Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt 5.50.!
A rozsdát megelőzni kell, például így :
http://www.youtube.com/watch?v...
A felkészítésen a betétcserét értettem.
Én is ki fogom próbálni a vasalást, van néhány kopott fékbetétem, és úgyis kopott a veszkócsízmám sarka
Köszönöm de remélem már holnap meglesz a Szabolcs utcában. Le szedtem a kipufogót mert a tömítésnél elkezdett füstölni, ezért rakok bele új tűzkarikát. Mivel a hátsó kipufogó csonkba belerohadt a csavar vagyis beletörtem, ezért az összeset kicserélem rozsdamentesre. Na meg brumeszkosz csináltatott egy csomagtartót koracél anyagból és ahhoz is kell. Mivel a kipufogó csonkból a kalapács segítségével ki törtem egy darabot,ezért a Bontós Pityutól rendeltem egyet és most azt várom.
Szia! Sajnálom, pár éve még ott volt a sarkon. Milyen csavar kell, megkérdezem neked Kispesten holnap.
Üdv jogo. Ma meló után elmentem a Tinódi utcába megnézni a csavar boltot, képzeld az egész környéken nincs csavarbolt. Úgy hogy holnap megyek a Szabolcs utcába. Persze felhívtam őket hogy kapható e náluk olyan csavar ami nekem kel. Aztán már csak a Bontós Pityura kell várni hogy küldje az árut.
Szia masterix! Igen kérdezted már egyszer a sárvédőt, rákérdeztem, de sajnos az előző tulaj sem tudja pontosan milyen típusú. Ő is valamilyen HD-ra tippel, de semmi közelebbit nem tud Ő sem. A szélességét lemértem az 18cm. Majd a napokban készítek közelebbi fotót róla.
Rohadt életbe! :(
12 fok van Pesten, a motorom meg szétszedve áll.
Tisztelt tormy
A felkészülés alatt azt azt érted-e, hogy a téli napok rozsdafoltjait eltüntettem a felnikről?
- hát izé... szóval az ráér délután.
A csizma sarkán a vasalást vagyis annak a hangját leginkább a gyalogosok rémületére alkalmazom a lámpák előtt.
A hétvégére rossz időt ír a előrejelzés, ha valaki akkorra készülődik elindulni.
Szia!

Hú, de irigyellek.
Az enyém még sajna nincs összerakva, pedig kár az ilyen időt kihagyni.
Felkészültél a szezonra? Van új fékbetét a csizma sarkán ?
Tisztelt többiek
A mai reggel elkezdtem az idei szezont motoron.
Mifelénk már eléggé régen jött össze az a szüséges optimális körülmény=enyhe idő+száraz út mint ma, mert vagy az egyik vagy a másik hiányzott ami erősen megnehezítette a dolgomat.
Azért néhány gurulással töltött óra szükséges ahhoz, hogy a biztonságos rutin birtokába legyek, meg az autósoknak is türelmi időt kell adni ahhoz hogy hozzászokjanak a motoros látványához,
Sok autóson látszik az, hogy ugyanúgy félreteszik a kocsit, mint mi a mocit télire, de amint kisüt a tavaszi nap...
Szóval fokozottan figyeljetek, ha a "hónapok óta kihült "motorra ültök.
Kalmi nemreg vett felujito keszletet. Kerdezd meg tole honnan hogye'.
SkultétiEmil!

Szia!

Én nem beszélnélek le a 250 virago-ról, nekem volt vagy 3 évig és városban melóbajárásra tökéletesen elegendő volt, akkor az ára a fele volt az 535-nek.
Fogyasztás kb 3liter. 380-ért vettem és 430-ért adtam el (igaz hogy csak javítottam rajta).
Szerintem nem rossz alternatíva, ha alacsony vagy, nem akarsz utast vinni, bár ha most kezded akkor ne is akarj.
130-at vitte, de azért utassal és hosszú távra elég kényelmetlen volt. Én a láncápolást leszámítva nagyon szerettem.
Ugyan már... Van egy dolog, amihez a gyártók is ragaszkodnak. Valószínűleg némileg túl van biztosítva ez is, mint megannyi más a gépészetben. Az olajok is rendelkeznek elég komoly tartalékokkal, így nem merem állítani, hogy szentírás amit leírtam, de ha jól emlékezek, ez a gyártói utasítás, azaz számomra az követendő.

