Túl a 15000km-en

Lassan 2éve nállam a gép és szerényen de gyűlnek a kilóméterek.

A tavalyi 5x20perc Hungaroring és utcán az agresszív 200-230ról féktávozás betett az első fékbetéteknek most így az előző 10000km helyett már 5000km után majdnem vason voltak. Természetesen előzőleg is és most is a gyári Brembo betétek mentek be illetve Motul RBF660 fékfolyadék elöl-hátúl.

Eddigi szervizek/javítások/cserék:
-1000km: olaj Motul 7100 10w40, olajszűrő gyári
-6000km: olaj Motul 7100 10w40, olajszűrő gyári
-6500km: gumi elöl-hátúl Pirelli Diablo Rosso 4, láncállítás
-7500km: másodlagos exup bowden állítás
-10000km: első fékbetét gyári, fékfolyadék elöl-hátúl Motul RBF660
-11000km: teleszkópszárszimering és telóolaj csere gyárira garanciában
-12000km: olaj Motul 7100 10w40, olajszűrő, gyertya, levegőszűrő gyári
-13500km: gumi elöl-hátúl Pirelli Diablo Rosso 4, láncállítás
-14000km: IMU csere garanciában (visszahívás volt rá benne se lehetett volna átadáskor)
-14500km: másodlagos exup bowden állítás
-15000km: első fékbetét gyári, fékfolyadék elöl-hátúl Motul RBF660