Elsőre ijesztőnek tűnhet, és nem véletlenül kérdeznek róla oly sokan a motoros csoportokban.
Itt a csúcsragadozó, ami ősszel már a városok utcáin vadászhat az ellenfelekre.
Jobbára a hazai szabályokat vennék át, kiegészítve egy nagyon fontos és hasznos ötlettel.
Igazán figyelmes megoldás, hogy a jelentkezőkhöz igazítják a teszt helyszínét és időpontját.
Többről van szó egyszerű idomcserénél, de a váz és az erőforrás nem változik.
A hegycsúcsra vezetett az első útja, hogy bizonyítsa: ez egy teljes értékű enduró.
Aránytalanul magas költség és felesleges adminisztráció – itthon nem támogatják az ötletet.
Sorra jönnek a győzelmek, a vb-címek, valamint a piaci sikerek, és ez aligha véletlen.
Ha ilyenek sokoldalúak lettek volna a benzines 50-esek, talán még ma is gyártanák őket.
Végzős technikusok a suliban és parázs csaták az Euroringen.
Egyre nyomasztóbb az indiai-kínai fölény, ám a japán éllovast így sem tudják megszorongatni.
A gyorsaságizó hölgyek és a világ legjobb fogatai is pályára lépnek a háromnapos rendezvényen.
Yamahás bőrruhát ölt a török világbajnok, és a GP-be vele tart a legfőbb Superbike-riválisa is.
Előre bejelentették, hogy mit vizsgálnak a motorokon, de így is sokan kaptak csekket.
A képek alapján hamarosan az üzletekbe kerülhet a sorkettes enduró.
Egy GPS-es okosóra sokkal több, mint egy extra kütyü.
Se szeri, se száma a motorgumikról szóló városi legendáknak: ideje leszámolni velük.
Eljött a várva várt pillanat, a motorosok újból birtokba vehetik a legendás DN7C utat.