Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Érdelelne hogy a Z 750-en teljesitmény sportdobbal hogy változik? Ha valakinek van rola valami infója az irjon!
Köszi!
Köszi a választ!:)

egyre jobban tetszik...
Úgy néz ki 50e körül tudok szerezni rá Micron dobot
Motorral együtt vettem a dobot, így fogalmam sincs, az áráról.
Hallesz!
Ha szabad tudni mennyiért szerezted és hol a micron dobot? Én most errefelé hajlok, de lehet csak azért mert hallottam, lehet más is szépen szólna rajta
amint tudok felrakok egyet!
Képet tegyél már fel légyszíves ha tudsz. Kíváncsi lennék hogy mutat rajta az Akra... thx
én most vettem egy Akrapovic titán slip-on dobot a kicsi z-mre, gyönyörű a hangja, szép mély, kis fordulaton alig hangosabb mint a gyári, de 4000 körül megjön a hangja, csak még a forgalomban nem tudtam kipróbálni a szar idő miatt( kiváncsi vagyok mennyire változik a motor teljesítménye, az alapjárata szép maradt) van tippetek hogy Békéscsaba környékén ki foglalkozik az injektor térkép hozzáállításával? előrte is köszi
Vagy éppen a teljesítmény csökkenés ha nem fésülöd utána a gyújtástérképet... Mert ez gyakrabban előfordul mint a növekedés. SZVSZ Ha valaki belenyúl egy megtervezett rendszerbe és így megváltoztatja a gyári (bonyolult képletekkel kiszámolt, kitesztelt) dolgokat, akkor arra is legyen cash, hogy mindehhez hozzá optimalizálod a motort is, mert könnyen megtörténhet, hogy úgy elmegy melletted egy gyári dobos kolléga mint egy lopakodó...
Nekem Micron dob van a gépen. Szépen szól, és nem is nagyon hangos.
Viszont hiába vagyok hangosabb, így sem vesznek észre sokszor.
Az előző gépem egy egyhangeres, nyitott dobos vas volt, és még azzal is letoltak néha...
Ki milyen sportdobot használ?
Én tegnap adtam el az előző gépemen lévő mastek karbon dobomat, és elkezdtem gondolkodni milyen legyen a Z 750 S-en... Micront hallotam már rajta, nagyon szépen szól, jó lenne ha legális is lenne, nem szeretnék ilyen mastek szintű teljesen "üres kibelezett" dobot, lényeg, hogy picit morcosabb legyen, mint a gyári (jobban szeretem ha hallható vagyok mikor megyek, jobban figyelnek talán a közlekedők, a teljesítménynövelés sztem ilyen gépnél fölösleges)
Hali!

Pls ha nem lenne igazam mondjatok meg de ugy tudom, hogy nem akarjak tovabb gyartani a 750S-t.
A tapasztalatokat osztom peetsp kollegaval.

Over"n out
Hi!

- Szélvédelem frankó 180-ig kényelmes.
- fogyi átlag 5,1 ami max volt az 6,6l
- lcd része: jobb oldali csak üa. szint, bal oldali 2 napi, óra, meg az összes megtett
- 2006-os modellen van vészvillogó meg más színek (kék a legszebb:-) egyéb különbség nincs
- nyűg max a mindenkinél 6-7ezres fordulatnál jelentkező rezonancia...
Halihó!

Közeljövőben tervben van egy Kawa Z750S vas. Lenne egy pár kérdésem, akinek ilyen van vagy ismeri:
-2005-2006-os modell között történt e változás?
-szélvédelem mennyire hatásos? milyen sebességet lehet tartani kényelmesen?
-műszerfal LCD- a hűtőfolyadék hőmérsékletet is jelzi?
-fogyasztás reálisan mennyi?
-esetleges típushiba, nyügök?

előre is köszi a választ:)
Sziasztok!

Az új 2007-es Z750-es nagyon tetszik. Március elején akarok motort venni és egyre előkelőbb helyen van a listámon.
Esetleg tudja valaki milyen árral számoljak? azt hiszem a kategóriában mindenképp jó lesz az ára, mert ha jól tudom a tavalyihoz is hozzá lehetett jutni 1,8 M-ért.
Egy sportdob is benne van a költségvetésben...
Remélem Neked lesz igazad! Akkor én is beállok a sorba.
Szevasztok!
Itt a válasz a 2007 Z1000 erőforrásáról!! Egy cikkből másoltam ide!!


"A soros négyhengeres blokkot a 2006-os ZX- 10R-ből emelik át az új csupaszba, helyettesítve a ZX-9R 953 köbcentis erőfor- rását. Egyelőre nem közölte a gyár a teljesítményre és a nyomatékra vonatkozó adatokat, de mindenképpen szép számokat lehet sejteni, ismerve a sportmotorban dobogó szív 170 lóerős tengelyre leadott erejét"

Hát ha ez tényleg így van akkor tényleg ilyet veszek!!!!!!!!!!!!!!!!
Én úgy tudom, hogy Európában és Magyarországon is volt ilyen színben modell 2003-ban, csak kevés eladás volt belőle a 750-eshez képest túlzott árkülönbség végett. A 2004-es évtől már azonban nem volt ilyen fekete-piros kombináció. K-Bikers-nél, ahol a hitelt intézték, annyit modntak, hogy egyetlen árulkodó jel az az, hogy van vészvillogó is a kapcsolóim között, illetve az enyémen hiányzik az előzés jelzéséhez a reflektor kapcsoló.
...bár kíváncsi vagyok, miből gondoltad?...
a blokk oldalán cserélhető kis lap, az ülés és a felni piros bár ez mind megoldható utólag, de a tankon ott árulkodik a piros kawasaki felirat és alatt a Z1000 és ez csak az amerikai modelleken ilyen
Köszi a válaszokat!!
Csak azért kérdeztelek titeket, mert én is be akarok lépni ebbe a NAKED kategóriába!!
Mert van egy régi 600as CBR-em DE el akarom adni és venni egy Z!!
Szerintem a kawának a legjobb gépe erre a 2007 szezonra!
Sziasztok!
nincs véletlenül valakinek martin sportdob a z-jén? én most szeretném meglepni magam eggyel, és kiváncsi vagyok a tapasztalatokra.még gondolkodom esetleg valami használt yosimurában vagy akrában. előre is köszi!
Szia!
Igen az, bár kíváncsi vagyok, miből gondoltad? Amikor vettem tükör egyáltalán nem volt rajta, s abba a képbe szerelmesedtem bele . Aztán rájöttem, hogy csak jobb a városban, ha látok valamit a környező forgalomból. Igaz nem nagy tükrök, de megszokás kérdése. Louis-tól rendeltem egyébként.
Tom! Neked amcsi kiadású a mocid? nagyon szép ez a fekete-piros kombináció A tükrök, már rajta voltak, amikor vásároltad a motort, vagy te vetted rá utólag? Ha igen, akkor hol? előre is kössz
A mellékelt képet azért ügyesen komponálták a marketingesek, mert ismerve a motor méreteit a vezető nem lehet sokkal több 160 cm-nél...
Kb. ugyanabban a tartományban van nekem is erősebb rezonancia, azonban alapból rezonál egy kicsit a motor. Igaz ez egy Kawa , valószínű ez is az oka. Másrészt a sportrendszer sem fojt annyit, mint a gyári.
Túrázni szoktunk járni, de a szélvédelem nem túl komoly. 140-160-ig még elviselhető, aztán már kényelmetlen hosszú távon. Az igazi gond a hátsó ülés, melyet nem igazán szeret a párom. Nagyobb sebességnél a mellékelt pozíció működik...