Székelyföld ahogyan eddig még nem láttad

A cím némileg valós, de persze csak némileg. Ugyanis volt olyan rész is, amit már láttunk,de nem csupán a szokványos útvonalat, látványosságot fűzte fel a túra, hanem kicsit beljebb is gurultunk.
Nem saját szervezés volt (a csapat neve azonban nem titkos), némileg én is ötleteltem hozzá, így egy jó hetet töltöttünk együtt.
A képek melletti beírások elmondják a helyszíneket. Érdekességként: Battonyáról indultunk, így ott éjszakáztunk, este kicsit bejártuk a falut. Sok eladó ház volt, de nem az volt ráírva, hogy ELADÓ HÁZ, hanem CASA DE VINZARE. Mindegyikre. Engem meglepett. Nem kicsit. Nagyon. A mi szállásunk is egy aradi román házaspár tulajdonában álló panzió volt.
Az már nem volt meglepő, hogy ahogyan átmentünk a határon az út sima lett. Ezt megszoktuk már.

Hosszú autópályázás után Meggyes, Fehéregyháza, Székelyudvarhely Máréfalva volt az útvonal. Szállásunk itt volt pár napig, egy nagyon családias légkörben volt, pazar körülmények között, falusi hangulatban. Innen csillagtúráztunk.
A szervezés 10 pontot érdemel a 10-es skálán: esőnap is volt, akkor a parajdi sóbánya és a Csíki sörgyár látogatása volt a program 4keréken.
Kemény nap volt, főleg ez utóbbi program miatt :)))

Az Ojtózi szoroson átmentünk Bákó megyébe, és onnan jöttünk visszafele a Gyimesekbe. Ebédre puliszka tokánnal, már moldvai ízekkel.
Utolsó szállásunk Torockón volt a Székelykő lábánál. Onnan Gyulánál léptünk vissza, és széledtünk haza.