Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Speciel láttam DL-es kollégát pocsolyaként kerülgetni sportmotorosokat.
Ezért a mondatért ÉN kérek elnézést ! :)))))
ej-ej! ezek a mai fiatalok!
Ezt nem olvastam! ( )
pontosan mit jelent ez a Riasztó előkészítés?
Szabad tudni mennyiért vitték el a GS-t?
Riasztó előkészítés.
Minden suzukiban benne van 2003-tól. Van ott még gyújtás 12 volt, injektor,vagy gyújtásmegszakítás, és egy test is!
Lámpa helyzetjelzőjét meg lehet csapolni rá egy bizti és annyi.Ha van gyujtás megy a lámpa és az aljzat ha nincs gyujtás nem megy.Kevés kanóc nem kell vezetni a fél motoron és lehet normálisan hozzáférni.
Nekem az ülés alatt van egy lengő aljzaton. Onnan vezettem a kormányhoz egy USB hosszabbító kábelt, mivel csak a telefont töltöm vele és a GPS-hez használom. Ha használni akarom, akkor dugom be a töltőt (USB átalakító).
Egyébként a hátsó lámpához közel találtam egy +-t a GS-en és a DL-en is, ami gyújtás nélkül is van. Erre raktam egy biztosítékot. A negatív végét az akksiról vettem.
Kérdés: milyen célból lehet az általam használt csatlakozó? Hátha valaki tudja. Nem igazán nézegettem meg, hová tartanak azok a kábelek.
Ja és inkább inyektoros párti volnék.Elég muris mikor a karbisok sorban kehelnek a magas hegyekben.
Na pont ezen gondolkodtam.R6-on keserves lenne lemenni a horvát tengerpartra bár nem lehetetlen.CBR és a fazék lenne tényleg jobb de ebből is inkább az utóbbi.A fejidomos fiatalabb verzió elég túrás.
2002-es az utolsó karbis.
Utolsó karbis (azt hiszem 2003). Valami egészen új volt neki, de azt eladta, mert a karbisnak sokkal jobbak a gázreakciói - szerinte.
kérdés melyik R6 a 2006-tól már tényleg kényelmetlen
nincs megszorulva, most született gyereke és a családja nem szeretné ha motorozna.Az árat nem tudom de biztos 1 milla felett van
Nekem is úgy van bekötve. A kormányon van a vége, lezárható, kupakos fedéllel.
Egyik közeli kollégámnak R6-osa van. Meg barátnője. A kettő nem igazán kompatibilis.
Túrázni is úgy jár, hogy óránként pihenő. Igazából az utóbbi évben csak pályázni használta, sőt fontolgatja, hogy kivonatja és már a pályáig is utánfutóval viszi :) Biztos kényelmes lehet a gép
És nincs közte kapcsoló meg semmi? Mindig van feszültség a szivargyújtón?
DL semmiképp, még nem vagyok benne a korba.
Ha ennyi a követelményed, akkor csak a Bandita jöhet szóba.
Ha nem kell a pálya, akkor még a DL is.
Szia.
Gondolom nincs annyira megszorulva, hogy annyiért adja amennyiért én meg tudnám venni. Ára?
Simán az akksira biztivel!
Kell az állandó áram, legalábbis Nekem!
Pályázás is, nyáron túrák+nyaralás, hétvégi motorozás, ezért valami kompakt gépet kellene találni. Ezért CBR600F és a Fazer amin elgondolkodom. R6, GSXR is jó lenne, de azzal a túra úgy érzem kilőve, főleg utassal.