Sokkoló adatokkal érkezik a kínai klónp20j ·
A ksr grup os osztråk kinai szemetek is ugyan ezek! A multkor Ment itt a szopizásuk. Részletes videókon az új vizsgafeladatokBandit88 ·
Szerintem, ezek a feladatok meg fogják rostálni azokat akik megszerzik a jogsit. Nem azt mondom, hogy nehezek, de nap mint nap látok olyanokat akik mondjuk elvéreznének a 8-as, vagy a körbe fordulás megvalósításánál. Én is voltam vezetéstechnikai oktatáson, hogy megtanítsák, hogy hogyan kell jól megcsinálni ezeket a manővereket, és hát az elején elég sokan elbénáztuk.Szerintem, nagyon jó, hogy ezt így megváltoztatják! Részletes videókon az új vizsgafeladatokH_von_T ·
Ezért az ilyen rutin vizsga nem sokat ér. A rutin vizsga tempója olyan, hogy akkor se lesz komoly bajod ha a legnagyobb sebességnél leugrasz a motorról. Az igazán életmentő rutinhoz nagyobb sebesség és ehhez természetesen nagyobb pálya kellene. Életszerűbb lenne a képzés. Jön a közlekedési alapvizsgaKériLaci ·
Na egyszer elkezdte nekem mondani egy ilyen tini valami több milliós játékgép kapcsán, amikor megemlítettem, hogy azért már kapni egy rendes motort is, hogy a valóság mennyire veszélyes.
Az, mondom, de kurva jó a grafikája Jön a közlekedési alapvizsgamlas ·
7-8.-os kölkök le se szarnák a segédmotort - inkább ájfón kell mindnek. Homár generáció lett... Kétharmaduk netjáték és féccbuk függő, a maradék meg fele-fele arányban ADHD-s vagy szorongásos... Jön a közlekedési alapvizsgaKériLaci ·
Oktatás nekünk is volt, de csak fakultativ.
Ugye 12 éves kortól lehetett kimenni az utcára bringával, KRESZ ismeretében addigra aki akarta megcsinálta.
Volt itt, illetve most újra van egy KRESZ park, ahol mindenféle forgalmi helyzet ki van alakítva, ott csapattunk bringával.
Itt nem volt riga. Haver apjának a Simóját nyúltuk le és az agyagbányában szórakoztunk vele. Majdnem ott maradt a motor a mocsárban, alig bírtuk kiszedni Jön a közlekedési alapvizsgadaogyula ·
A régi rendszerben volt hatodik-hetedikben Kresz oktatás,könyv is volt hozzá.Sőt,az iskola vett egy Rigát,nyolcadikba a tornapályán karikáztunk vele,és nagyon jó előkészítést adott.Csak persze a rendszerváltással megszüntették mert ami a kommunizmusban volt,csak rossz lehet.Most jöttek rá hogy mégis jó lenne?Azt mondja "hosszú évek előkészítő munkája:megint a süket duma,ott vannak az autósiskolák oktatói,szivesen elmennek iskolába is tanítani,csak osztályonként kb,20-órát kéne az iskoláknak fizetni.Még nem is akkora összeg,de akár maguk az iskolai tanárok is taníthatják,csak egy Kresz tankönyv kell hozzá.. Részletes videókon az új vizsgafeladatokKériLaci ·
Idegből rámarkolást le kell küzdeni.
Pályán, főleg az elején nekem is megremeg a kezem a féken. Na ilyenkor direkt berakom a kar alá az összes ujjam, hogy ne huzigáljam feleslegesen, mert ésszel tudom hogy nem kell fékezni, de az ösztönök szeretnék felül írni. Részletes videókon az új vizsgafeladatokKériLaci ·
Olyan ez mint az autó kormányát 10óra 2óránál kell fogni. Aztán valamelyik észlény a Miheliszt kezdte kritizálni mert nem úgy fogta
Kezdőknél van értelme ezeknek a szabályoknak, amíg megtanulják, de aki tud vezetni, az akármilyen fogásból megoldja.
A 4 ujjal amúgy az a baj, hogy nem fogod a kormányt rendesen, meg nem lehet olyan pontosan adagolni.
Egy gyenge féknél persze ez nem gond, ott az erő számít, de egy mai modern féknél nem célszerű.
