Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apropó srácok..ha valakinek kedve támad modellezni kicsit,akkor szóljon. Begyűjtöttem jópár összetehető motormodell rajzot Annyi a lényege,hogy keményebb papírra kinyomtatod az oldalakat és az összeszerelési útmutató szerint vágod,hajtod,ragasztod stb...Majdnem beszartam,amikor megláttam,hogy milyen részletességű egyedi kis makettet lehet belőle összerakni Hideg,nyálkás téli estéken jól jön...vagy esetleg motorfanatikus gyereknek,mittomén
MSN vagy e-mail?Skype nincs!Nagy baj?
Annyiba kerül,hogy ha van skype neved,akkor megadod,én felveszlek,elküldöm és már tanulmányozhatod is
Ennek nagyon örülök!Hogyan tudod eljuttatni,és mibe kerül ez nekem?
Köszi szépen...viszont neked is....

Láttam az adatlapodon hogy a tiéden is van idom...ott ahol a fejidom és az oldalidom összeér vagyis nem ér össze...van 1-2 milliméter rés...nálad is? Nem néztem még meg tüzetesebben de furcsa volt első pillantásra...
Mintha valaki azt mondta volna itt a fórumban hogy ott nem lesz rés....tökéletesen passzol az idom...
Szép-szép, de van ott mögötte valami! Na, az az igazi!
Megvan a Bandit eredeti katalógusa bedigitalizálva gépen...kapcsolási rajzok,szétszerelés meg miegymás.
Nagyon hálás lennék!Hogyan tudsz segíteni?Könyv,leírás?Saját tapasztalat?Előre is kössz!
Nekm még nem volt Banditom, de egy 250-es ujraélesztésén (motorgenerál) végignéztem és aztán mentem is vele amikor jó lett.
Szeintem 182-vel a kisbandit egy kicsit kicsi neked, de ha te jól érzed magad, legyen.
Az hogy a tanulómotorod jó állapotu volt, az egy ideiglenes állapota lehetett. Csak nem gondolod hogy egy több 100 e km-t futott motoron csak az olajat kell időnként cserélni. Azt már x-szer fel kellett ujitani. Sőt kezdjük ugy ,hogy japánból ugy jött be ,hogy életciklusa hanytló ágában volt.
Na jó lehet hogy mázlid lesz és kifogsz egy jó gépet amiben csak 100 e km van-mázlista te is olyan keveset fogsz menni, mint az óra szerinti km osztva a korával? Sejtheted, hogy egy ilyen mütyűr 4 hengeres nem olyan strapabiró, mint pl egy GS500-as
Sulibajárás: szépen hangzik csak éppen a 10 honapból 4-5 hónapot levonhatsz, mert pont télen nemigen fogsz tudni motorozni + bérletre is szülséged lesz, mert pl napokig szakad az eső. Vagy te minden időben motorozni fogsz?
Egyébként feltehetően 10 másik motoron is "rettenetesen" szerettél volna motorozni (na jó egy kettőn nem annyira)
Ha kell segítség küldöm.
Kraven-nél a pont! Azt azért vedd figyelembe,hogy ezeket a gépeket rutinpályán alapjáraton pöfögtetik és városban is jó esetben ha 50-et mentek vele. Egyszer kiforgatnák autópályán 13 ezerig és sztem is olyat nyekkenne,mint a huzat.
De szó sincs arról,hogy átdumáljunk másik motorra mi csak a racionális érveinket hoztuk fel...a jellemző hibákat leírtam én is,meg Kraven is. Ha valami még érdekel,akkor szólj. Tudok küldeni 400-as Bandithoz szerelési útmutatót,használati utasítást bármit!
István!

Mindamellet, hogy teljesen egyetértek veled -mint általában- és az utóbbi eszmefuttatásod is helytálló, bár akad egy két kivétel. És a Bandit pont kivétel. A 250-es és a 400-as kategória már jóval a 600-as és az 1200-as előtt létezett. Nem túl sok közük van egymáshoz a japó belpiacos gépeknek és az európai nagytesóknak egymáshoz a nevükön kívül. Persze ettől a "literes az igazi, és lefelé csak butítanak" elv igaz, csak az eredeteztetés nem jó ebben az esetben.
Üdv!

