Gazdaságos-abb tűzijáték - 890 Duke teszt

Na ilyen se volt még!
Itt a Képgaléria-teszt a KTM 890 Duke-ról.

Youtube videót csinálni sajnos gyerek mellett nincs időm, és nem is tudtam volna most mert a motor is csak 3 órát volt nálam, és még az idő is szar volt...
Lehetett volna persze blogbejegyzés is belőle, de a blog stílusából általában csak kevesen tudják/szeretik kihámozni a tényleges tartalmat, szóval mindenféle poénkodás és kreténség nélkül itt egy rövid személyes vélemény a "sima" 890 Duke-ról

Előszóban a lényeg: Sokkal jobb mint gondoltam, de csak akkor vedd meg ha nincs + 6 kilód az R-re, vagy nem tudsz várni még 2 évet...

Pro:

POWER!!! :
Hiába "csak" 115Le és "csak" 92Nm, olyan jól van áttételezve, hogy 140-150-ig úgy gyorsul mint egy Superduke! ...na jó, nem PONT ugyanúgy, mert 5000/min alatt kicsit nehezebben veszi a lapot, de 6500 felett olyat odabasz, hogy a nagytesó atomrobbanásának a 95% megvan, és őszintén szólva ez rendesen meglepett.

150 felett a nagy Duke persze megint elhúz a +60 lóerejének hála, de ha ép ésszel belátod hogy elég ritkán számít bármit is, hogy 160 felett mekkorát gyorsulsz MÉG PLUSSZBAN kalózágyúból kilőtt tengerimalac módjára, akkor belátod, hogy igazából 2 millával olcsóbban kaptál egy Superduke-ot... A gyorsváltó meg hardveresen már benne van, de a szoftveres aktiválás sajnos belekerül vagy 150 ezredbe....

Súly és kezelhetőség:

Méretre alig nagyobb mint egy 690-es Duke, de a sorkettes blokk miatt érezhetően kisebb mint az 1290-es nagytesó, és ami még fontosabb, hogy 30kg-val könnyebb is! Kanyarokban terelgetve az irányváltás a Szörnnyel ellentétben minden erő nélkül olyan légiesen könnyű mintha egy biciklin ülnél, DE....

(a többit lásd a képleírásokban)