A túl erős rámarkolás szerintem mindenkivel csak egyszer fordul elő aztán megtanulja az ember mennyire kell húzni. Részletes videókon az új vizsgafeladatokKériLaci ·
Szerintem sem, de ez azért tényleg modernebb ismereteket tanít. Részletes videókon az új vizsgafeladatokKériLaci ·
Egyetértek. A túlvállalás a tudatlanságból, tapasztalatlanságból következik. Részletes videókon az új vizsgafeladatokLaligator ·
A 4 ujjal annyi a baj szerintem, hogy vészhelyzetben nehezebben kontrollálható, idegből rámarsz. Én amúgy 1-2 ujjamat mindig az első fékkaron pihentetem. Vészhelyzetben mire felteszed az ujjaidat a fékkarra, az sok-sok métert jelenthet. Részletes videókon az új vizsgafeladatokLaligator ·
A túlvállalás tény. A jobb oktatás viszont a túlvállalásra alapból kevésbé hajlamos motorosokat szolgálja, ami azért nem baj. Részletes videókon az új vizsgafeladatokNagyFehér ·
Nem azért halnak meg most se az utakon a motorosok mert nem jó a képzés hanem mert sok a felelőtlen túlvállaló hülye. Részletes videókon az új vizsgafeladatokNagyFehér ·
MI baj a 4 újjal? Nem minden fék 2 ujas....én pl 2 újjal becsípném a maradék kettőt a kar és a markoalt közé...+ 2 ujjal nem tudnám kellő erővel és mértékkel behúzni....a 2 ujjas buziskodás a tréningek fassága....a pályamotorozásból jön, célgépekről....nem kell túlgondolni ezt se...
De motorja válogatja.... Részletes videókon az új vizsgafeladatokNagyFehér ·
Szerintem eddig se volt semmi különösebb baj a rutin képzéssel.. Részletes videókon az új vizsgafeladatokLaligator ·
A 4. videóban 2:35-től biztos jó tanács az, ha tárcsafékes első fékre 4 ujjal marunk rá?
Csak kérdezem, mert egy egy szál 300-as tárcsa 2 dugattyúval is darálni kezd vagy emelni picit a hátulját. Asszem nekünk azt mondták, hogy nyugati, tárcsafékes, főleg dupla tárcsás motor fékkarja nem harapófogó, hogy markoljuk, mint az őrült. 1-2 ujjal erősen húzva is bőven elég.
A1-re még MZ TS 125-tel vizsgáztam, km óra sem volt rajta, vasúti átjáró 2-es félgáz, város 3-as félgáz, országút 4-es, amit kiszól. Na annak a kikopott dobfékjét kellett 4 ujjal terrorizálni. Szigorítják a műszaki vizsgára jelentkezés feltételeitangeloo ·
üdv. ezek a vizsga rendszer modositások a külföldröl behozott Gépjármüvekre vonatkozik, nem idöszaki vizsgára,mert azzal nem volt gond,Külföldi vizsgáztatást kis vizsgahelyeken nem lehet csinálni.... csak NKH Vizsgahelyeken. De lehet hogy ki lesz szervezve de erre még várni kell. Bemutató: Harley-Davidson Pan AmericaJawarider ·
Moslék. Csodaszép fényezéssel debütált az új KTM AdventureDarázsBalázs ·
A 160 ló több, mint sok. De ez legalább nem 17 centis hasmagasságú (alacsonyságú) műendúró + karaj a futőmű is.
Hozzászólások
Sokkoló adatokkal érkezik a kínai klón p20j · A ksr grup os osztråk kinai szemetek is ugyan ezek! A multkor Ment itt a szopizásuk.Részletes videókon az új vizsgafeladatok Bandit88 · Szerintem, ezek a feladatok meg fogják rostálni azokat akik megszerzik a jogsit. Nem azt mondom, hogy nehezek, de nap mint nap látok olyanokat akik mondjuk elvéreznének a 8-as, vagy a körbe fordulás megvalósításánál. Én is voltam vezetéstechnikai oktatáson, hogy megtanítsák, hogy hogyan kell jól megcsinálni ezeket a manővereket, és hát az elején elég sokan elbénáztuk.Szerintem, nagyon jó, hogy ezt így megváltoztatják!
Részletes videókon az új vizsgafeladatok H_von_T · Ezért az ilyen rutin vizsga nem sokat ér. A rutin vizsga tempója olyan, hogy akkor se lesz komoly bajod ha a legnagyobb sebességnél leugrasz a motorról. Az igazán életmentő rutinhoz nagyobb sebesség és ehhez természetesen nagyobb pálya kellene. Életszerűbb lenne a képzés.
Jön a közlekedési alapvizsga KériLaci · Na egyszer elkezdte nekem mondani egy ilyen tini valami több milliós játékgép kapcsán, amikor megemlítettem, hogy azért már kapni egy rendes motort is, hogy a valóság mennyire veszélyes.
Az, mondom, de kurva jó a grafikája
Jön a közlekedési alapvizsga mlas · 7-8.-os kölkök le se szarnák a segédmotort - inkább ájfón kell mindnek. Homár generáció lett...
Jön a közlekedési alapvizsga KériLaci · Oktatás nekünk is volt, de csak fakultativ.
Ugye 12 éves kortól lehetett kimenni az utcára bringával, KRESZ ismeretében addigra aki akarta megcsinálta.
Volt itt, illetve most újra van egy KRESZ park, ahol mindenféle forgalmi helyzet ki van alakítva, ott csapattunk bringával.