Elsőként szeretnék gratulálni ehhez a gyönyörű géphez!
Nagyon jó választás volt.
Kívánok hozzá sok balesetmentes kilómétert és olcsó benzint!
Hello!
Nem kivanok szemelyeskedni. Feladom. Te nyertel. Es igen soha nem is volt ilyen motorom, es meg csak kozelrol sem lattam. (itt zarojelben hogy masok ne halljak, sugok azert valamit. Az a problema ezzel a motorral, ugy altalaban az osszes bandittal, hogy igazi tomegcikk minosege van. Ez a nagy szeria mennyiseg gyartasbol adodik es a kedvezo olcso arbol. Es ez a nagy 1200 -esen is latszik az alakreszek kidolgozottsaga , a oldhato kotesek minosege, a fenyezes tartosaga ami rogton szembetuno. Es en azt tartom hogy a "csucsminoseget a felso kategoriat" az azonos kategoriakon belul a liter feletti osztaly kepviseli, es a kisebb tesok kompromiszumok aran vannak egyszerusitve, hiszen konnyebek, teljesitmenyuk( hasznalhato tartomanyban) kisebb, igy felepitesuk egyszerubb. Fekjeik kisebb hatasfokuak, vazuk kevesbe merev, futomuvuk ,uttartasuk is kevesbe preciz. Ugy velem hogy ha a nagyteso mar eleve kuzd minosegi problemakkal akkor a kicsik ezt halmozottan orokolhetik. Ez csak a sajat elmeletem a tapasztalataim alapjan. Jomagam nem sokat ertek a motorokhoz, de en ezeket az elveket tartom szem elott mikor szukseget erzem. Ezt senkinek nem kell elfogadnia...(es csak nehany pelda amivel a 1200-es meg van aldva: gyenge fenyezes, nem tul sokretu futomu, ami ugyan "rendes " hasznalat mellett megalja a helyet, es mikor megalkottak kevesbe volt annyira elmaradott, a gixertol orokolt rossz keregedzesu valto, nagy terhelos alatt zsabalja az olajat, mert hamar elkopik az olajlehuzo gyuru, hamar elfarado hatso rugostag, nem tul strababiro kuplungszerkezet, es nagyon ocska minosegu csavarok a blokkban.))
Szoval mindezek ellenere hasznald bizalommal es egeszseggel addig amig csak tudod. Hisz valoban nem minden egyes darab van elatkozva.

Isten aldjon!

Udv

Istvan
Megosztod velem a rajzait és a tervezési alapirányokat? Nagyon örülnék neki!
Azt a tanuló motort valószínűleg egyszer mehajtaná valaki és kikönyökölne...

A motorvásárlások legnagyobb része irracionális (értsd szerelemből) alapon történik. Ha te a 400-asba vagy belehabarodva, vedd azt. Ne várd, hogy emiatt bárki elismerjen, vagy megvessen, ez nem az a pálya!

Ha viszont nem vagy annyira biztos az "érzelmeidben", hogy mindenki racionális ellenvetését mellőzd, akkor aludj még rá egy párat!

Üdv
sziasztok! buék mindenkinek! a pufó témához kapcsolódva, én csináltam magamnak 1 dobot. annyi módositással, hogy most már van benne folytás is. és így egész türhető a hangja . és így a többiek már nem maradoznak töllem lefelé.de kinek mi az izlése. sziasztok
Hello.
Kis történet. Egyetemi hallgató vagyok ezért nincs saját jövedelmem. Szüleim segítségével és évekig való gyüjtögetéssel jött össze a pénzem ami talán egy 400-as Banditra elé és még a papírokra 1 évi adóra és némi benzinre. Termetem elég (gnome) 182 cm magas vagyok és ehez 56 Kg tartozik, ebből következően egy könyű és kis termetű motort kerestem.
Amin tanultam az pont egy nekem régóta tetsző gsf-400vc volt. Nyúztuk esőbe hidegbe a 3 hét alatt amíg a rutin meg a forgalom tartott. Borult vele egy srác vagy 4-5 ször. Rutin pályán nehéz körülmények közt szeptemberi 5-10 fokos reggeleken is pöcc röff. Szerintem az óra már hároszor körbefordult benne de így is 100e-felett volt benne. 1993-as volt és retteetesen szerettem vele motorozni. Az oktatóm mondta, hogy a szervíz nála max az olajcseréből állt. Volt ott egy jóval fiatalabb 600-as Fazer ami ezen körülmények között sokkal szarabb állapotban volt. Én nagyon szeretem a 400-as Banditot ezzel szeretnék suliba járni Miskolc-Putnok 40 Km. Nekem Simson után még ez is nagy lesz. Én nem egy másik tipusra való rábeszélésre kértelek titeket (ezúton köszönöm válaszod), hanem ezen tipusra jellemző hibák felderítésére amit vásárlásnál figyelni kell. Mindenkinek köszönöm a tartalmas választ.
Üdv István.
Sziasztok!Most vettem egy 400 banditot!És sehol nem találok hozzá adatokat!ilyenekreg gondolok,hogy pl teló olaj mennyiség stb..Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!Vagy hogy hol lehet letölteni hozzá müszaki könyvet vagy valami!Előre is köszi!
Pontosan!
Hali!
A szerelő neve Frecska János. Alsónémedin van a szervíz . Telefonszáma: 0670-949-2256
Kis méretű= kis átmérőjű+ rövid?
Engem érdekelne a szám, névvel együtt.
Üdv és BUÉK Mindenkinek!

Szeretnék egy KIS méretű kipufogódobot gyártani. Láttam ilyet a Micron és a MIVV kínálatában is. A baj csak az, hogy azúj áruk horror, használtan meg nemigen lehet beszerezni. Nincs valakinek ilyen jellegő dobokról méretezett rajza? Anyaggal és a gyártási technológiával rendelkezem, de sem időm, sem lehetőségem a szóbajöhető kismilliárd variációt végigpróbálgatni.

Tehát szeretném kérni, hogy ha van valakinek jó hangú végdobrajza, az ossza meg velem legyen kedves. (nem csak a kicsik érdekelnek, hanem bármi komoly dob terve)

Kösz
Nem a red barontól vettem. DeTe biztos jobban tudod, h elégedett voltam/vagyok-e Meg majd ha pár év múlva eladom a második 400as motoromat (igen, kettő van ebből a semmirenemjó kategóriából), akkor majd szeretném eldönteni, h visszagoldolva mi lesz róluk a véleményem. Ok?
Ja, és az írásodból jól veszem ki, h Neked nem volt bandit 400ad, ugye?