Ha azt vesszük példaként, hogy egy rendesen karbantartott gép jó eséllyel megéri a 20 évét, és akár 150 000 km-ét egy virgács esetében, addig hallottam már 40 000 km körüli olajcsipegetős, kompresszió hiányos darabokról is... A motorfelújítás nem olcsó mulatság. Inkább cserélek olajat.

Most a Mazdám miatt vagyok pácban, mert ugye ennél a jószágnál megengedett a motorolaj hígulása, de nem tudom eldönteni, a hígulás mértékét, mivel összekeni a nívópálcát...

Ha kellene, lecserélném az olajat ez kb 15000 huf, de lehet félmunkát fogok végezni, azaz leengedem az egészet, hozzászámolom a szűrőben lévő mennyiséget, és úgy állapítom meg a mennyiséget. Mivel 8000 km van az olajban, és 8% hígulás megengedett, így lehet vegyesen visszatöltöm, aztán meghajtom autópályán, had tisztuljon ki. 15-20% már kárt tehet a motorban. De 20000 km a periódus...
Igaz rossz linket adtam meg, ez a jólink
Rákerestem de a Yamaha xv -t nem ismeri és a vám még nöhet az eladási ár függvényében és cirka 23 ora 30 perc mulva le jár a licit.
Alatta van egy lista, típus szerint lehet keresni.
Licitálós a dolog, most 65$ a jelenlegi ára, a szállítás 42,7$
a becsűlt import díj ami szerintem a vám26,75$. Ezt nem tudom hogyan kell érteni hisz a vámot a Magyarállamnak kell fizetni és ők honnan tudják,hogy mennyi az az összege.
Szóval nem egyszerű és csak Harley-re való.
Kuldtem mailt, koszi a segitseget
Hali! Segítség kellene. Találtam az ebay-en oldaldobozt, csak nem tudom hogy erre most licitálni kell vagy sem. Nekem úgy jött le hogy ez egy cég. És a szállítási kőltséggel sem vagyok tisztában. Egy hozá értő ránézhetne. link Köszi!
Az adatlapomon ott az email címem, gyere oda és megdumáljuk miben tudok segíteni.
Tiszteletem, igen én kerestem, ezt nem hagyhattom ki, segitel megrendelni? koszonom
Szia
Nagyon szellemes lett a lapod. Majd, ha már meg lesz a mocid, akkor arra is kíváncsiak leszünk.
Az életkorodból, és a reglapodból kiindulva, már van B-s jogsid.
S a legújabb rendeletek szerint, aki B-s jogsival rendelkezik, az egy egyszerű motoros tanfolyam után A2-es jogsit kaphat. Amivel 35 KW- ig vezethetsz. Az 535-ös 34 KW-os. Tehát akár Virágó 535-ösöd is lehet a kezdő motorod.
S hidd el, kell is ekkora.
Három éve én is 250-es ben gondolkoztam. Mivel valamikor 250-es MZ-m volt. Aztán felhomályosítottak, hogy a 250-es kétütemű, sokkal gyorsabb, mint az ugyan akkora négy ütemű.
Én ugyan nem bántam meg, hogy 535-össel kezdtem. Nagyon jó könnyen kezelhető kis chopper. Jó volt újra megszokni a motorozást. De mos már egy kicsit nagyobbra vágyom!
Csak hát az.....
Szia! Te kerestél szabadon futót? Most van zsir új annyiért amennyiért én vettem a használtat.
http://www.ebay.de/itm/3210047...
Okés-belecsapunk a lecsóba!
Tőlem ennyi tellett. Nem vitatom a szakvéleményedet. Kíváncsi vagyok Loránd miből mennyit értett meg. 21.éve működik hibátlanul a motorom,akkor csak nem csinálom rosszul? Mindkét lehetőséget megemlítettem,úgyhogy meg ne kövezzetek olajlobbisták!