Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli!Jó fej vagy,köszönöm,egyszer biztosan élni is fogok majd a lehetőséggel,de csak akkor,ha lesz majd motorom,hogy te is ki tudd próbálni az enyémet. 🙂 👍️
Amúgy én sem hiszem,hogy más,hisz mindkettő 260 kiló,és nagyjából ugyanaz a forma.
A nap kommentje! 😂
Pedig igen.......a többivel nem vitatkozom😃
Dehogy más, közöd sincs egyikhez sem, azért írkálsz hülyeségeket 😀
Csaba ! Nem hiszem , hogy a te véleményed lenne legkevésbé mérvadó ! Az hogy nem vezettél még 1400-ast semmit nem jelent ! En az 1-es Busához tudom hasonlítani , azzal sokat mentem ! Én nagyon szívesen kölcsön adom az 1400-at ha meg nem sértelek , én büszke lennék rà , hogy te is kipróbáltad ! Bár az enyém "csak" 1 generációs , ZXT40ABA , de erről írtàk , hogy kezelhetetlen a hirtelen gázreakciói miatt , stb. és ezért módosították 2008-ban az injektor térképet ! Szóval aki kételkedne a szavadban rosszul tennè ! 👋 👍️
igen, lényeg, hogy mindenki találja meg a helyét az életben, és amire szüksége van , akár motorokat is tekintve 😊
Valakinek egy Babetta is sok,valakinek pedig egy dragbike is kevés. 😄
Nálam egy volt (szervizen, de ugye mindent tesztelek stb), de ezután fel is vettem felső határnak a hayabusát, a fizikai képességeim miatt. 🙂
Teljesen igazad van,és miután Zzr 1400-et még soha nem vezettem, így ez ügyben az én véleményem a legkevésbé mérvadó.:)
A két motor összehasonlításában az erő leadásán van a hangsúly szerintem. Teljesen másképp érezni a kettőt!
Igen,190 ló,és csak 150 nm az új Busa,a régi pedig 197 ló,és 155 nm. Ezzel szemben a Kawa 200 ló/ ramairrel 210,és 165 nm.Az én Busám Power Commander 5-tel tudott 205 lóerőt,és 166 nm-t.Tehát az a plusz 100cm3 nagyon sokat számít....
😊

Mutatsz a gépedről képet? 😊
Persze értem nem is azért :):)
Én most nem néztem utána, a képet mentettem csak le gyorsan a napokban, alapvetően tetszettek. 🙂
Nem mintha lenne jelentősége,de ha már valami le van írva akkor legyen valós.:)
Szeretne csak 197 HP (Le)
lenni az új busa.Jó lesz az 190,4 is.Szinte mindehol keverik a regivel.
Ezt csak úgy 🙂
más a súlypontjuk (is) 🙂
A Gen3 busa érte utol kb. a ZZR-t motorozhatóság szempontjából. Ez már nem olyan birkózós mint a gen2, fékek, világítás feljavítva. Elektronikailag meg le is lépte nem kicsit 😀
Az elég érdekes,mert mindkét vas 260 kg körül van.
Utcára szeretnék majd egy 2012 utánit,így megnyugtat a tudat,hogy azt mondod,arra jobb,mint a gen 2 Busa.
Köszi!Most épül a turbós dragbikeom remélem majd az is tetszeni fog! 😉
Ha gyorsulásra használod jobb a busa, könnyebben és olcsóbban tuningolható. Ha motorozni kell akkor sokkal jobb a ZZR. Könnyedébben, pontosabban kanyarodik, ugyanakkor minden helyzetben stabil, könnyen motorozható. A fékek nagyságrendekkel jobbak, a lámpái nagyon jók.