Ez már nem az a "szarolasz". A Hayabusa mellé kellett egy igazi dobozolható pakolható túramotor.
Sokáig nem értettem ezt a Ducati őrületet. Én full japán párti vagyok, de kipróbáltam egy barátomét (Monster 1000), aztán egy régebbi Multistradát és megtértem egy kicsit. Ki kell próbálni egyet és megérted amiről beszélek.
Ilyen szintű váz geometriát, futóművet és féket a japán, egyszerűen nem tud, vagy nem akar gyártani. Magasan és kényelmesen ülsz, a váltó japános, a kuplung és a fék egyujjasok, ebben a fejlesztett úgynevezett sky hawk futómű van, kb. 30 fokozatban állítható. Ja, menet közben is. A blokk 6500-ig teljesen barátságos és lineáris, 7000-től kijön a paraszt de olyan szinten hogy valami elképesztő, elkezdi emelgetni az elejét, ezzel is hozzáadva a nem kevés fun-faktorhoz.
Mindenféle földi jóval és extrával felszerelt a gép, a tempomatot bírom a legjobban, majdnem elaludtam az autópályán tartós 200-nál. 😂
Fogyasztás emellett vicces 5-6 liter.
Szerviznél figyelni kell, hogy megtaláld a megfelelő alkatrész forrást és az ehhez értő szerelőt, mert akkor egy japán ezres árában tudod szervizeltetni. Egyébként meg hülyének néznek és le akarnak húzni.
Kanyarokban könnyed, kezes új dobálod be, mint egy biciklit.
Megtértem.
😁