám növelésével megszűnik.
Van esetleg ötlete valakinek, hogy ez mi lehet?