Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit még, hogy a honlapon nincs fenn a fémhálós fékcső bár sportkocsikba vagy 15 éve gyártják és motorra is 5-6 éve, azt külön kell lebeszélni velük és minta után gyártják le 2-3 nap alatt.
Héfal KFT 0627341442 http://www.hefal.hu/ ők elmagyarázzák, hogy miért jobb az általuk gyártott......ráadásul olcsóbb is, igaz csak fekete van, de legalább csak német anyagot használnak nem távolkeletit.
Szia Sanyi!

A banditos topicba említettél egy kontaktot fékcső gyártásra, de nem lelem...Meg tudnád mondani?
kösz
Az akkor egy katapult lehet....
Nincs kereke. Egy 2MW-os generátort hajt)
Megjött a láncvédő ami még az utolsó tartozásos dolog volt. Eredetileg mint írtam az alsó idom lett volna, de az nem annyiba került mint ami a honlapon volt hanem 16 helyett 76000-be kerül. Így lett az alu láncvédő.
Drag-ra használják.
Na de 165rpm-nél már kerékre áll 14.-ben
Azt nem tudom, mivel 1500-nál nem forog többet
És milyen vele kerekezni?
Nekem ebből gyárilag kijön 2700......
Az tök jó) -És mire megy vele?
Most olvastam, hogy az angol Big CC egy turbós B-King-ből kihozta az 500LE-t
Nekem az oldala kopott tükörre (jobb) a ringtől. 7000-t bírt. Most hétvégén megy rá M3. Nekem korábban az volt és nekem nagyon bejött. A 190/55-ös 180€ körül van (PP 2CT) a 190/50 meg 140€. A /55 sokkal hegyesebb gumi és a pálya mániások használják. Nekem a pálya használat max.30%, ezért én maradok gyári méreten, csak valami sportosabb abronccsal.
Bandito, neked hogy áll a gumid és mennyi van benne? Lassan cserés lesz az enyém és nem tudom mit rakjak fel. Diabló eleinte azt javasolta, hogy 195/55-öt próbáljak....abból van választék és talán jobb is lesz.......hm?
Pont az inkább, hogy nem igazán funkcionál mint mint tompítás ha a tanknak esek.....ez ilyen lett, még nekem is szoknom kell
Inkább legyen kicsit gyűrött a tankpadom, mint karcos a tankom
Lehet, hogy funkcionálisan OK, de elég furán néz ki.
Egyébként ha csak a nadrág kezdi ki a tankomat annak örülnék....viszont ha a répám kezdené ki a tankot esésnél annak kevésbé
A plexi valamennyit ér, kicsit csökkenti a szelet.......a tankpad pedig azért lett ilyen magasra téve mert ezt a típust(a gyári nekem nem tetszett) nem lehet lejjebb tenni mivel akkor gyűrődik az alja viszont van hozzá külön egy kis matrica amit odaraktam.
Ezt a plekót láttam más fórumokon is. Még ez a legnormálisabb az összes közül. Kíváncsi vagyok, hogy mi változik tőle.
Az a tankpad meg nem csúszott egy kicsit feljebb a kelleténél? Szerintem az üléstől kéne indulnia, így ki fogja kezdeni a tankot a nadrágod.
Biztos gyártanak majd hozzá szebbet is, de még tartozott a FG és így rendeztük le. Rendeltem hozzá hasidomot is.
No itt van az új plexi és tankpad:
Hát arra én is kíváncsi leszek. Eddig még szép plexit nem láttam a Királyhoz.
Majd dobj fel róla pár képet.
Igen korrekt módon egy pillanat alatt kicserélték a dolgot. Holnap megyek és felrakatom a plexit a gépre.....kiváncsi leszek, hogy milyen lesz...
Pedig nem annyira bonyolult dolog szétbontani a gépet. A netről több helyről is le lehet tölteni a szervíz könyvet (nekem is megvan) Abban annyira szépen és szájbarágósan le van írva, hogy mit mi után és hogyan kell leszedni, szétkötni stb... Csak hát angolul... De azért az ábrák is elég beszédesek.