Nagyon kellemes motor, szinte nem is kellett szokni, kézre áll minden, magától kanyarodik. A váltó olyan halk, hogy még üresből 1-be kapcsolva sincs hangja, az egyhengeres jelleg sem olyan vészes, még az én sor4-re hangolt érzékszerveimet se bántotta nagyon. A blokkja nem új konstrukció, egy az egybe jött át a CBR 125R-ből. Amikor megindultam vele olyan érzésem volt, hogy a teljes fordulattartomány büntetlenül használható, vagyis nem bánta ha pörgetik, 7 ezer felett felvillan egy kis lámpa diszkréten jelezve, hogy ott illik elváltani, de sok értelme nincs is tovább forgatni, 8ezer környékén van a nyomatékcsúcs. Nem egy erőgép nyilván, de ha a 4 napból kettő nem utazással telik, akkor egy hátizsákkal szívesen bejártam volna a környéket vele, annyira tetszett a viselkedése.
A rendszám viszont botrányos, simán lehetne csinálni belőle egy hatékony hólapátot, de az nem a motor negatívuma, biztos vakegér volt aki kitalálta...