Itt nem volt riga. Haver apjának a Simóját nyúltuk le és az agyagbányában szórakoztunk vele. Majdnem ott maradt a motor a mocsárban, alig bírtuk kiszedni
Jön a közlekedési alapvizsga daogyula · A régi rendszerben volt hatodik-hetedikben Kresz oktatás,könyv is volt hozzá.Sőt,az iskola vett egy Rigát,nyolcadikba a tornapályán karikáztunk vele,és nagyon jó előkészítést adott.Csak persze a rendszerváltással megszüntették mert ami a kommunizmusban volt,csak rossz lehet.Most jöttek rá hogy mégis jó lenne?Azt mondja "hosszú évek előkészítő munkája:megint a süket duma,ott vannak az autósiskolák oktatói,szivesen elmennek iskolába is tanítani,csak osztályonként kb,20-órát kéne az iskoláknak fizetni.Még nem is akkora összeg,de akár maguk az iskolai tanárok is taníthatják,csak egy Kresz tankönyv kell hozzá..
Részletes videókon az új vizsgafeladatok KériLaci · Idegből rámarkolást le kell küzdeni.
Pályán, főleg az elején nekem is megremeg a kezem a féken. Na ilyenkor direkt berakom a kar alá az összes ujjam, hogy ne huzigáljam feleslegesen, mert ésszel tudom hogy nem kell fékezni, de az ösztönök szeretnék felül írni.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok KériLaci · Olyan ez mint az autó kormányát 10óra 2óránál kell fogni. Aztán valamelyik észlény a Miheliszt kezdte kritizálni mert nem úgy fogta
Kezdőknél van értelme ezeknek a szabályoknak, amíg megtanulják, de aki tud vezetni, az akármilyen fogásból megoldja.
A 4 ujjal amúgy az a baj, hogy nem fogod a kormányt rendesen, meg nem lehet olyan pontosan adagolni.
Egy gyenge féknél persze ez nem gond, ott az erő számít, de egy mai modern féknél nem célszerű.
A túl erős rámarkolás szerintem mindenkivel csak egyszer fordul elő
Részletes videókon az új vizsgafeladatok KériLaci · Szerintem sem, de ez azért tényleg modernebb ismereteket tanít.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok KériLaci · Egyetértek. A túlvállalás a tudatlanságból, tapasztalatlanságból következik.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok Laligator · A 4 ujjal annyi a baj szerintem, hogy vészhelyzetben nehezebben kontrollálható, idegből rámarsz. Én amúgy 1-2 ujjamat mindig az első fékkaron pihentetem. Vészhelyzetben mire felteszed az ujjaidat a fékkarra, az sok-sok métert jelenthet.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok Laligator · A túlvállalás tény. A jobb oktatás viszont a túlvállalásra alapból kevésbé hajlamos motorosokat szolgálja, ami azért nem baj.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok NagyFehér · Nem azért halnak meg most se az utakon a motorosok mert nem jó a képzés hanem mert sok a felelőtlen túlvállaló hülye.
Részletes videókon az új vizsgafeladatok NagyFehér · MI baj a 4 újjal? Nem minden fék 2 ujas....én pl 2 újjal becsípném a maradék kettőt a kar és a markoalt közé...+ 2 ujjal nem tudnám kellő erővel és mértékkel behúzni....a 2 ujjas buziskodás a tréningek fassága....a pályamotorozásból jön, célgépekről....nem kell túlgondolni ezt se...
De motorja válogatja....
Részletes videókon az új vizsgafeladatok NagyFehér · Szerintem eddig se volt semmi különösebb baj a rutin képzéssel..
Részletes videókon az új vizsgafeladatok Laligator · A 4. videóban 2:35-től biztos jó tanács az, ha tárcsafékes első fékre 4 ujjal marunk rá?
Csak kérdezem, mert egy egy szál 300-as tárcsa 2 dugattyúval is darálni kezd vagy emelni picit a hátulját. Asszem nekünk azt mondták, hogy nyugati, tárcsafékes, főleg dupla tárcsás motor fékkarja nem harapófogó, hogy markoljuk, mint az őrült. 1-2 ujjal erősen húzva is bőven elég.
A1-re még MZ TS 125-tel vizsgáztam, km óra sem volt rajta, vasúti átjáró 2-es félgáz, város 3-as félgáz, országút 4-es, amit kiszól. Na annak a kikopott dobfékjét kellett 4 ujjal terrorizálni.
Szigorítják a műszaki vizsgára jelentkezés feltételeit angeloo · üdv. ezek a vizsga rendszer modositások a külföldröl behozott Gépjármüvekre vonatkozik, nem idöszaki vizsgára,mert azzal nem volt gond,Külföldi vizsgáztatást kis vizsgahelyeken nem lehet csinálni.... csak NKH Vizsgahelyeken. De lehet hogy ki lesz szervezve de erre még várni kell.
Bemutató: Harley-Davidson Pan America Jawarider · Moslék.
Csodaszép fényezéssel debütált az új KTM Adventure DarázsBalázs · A 160 ló több, mint sok. De ez legalább nem 17 centis hasmagasságú (alacsonyságú) műendúró + karaj a futőmű is.